• DEZE RPG IS AL BEGONNEN ALS JE MEE WIL DOEN MOET JE NAAR DE AANMELDINGS-TOPIC GAAN http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135843

    Regels van deze RPG
    -Schelden mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf
    -Ruzie mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf, en zo lang het niet allen tegen één wordt
    -16+ mag
    -Boven aan je bericht even de naam van je personages zetten
    voorbeeld Jade
    -Als jij als quizlet gebruiker zelf iets zegt dan tussen rechte haakje
    voorbeeld [Zo dus]

    Regels van de school (om het verhaal leuk te houden volgen we die niet altijd op)
    -Je slaapt per twee op een kamer
    -Je houdt je aan het rooster
    -Behandel elkaar met respect
    -Je houd je aan de dag indeling

    Leraren (de leraar van jou soort is je begeleider/mentor
    -Directeur: Khutan Aiung (V)
    -Element beheersing: Avatar Aang (Kon niks beter vinden srry)
    -Weerwolven en vampiers: Jacob Black en Renesmee Cullen
    -Goden etc: Athene zelf
    -Wiskunde: Marc Sigfreud
    -Engels: Myra Sigfreud
    -Je-verzorgen-en-samenwerkings-verbetering-les: Danaé (een een of ander half god)

    Dag indeling
    -7:30 Opstaan
    -8:00 Ontbijt
    -8:30 School-vak-les
    -12:00 Lunch
    -12:45 Kracht-les en dier-les
    -15:30 Vrije tijd
    -17:30 Avondeten
    Na het eten ben je vrij
    -21:30 Slapen
    In het weekend geld deze hele planning niet, heb je gewoon vrije tijd en mag je naar bed gaan wanneer je wilt (m.u.v van zondag dan ga je om) 21:30 slapen

    Leden: Zeg maar even als je er niet bestaat pas ik dat even aan
    Wednesday Overleden Eenhoornpoep
    Amare Prisoner
    Amore -Dit personage is vrij-
    Jade BlackAlpha
    Sarah Sandybeta
    Clair WithDelta
    Sherina Maracroft
    Beth Eenhoornpoep
    Naya -Dit personage is vrij-

    Veel plezier

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 9:50 ]


    ©1998

    Naya.
    "Hallo," glimlach ik. "Leuk jullie te ontmoeten. Ik ben Naya Autumn, halfgod. Dochter van Demeter." stel ik me uitgebreid voor. "Dit hier is Fox." Ik wijs naar mijn vos Fox die naast me zit. "Who are they?" vraagt hij maar niemand kan hem horen behalve ik. "They are Jade, Clair and Beth." zeg ik vrolijk terug.


    kindness is never a burden.

    Sherina

    "Wat een schattig vosje!" Zeg ik, en ik wil hem knuffelen.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    [Ben terug, man het was erg!]

    Beth

    Ik klapte mijn boek zachtjes dicht en dacht na. Clair zou nu normaal moeten zijn. Ik zei niks tegen het meisje dat nieuw was en stond op. Voorzichtig liep ik naar het meisje en voelde ondertussen met mijn voeten. 'Nieuw?' fluisterde ik, en ik wist niet welke kant dus ik voelde en ja hoor. Ik praatte tegen een kast.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    clair

    Ik vond Sherina en haar vosje erg aardig. Maar ik was ook bang, nog meer vrienden. Vrienden die ik kon verliezen.

    Die avond vertel ik hen op aanraden van Beth en vooral Jade mijn verhaal.
    Maar ik weet niet goed hoe te beginnen. Iedereen loopt door de kamer en praat maar wat door elkaar. Ze zijn er al aan gewend geraakt dat ik zo stil ben. Ik wil ze wel zeggen dat ze stil moeten zijn, maar het is alsof iemand mijn keel langzaam dichtknijpt. Wanhopig kijk ik naar Jade. 'Volgens mij wil Clair ons wat vertellen' reageert ze meteen. Meteen is de hele zaal stil. De gezichtsuitdrukkingen lopen uiteen van nieuwsgierigheid bij Sherina tot bezorgdheid bij bijvoorbeeld Sarah. Iedereen gaat om me heen op de grond zitten en ik kijk ze allemaal even aan. Iedereen glimlacht bemoedigend. Jade pakt mijn hand en knijpt er even in. Maar ik had nooit kunnen beginnen zonder Beth. Altijd beter dan de nachtmerrie zeggen haar niets ziende ogen. Ik haal diep adem, en begin te vertellen


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Naya.
    Ik glimlach. "Je mag hem aaien als je wil. Hij heet Fox." zeg ik en geef Fox een duwtje met mijn schoen.


    kindness is never a burden.

    Beth

    Ik had geen idee wat Clair wouw vertellen maar ik ging zitten. Hoe zou ik eruitzien? Mijn moeder zei dat ik bijzondere paarse ogen had en blond, kort haar. Ook zei ze dat ik erg klein was en mooi. Maar het was niet belangrijk. Ik luisterde naar Clair.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    WhiteDelta schreef:
    clair

    Ik vond Sherina en haar vosje erg aardig. Maar ik was ook bang, nog meer vrienden. Vrienden die ik kon verliezen.

    Die avond vertel ik hen op aanraden van Beth en vooral Jade mijn verhaal.
    Maar ik weet niet goed hoe te beginnen. Iedereen loopt door de kamer en praat maar wat door elkaar. Ze zijn er al aan gewend geraakt dat ik zo stil ben. Ik wil ze wel zeggen dat ze stil moeten zijn, maar het is alsof iemand mijn keel langzaam dichtknijpt. Wanhopig kijk ik naar Jade. 'Volgens mij wil Clair ons wat vertellen' reageert ze meteen. Meteen is de hele zaal stil. De gezichtsuitdrukkingen lopen uiteen van nieuwsgierigheid bij Sherina tot bezorgdheid bij bijvoorbeeld Sarah. Iedereen gaat om me heen op de grond zitten en ik kijk ze allemaal even aan. Iedereen glimlacht bemoedigend. Jade pakt mijn hand en knijpt er even in. Maar ik had nooit kunnen beginnen zonder Beth. Altijd beter dan de nachtmerrie zeggen haar niets ziende ogen. Ik haal diep adem, en begin te vertellen


    [De vos in van Naja en niet van Sherina, Sherina zit hier al een maand!]


    ©1998

    Jade

    Ik knijp, in Clairs hand. 'Toe maar, vertel het maar.' Ze aarzelt maar begint dan toch met vertellen:


    ©1998

    ( oeps, sorry. Ik was niet helemaal wakker toen ik dat stukje typte)


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    clair

    'Jullie weten dat ik half vampier ben, toch?' begon ik aarzelend. Iedereen knikte bevestigend. Dus ik vertelde snel verder. Mijn ouders wisten niet dat dat kon. Toen mijn moeder, die een weerwolf is, zwanger bleek. Schrokken ze allebei heel erg. Zwanger zijn van een vampier is zwaar, omdat ze zo ontzettend sterk zijn. Een mens zou het nooit overleven. Maar weerwolven zijn net iets sterker en onbreekbaarder dan mensen en daarom kon mijn moeder het overleven. Het roedel was niet blij, helemaal niet blij met me. Ze dachten dat ik gevaarlijk zou zijn voor de hele stad. Wat natuurlijk best meevalt, in feite ben ik niet gevaarlijker dan zij zijn. Uit wraak zochten ze mijn vader op en... vermoorden hem.' mijn stem werd heel zacht. 'Wat deed je moeder?' Vroeg Sarah die de situatie ondanks haar jonge leeftijd al perfect begreep. 'Ze was er kapot van' ik kromp ineen toen ik me bedacht hoe mijn moeder nog steeds gebukt ging onder het verlies van haar soul mate. 'ik was de enige reden dat ze geen zelfmoord pleegde. We verhuisden en mijn moeder wilde niets meer van wolven roedels weten. Toen ik 5 was kreeg ik voor het eerst vriendinnen. (clair wordt op de gewone manier ouder) Ze heetten Tash en Devi. We hadden veel lol samen. Ik werd er gelukkig van. Voorheen had ik niet veel mensen gehad om mee te praatten. Mijn vaders kant van de familie was woest op mijn moeder omdat ze mijn vader niet op tijd had kunnen redden en mijn mijn moeder wilde niets meer met haar kant te maken hebben. Daardoor was zij dus het enige familielid dat ik nog had en ik had echt behoefte aan vriendinnen. Het duurde alleen niet lang. Toen we 6 waren gingen Tash, Devi en ik alle drie apart van elkaar op vakantie. Tash en ik gingen in week 1 en Devi in week 2. Ze ging naar Frankrijk. De dag dat ze terug zou komen werd ik ineens gebeld door iemand van de politie. Ik had een slecht voorgevoel terwijl ik hem vroeg wat er was. Hij aarzelde en twijfelde en ik weet nog dat ik hem uiteindelijk smeekte om het te vertellen. Je vriendin is dood. Zei hij. Een auto ongeluk. Een vrachtwagen verlengde hen geen voorrang en was daardoor op een t splitsing tegen hen opgebotst. Zij haar ouders en haar broertje Tim, die ook vaak meespeelde. Ze waren alle vier op slag door. Zes jaar oud. 2 Maanden gingen voorbij en ik merkte dat Tash steeds stiller werd. Ik Huilde en huilde en huilde tot ik geen tranen meer had. Vooral op haar begrafenis. Maar Tash liet geen traan. Nooit. Ze sliep niet en at niet en ze lachte nooit meer. Ik maakte me zo veel zorgen dat het voelde alsof iemand met een hamer op mijn toch al gebarsten hart sloeg. Ik belde haar elke dag even op. Een paar maanden na het verlies van Devi belde Tash's moeder ons. Ik nam de telefoon met buikpijn op, ik had het gevoel dat ik al wist wat er gebeurt was. Haar moeder wilde mijn moeder spreken. Mij wilde ze het niet vertellen. Maar natuurlijk hoorde ik het wel. Tash had gedaan wat mijn moeder niet had gedaan na het verliezen van een dierbaar iemand, ze had zichzelf opgehangen. Ik dacht dat ik gek werd, Tash was ook maar zes jaar geworden. Gelukkig was er nog Rick. Hij was twee jaar ouder als mij en we hadden dezelfde vrienden. Bij hem was ik gelukkig, bij hem kon ik huilen, iets dat me ergens anders al lang niet meer lukte. We kregen verkering toen ik 13 was. Maar het noodlot sloeg opnieuw toe. Hij kreeg kanker.' ik stopte even om mezelf te kalmeren, een verloren zaak. 'Elke dag kwam ik op bezoek in het ziekenhuis en elke dag vertelde hij me dat hij het wel zou redden. Dat hij zich niet zou laten breken. Dat hij van me hield. Maar hij won niet. Ik was er toen hij stierf, hij hield mijn hand heel stevig vast. Ik houd van je, zorg dat je gelukkig wordt. Was het laatste dat hij zei voor zijn hart het begaf. Ik ging kapot van binnen. Vriendinnen heb ik sinds die tijd niet meer gemaakt, tot nu dan. Ik kon het niet... durfde niet. Mijn moeder zag wel hoe gebroken ik was. Ik lachte nooit en was heel stil. Verder sliep ik niet veel. Ik had nachtmerries. Dus ze stuurde me hierheen. En hoewel ik eigenlijk helemaal geen zin had, besefte ik ook wel dat ik de schuld ben van al haar ellende. Zonder mij was ze gewoon nog gelukkig geweest met mijn vader. De man die ik nooit gekend maar waar ik zoveel verhalen over gehoord heb. En hier voelde ik me beter, vroelijker. Jonger, op de een of andere manier. Totdat Wednesday stierf.' iedereen staarde me met bleke gezichten aan. Jade had mijn hand nog steeds stevig vast. 'Het is net alsof ik terug ben in het verleden' fluisterde ik 'De begrafenissen, de tranen, de pijn... ik weet het niet jongens, weet niet hoeveel ik nog kan hebben. Ik ben zo bang dat er iets ergs gebeurt en ik jullie ook nog kwijtraak'


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Iedereen is ontroerd door het verhaal van Clair, sommigen hebben tranen in hun ogen. Opeens denkt iedereen hetzelfde, iedereen komt naar Clair toe en we geven haar een groepsknuffel.


    ©1998

    Beth

    Toen iedereen klaar was met knuffelen, had ik een idee. 'Als we nou allemaal vertellen over een ding dat we zijn kwijtgeraakt. In mijn geval dus mijn zicht. Ik ben blind geboren, gewoon gezond maar zonder zicht. Mijn moeder en vader waren gelukkig met me en ik met hen. Het kwam doordat mijn vader een mens was met een kracht dat ie iemand voor een paar seconde blind kon maken en mijn moeder was gewoon een mens. Nu nog, hoor! Door mijn vaders kracht ben ik dus blind geworden. Ik heb niet echt iets ergs meegemaakt, waardoor ik zo stil ben. Ik ben gewoon verlegen en dit is het eerste langste wat ik ooit heb gezegt'

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 9:53 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Poepmensjes, niemand reageert ;<]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik wil wel reageren maar ik zeg iedere keer wat, die anderen moeten ook eens wat zeggen!]


    ©1998

    [Die zijn net zo dood als mijn rat >_>]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."