• DEZE RPG IS AL BEGONNEN ALS JE MEE WIL DOEN MOET JE NAAR DE AANMELDINGS-TOPIC GAAN http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135843

    Regels van deze RPG
    -Schelden mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf
    -Ruzie mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf, en zo lang het niet allen tegen één wordt
    -16+ mag
    -Boven aan je bericht even de naam van je personages zetten
    voorbeeld Jade
    -Als jij als quizlet gebruiker zelf iets zegt dan tussen rechte haakje
    voorbeeld [Zo dus]

    Regels van de school (om het verhaal leuk te houden volgen we die niet altijd op)
    -Je slaapt per twee op een kamer
    -Je houdt je aan het rooster
    -Behandel elkaar met respect
    -Je houd je aan de dag indeling

    Leraren (de leraar van jou soort is je begeleider/mentor
    -Directeur: Khutan Aiung (V)
    -Element beheersing: Avatar Aang (Kon niks beter vinden srry)
    -Weerwolven en vampiers: Jacob Black en Renesmee Cullen
    -Goden etc: Athene zelf
    -Wiskunde: Marc Sigfreud
    -Engels: Myra Sigfreud
    -Je-verzorgen-en-samenwerkings-verbetering-les: Danaé (een een of ander half god)

    Dag indeling
    -7:30 Opstaan
    -8:00 Ontbijt
    -8:30 School-vak-les
    -12:00 Lunch
    -12:45 Kracht-les en dier-les
    -15:30 Vrije tijd
    -17:30 Avondeten
    Na het eten ben je vrij
    -21:30 Slapen
    In het weekend geld deze hele planning niet, heb je gewoon vrije tijd en mag je naar bed gaan wanneer je wilt (m.u.v van zondag dan ga je om) 21:30 slapen

    Leden: Zeg maar even als je er niet bestaat pas ik dat even aan
    Wednesday Overleden Eenhoornpoep
    Amare Prisoner
    Amore -Dit personage is vrij-
    Jade BlackAlpha
    Sarah Sandybeta
    Clair WithDelta
    Sherina Maracroft
    Beth Eenhoornpoep
    Naya -Dit personage is vrij-

    Veel plezier

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 9:50 ]


    ©1998

    SandyBeta schreef:
    [LoL Jade. Je schreef: Clair en ik laten Beth en mij even alleen} LOL]


    [Het spijt me heel erg van de fout, maar als je in de plaats van die fout op te merken nou een bericht post die verder gaat met het verhaal...]

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 9:49 ]


    ©1998

    [maar ik weet niks]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Oké nu geen: Ik weet niks meer doen om ik word er gek van. Dan luister je maar muziek van Reece Mastin, Justin Bieber of Glee of whatevet. Hee Glee komt vanavond ;D Maar als je dan nog niks kan bedenken, ga een serie kijken die je leuk vind. Dat geeft je inspiratie.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    clair

    'Jade!' gilde ik. Zo snel ik kon holde ik naar de plek waar Jade op de grond neerstreek. Mensen die in de kant stonden duwde ik zonder pardon weg. Door mijn ongerustheid was ik nog sterker dan normaal en ik kreeg de jongens die haar aanvielen moeiteloos neer. 'Blijf godverdomme van mijn vrienden af' angst overspoelde me en belemmerde mijn ademhaling. Ik knielde bij Jade neer en voelde haar pols. Haar hart ging op en neer. Heel zachtjes maar, zwak. Maar ze leefde nog. Ik was me er vaag van bewust dat de mensenmenigte groter werd. Ik hoorde mensen mompelen en natuurlijk verstond ik precies wat ze zeiden "ze zeggen dat dat meisje agressief is" "haar vriendin mag er anders ook wel zijn, zag je hoe ze die jongens op de grond kreeg" "Waarom beweegt ze niet" "misschien is ze dood" "Jemig, eerst een groep jongeren knock out slaan en dan huilen" nu pas merkte ik dat ik geruisloos aan het huilen was. Het maakte me woest dat al die mensen daar gewoon stonden terwijl mijn grootste nachtmerrie bijna waarheid werd. "Doe iets" schreeuwde ik "doe iets, bel een ambulance. Doe iets"


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Beth

    Ik kon er niet meer tegen. Ik begon hoog en fel te gillen waardoor iedereen opkeek.
    Ik kon me niet concentreren en voelde haast niks meer. Dat hield me niet tegen. Ik sloot mijn ogen en ze schoten open.
    Snel deed ik alsof ik niks had gedaan en liep naar Jade. 'Jade hoort je nog, ze is bewusteloos' legde ik uit 'Maak haar niet ongerust, bel een ambulance en breng haar naar buiten. Clair, wij brengen haar naar buiten en jij' Ik wees naar iemand, ik had geen idee wie. 'Bel een ambulance. De andere gaan verder met wat ze deden' zei ik streng.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sarah

    Beth had naar mij gewezen toen ze zij dat ik een ambulance moest bellen. Dus ik rende de gang door naar boven waar ik een zwart mobieltje zag. De ambulance was niet moeilijk te bereiken en ze kwamen al snel aangereden. Toen ze naar binnen kwamen begeleidde ik ze naar de eetzaal. Ze vroegen Beth en Clair allerlei dingen over hoe het was gebeurt. Clair antwoordde niet veel en stond doodsbang naast Beth. Ze keek naar een jongen mar ik wist dat ze in haar gedachten helemaal afgeleid was. Ik liep naar haar toe en hield haar vast. Ik bracht haar naar boven voor zover het lukte want ze wou niet bij Jade weg. Maar ik wist dat het geen goed plan was om Clair mee te laten gaan in de ambulance. Er mocht immers maar een iemand mee. Het was het beste Clair hier te houden anders zou ze alleen maar huilen. Ze keek zombie achtig toe toen ik haar op het bed zette. Ze keek naar me en leek nu op een geest. Het was angstig want het voelde net alsof ze dwars door mijn ziel keek. Ga maar slapen zei ik. Ze ging liggen maar slapen deed ze niet.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Sherina

    Ik zat onder een boom na te denken over van alles en nog wat. Ik had alles altijd verdrongen en dacht dat ik gelukkig was. Misschien moet ik dingen gewoon accepteren. Maar hoe kan dat ooit? Ik keek op en zag een ambulance bij het gebouw staan. Ik liep er naartoe. Twee mannen namen Jade mee op een brancard. Ik rende erop af en vroeg wat er aan de hand was. Ze hadden niet veel tijd en ze deden Jade in de ambulance. De ene man ging voor het stuur zitten en de ander bij Jade. Hij wenkte mij. "Ben jij een vriendin?" "Eh, ja." Stamelde ik. Ik ging naast hem zitten en ineens bedacht ik me dat ik in een ambulance zat met een bewusteloze Jade. Tranen schoten weer in mijn ogen en ik snapte niet meer wat er aan de hand was. De man vertelde mij wat hij van Clair en Beth had gehoord en hij zei dat alles wel goed zou komen. Ik wist alleen niet of dat waar was of dat hij mij gerust wou stellen.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Beth

    Ik ging mee in de ambulance en moest wachten toen Jade naar een kamer werd gebracht. 'Meisje?' vroeg een vrouwelijke stem. Ik keek naar links. 'Rechts, meisje' zei de stem en ik keek naar rechts. 'Waar zijn je schoenen?' vroeg de stem. 'Ik heb geen schoenen nodig' fluisterde ik. 'Je hebt paarse ogen... Maar hoe kan dat?!' vroeg ze. 'HELP! DIT KIND IS BLIND GEWORDEN!' gilde ze en ik slaakte een kreetje. Ik werd opgetild en zette mijn kracht aan. Ik hoorde iemand gillen en rende weg. Snel terug naar Clair!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    clair

    Vage beelden drongen door tot diep in mijn gedachten. Ik was 6 jaar en ik stond bij een grote kist. Mijn hand aarzelend naar voren stekend. Ik wilde haar aanraken, helpen. Ze leek zo breekbaar, zwak. Mijn hand streelde zacht over haar voorhoofd en door haar haar. Ik was terug in het hier en nu. Jade was gewond. Mijn hand wreef over haar voorhoofd, net als bij Tash, zo lang geleden. En mijn andere vriendinnen. Ik hoorde mensen schreeuwen en huilen, maar ik wist niet wanneer het was. Waar ik was. Misschien bij Devi's begrafenis, of die van Tash. Misschien bij mijn moeder. Die me probeerde te troosten terwijl ik huilde en schreeuwde. Spullen tegen de muur smeet. En nu was ik 8 en keek in gefascineerd toe hoe de scherf een lange streep over mijn arm trok. Het bloede niet, ik heb geen bloed. Onzichtbare schade. Er werden nu vragen aan me gesteld. Ik beantwoorde ze.
    Iemand trok me mee. Nee! Niet doen! Laat me, laat me met rust, ik kan niet, ik wil niet! De woorden bestonden alleen in mijn hoofd. Het enige dat ik wist was dat iemand me weg probeerde te trekken. Weg bij mijn vrienden, de mensen die om me gaven. Ik werd ergens neergezet. "Ga maar slapen" de stem klonk van heel ver. En toen drong het tot me door dat ik iedereen kwijt ging raken. Ik schreeuwde, huilde, gilde. Net als ik vroeger bij mijn moeder had gedaan. Ondertussen pakte ik het eerste voorwerp dat mijn hand kon pakken en smeet het ergens heen.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 13:05 ]


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    [Uhm Beth, ik snap niks van jouw verhaal eerlijk gezegd. Er mocht 1 persoon mee, en waarom zouden zusters jouw belachelijk maken omdat je blind bent? En hoezo terug naar Clair? Die is thuis...]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    MaraCroft schreef:
    [Uhm Beth, ik snap niks van jouw verhaal eerlijk gezegd. Er mocht 1 persoon mee, en waarom zouden zusters jouw belachelijk maken omdat je blind bent? En hoezo terug naar Clair? Die is thuis...]


    [Punt 1. Ik heet geen Beth. Punt 2. Sorry hoor, dat ik niet wist dat iemand voor mij een reactie had geplaatst. Punt 3. Het was gewoon een vrouw en die dacht dat Beth net blind was geworden. Punt 4. Ja, Clair is thuis ja, dan kan je er zelf wel uithalen dat Beth naar huis gaat.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eenhoornpoep schreef:
    (...)

    [Punt 1. Ik heet geen Beth. Punt 2. Sorry hoor, dat ik niet wist dat iemand voor mij een reactie had geplaatst. Punt 3. Het was gewoon een vrouw en die dacht dat Beth net blind was geworden. Punt 4. Ja, Clair is thuis ja, dan kan je er zelf wel uithalen dat Beth naar huis gaat.]


    [Het spijt me erg dat je je zo voelt, maar het zou fijn zijn als je dat niet op mij afreageert. Ik dacht dat Beth beter klonk dan Eenhoornpoep, en je plaatste het bericht 19 minuten na mij... Maar sorry dat ik je irriteer.]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    MaraCroft schreef:
    (...)

    [Het spijt me erg dat je je zo voelt, maar het zou fijn zijn als je dat niet op mij afreageert. Ik dacht dat Beth beter klonk dan Eenhoornpoep, en je plaatste het bericht 19 minuten na mij... Maar sorry dat ik je irriteer.]


    [En wie zegt dat jij mij irriteerde? 19 minuten kan heus wel als je verdomme op je iPod moet die steeds andere woorden neerzet dan jij wilt. Nu irriteer je me, ja. Je hoeft heus niet zo te reageren, ik ben al vreselijk gestrest omdat ik denk aan mijn vader.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eenhoornpoep schreef:
    (...)

    [En wie zegt dat jij mij irriteerde? 19 minuten kan heus wel als je verdomme op je iPod moet die steeds andere woorden neerzet dan jij wilt. Nu irriteer je me, ja. Je hoeft heus niet zo te reageren, ik ben al vreselijk gestrest omdat ik denk aan mijn vader.]


    [Ok als jij je zo voelt eenhoornpoep dan hoef je dat niet zo af te reageren op de anderen. Wel fijn dat je het probeert op de ipod en ik zou het fijn vinden als je je bericht zou willen veranderen want de mensen gaan alweer door op mijn verhaal dus dat zou fijn zijn.]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Eenhoornpoep schreef:
    (...)

    [En wie zegt dat jij mij irriteerde? 19 minuten kan heus wel als je verdomme op je iPod moet die steeds andere woorden neerzet dan jij wilt. Nu irriteer je me, ja. Je hoeft heus niet zo te reageren, ik ben al vreselijk gestrest omdat ik denk aan mijn vader.]


    [Zoals ik al zei, het spijt me dus erg dat je zo denkt aan je vader (dat je je zo voelt). Ik zei niet dat ik je eerst irriteerde, maar dat ik je irriteerde met het bericht waarin ik dat zei. Je zegt zelf dat dat zo is, dus mijn bericht klopt. Ik bedoel het kalm en vriendelijk, maar jij reageert nogal fel. Dat is begrijpelijk, als er iets is met je vader. Ik hoop voor je dat alles goed komt en dat je je snel beter voelt. Laten we maar verdergaan met het verhaal =)]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.