• DEZE RPG IS AL BEGONNEN ALS JE MEE WIL DOEN MOET JE NAAR DE AANMELDINGS-TOPIC GAAN http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135843

    Regels van deze RPG
    -Schelden mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf
    -Ruzie mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf, en zo lang het niet allen tegen één wordt
    -16+ mag
    -Boven aan je bericht even de naam van je personages zetten
    voorbeeld Jade
    -Als jij als quizlet gebruiker zelf iets zegt dan tussen rechte haakje
    voorbeeld [Zo dus]

    Regels van de school (om het verhaal leuk te houden volgen we die niet altijd op)
    -Je slaapt per twee op een kamer
    -Je houdt je aan het rooster
    -Behandel elkaar met respect
    -Je houd je aan de dag indeling

    Leraren (de leraar van jou soort is je begeleider/mentor
    -Directeur: Khutan Aiung (V)
    -Element beheersing: Avatar Aang (Kon niks beter vinden srry)
    -Weerwolven en vampiers: Jacob Black en Renesmee Cullen
    -Goden etc: Athene zelf
    -Wiskunde: Marc Sigfreud
    -Engels: Myra Sigfreud
    -Je-verzorgen-en-samenwerkings-verbetering-les: Danaé (een een of ander half god)

    Dag indeling
    -7:30 Opstaan
    -8:00 Ontbijt
    -8:30 School-vak-les
    -12:00 Lunch
    -12:45 Kracht-les en dier-les
    -15:30 Vrije tijd
    -17:30 Avondeten
    Na het eten ben je vrij
    -21:30 Slapen
    In het weekend geld deze hele planning niet, heb je gewoon vrije tijd en mag je naar bed gaan wanneer je wilt (m.u.v van zondag dan ga je om) 21:30 slapen

    Leden: Zeg maar even als je er niet bestaat pas ik dat even aan
    Wednesday Overleden Eenhoornpoep
    Amare Prisoner
    Amore -Dit personage is vrij-
    Jade BlackAlpha
    Sarah Sandybeta
    Clair WithDelta
    Sherina Maracroft
    Beth Eenhoornpoep
    Naya -Dit personage is vrij-

    Veel plezier

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 9:50 ]


    ©1998

    Poeh schreef:
    |Ik denk me uit te schrijven. Het ligt echt niet aan jullie maar ik voel me gewoon wat afwezig. ^^ Daag. (doeg) |


    Wrm denk je dat toch steeds, misschien moet jejezelf iets meer in het verhaal wikkelen, vertel ook jou levensverhaal. Bovendien val je onder de anderen en vrienden etc


    Alle andere mensen meer schrijven over Naja zij hoort er ook bij


    ©1998

    BlackAlpha schreef:
    (...)

    Wrm denk je dat toch steeds, misschien moet jejezelf iets meer in het verhaal wikkelen, vertel ook jou levensverhaal. Bovendien val je onder de anderen en vrienden etc


    Alle andere mensen meer schrijven over Naja zij hoort er ook bij


    |Ik heb het sowieso nogal druk. Mijn stories die ik verwaarloos, mijn andere RPG die veel tijd kosten. Het spijt me echt hoor. (huil) |


    kindness is never a burden.

    [Iemand raakt Beth aan en ziet zijn grootste ahangst ;< KOMOPPP]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    ( lullig, maar als je niet kan dan houdt het op (doeg)(doeg)


    ©1998

    (ohhh, clair's nachtmerrie begint uit te komen)


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Jade

    Ik wil een hand op Beth's schouder leggen. Gewoon als troost. Nog van gisteravond. Opeens schieten de beelden door mijn hoofd.

    Ik zie me zelf bij de dokter zitten. Ik ben helemaal alleen, niemand is er. De dokter zegt dat ik achter over moet liggen, vandaag is mijn eerste echo. De dokter kijkt me ernstig aan en schud zijn hoofd.
    Ik ga met twee voeten op de grond staan, maar mijn benen voelen als pudding en ik zak door mijn knieen op de grond en begin te huilen.. Dan is er opeens een groot gapend gat en ik wordt er zomaar in getrokken, ik gil en ik bereik nooit de bodem van het bodemloze gat.


    Iemand slaat tegen mijn hand aan en ik kom weer in de echte wereld. Iedereen kijkt in de richtig van onze tafel. 'Wat kun jij hard gillen, zeg.' giecheld. Ik loop rood aan van schaamte. 'Beth, waarom heb jij je nachtmerrie stand aan, nu op dit moment van de dag!


    ©1998

    Beth

    Ik slikte en liep snel blozend weg. Ik had mijn kracht nog aanstaan en ik botste tegen veel mensen aan. Ik hoor vele gillen en ren dan na een paar keer vallen weg. Ik deed alsof het niks was om blind te zijn, maar het was vreselijk. Ik zette snel mijn kracht uit en werd opeens meegesleurd door een paar mensen. 'Wat doe jij op deze school, blinde?' hoorde ik iemand zeggen en toen brak er iets. Mijn kracht ging aan en de mensen lieten me los. Ik zakte tegen de muur aan, op de grond en verborg mijn gezicht.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sherina

    Ik liep door de gangen en zag Beth zitten, ze leek een wrak. Ik liep naar haar toe en sloeg mijn arm om haar heen. "Wat is er aan de-"

    Mijn ouders en Orey zaten gevangen in een kooi en vreemde mannen maakten allerlei martelwerktuigen klaar. Ze zouden gebruikt worden als mijn ouders en Orey niet konden zeggen waar ik was. Ze wisten niet eens waar ik was! Ik zat er maar naar te kijken, maar ik kon ze niet helpen...

    Ik zat huilend op de grond en keek om naar Beth. Ik stond op en rende weg.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Jade

    Clair, Sarah, Naya, Amare en ik renden achter Beth aan. Toen we bij haar aankwamen zagen we net Sherina de hoek om rennen. Sarah, Naya en Amare rennen achter Sherina aan en Clair en ik knielen bij Beth neer. Ze zegt niks. 'Laten we naar zolder gaan, daar zijn niet zoveel mensen. Beth knikt maar staat niet op. Ik knik naar Clair en Clair tilt haar in een keer op. Een klein kreetje verlaat Beth's mond. We rennen naar boven en Clair plaats Beth op een stoel. 'Beth, je moet uitkijken met je krachten. Het is een goed verdediging mechanisme, maar je doet er mensen pijn mee die werkelijk om je geven.' legt Clair uit. 'Je hebt al zoveel mensen een nachmerrie laten zien dit kan niet langer.' 'Misschien moeten we gaan praten met Athene en Aiung, zodat je een persoonlijke begeleider kan krijgen, want als dit zo door gaat komt het niet goed.' Clair en ik laten Beth en mij even alleen. We lopen terug naar beneden om te kijken waar de anderen. Als we de aula binnen lopen roept een jongen: 'Waar is die blinde nou? Ik wou haar nog even mijn nieuwe schoenen laten zien.' Zijn vrienden beginnen te lachen en ik kan me niet in houden. 'Hoe noem je Beth?' 'Jade laat maar.' probeert Clair te sussen. 'Nee ik laat het niet, niemand doet zo over mijn vrienden.' Ik loop naar de jongen toe en stomp hem in ze maag. 'Hoe noem jij Beth?' De jongen kijkt me aan. 'Zeg het dan, zeg dan hoe je haar noemt!' Zijn vrienden springen met te hulp. Een paar komen op me af rennen. Het laatste wat ik me herinner is dat ik een stomp tegen m'n slaap kreeg, toen werd alles zwart....


    ©1998

    [De personages, Amore en Naya zijn op het moment vrij, als je het lukt vind om een tweede personage te hebben kun je kiezen uit een van de de twee. De eerste reactie op een persoon krijgt haar. JE KUNT OP BEIDE MENSEN STEMMEN MAAR JE KRIJGT ER MAAR 1]


    ©1998

    Beth

    Ik rende foutloos naar beneden. Ik voelde blikken in me branden en zette mijn kracht aan. Zo sterk had ik hem nog nooit aangezet. Jongens raakte me aan, en ik voelde hun neervallen. 'Onmogelijk' fluisterde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [LoL Jade. Je schreef: Clair en ik laten Beth en mij even alleen} LOL]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    SandyBeta schreef:
    [LoL Jade. Je schreef: Clair en ik laten Beth en mij even alleen} LOL]



    [ So what, maar 1 foutje? ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    ['k vind het gewoon grappig]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Beste gebruikers van deze RPG
    Zoals jullie allemaal wel weten is het vakantie,
    Als je van plan bent op vakantie te gaan, laat dat dan even een paar dagen van te voren weten, bedenk iets leuks voor je personage waar door hij een paar dagen/weken weg is. Als je echt niks kunt bedenken laat het dan weten want misschien weten anderen dan wel wat. Als je niet wil dat je personage weg gaat vraag dan een andere RPG gebruiken jou personage tijdelijk er bij te doen!]


    ©1998