• DEZE RPG IS AL BEGONNEN ALS JE MEE WIL DOEN MOET JE NAAR DE AANMELDINGS-TOPIC GAAN http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135843

    Regels van deze RPG
    -Schelden mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf
    -Ruzie mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf, en zo lang het niet allen tegen één wordt
    -16+ mag
    -Boven aan je bericht even de naam van je personages zetten
    voorbeeld Jade
    -Als jij als quizlet gebruiker zelf iets zegt dan tussen rechte haakje
    voorbeeld [Zo dus]

    Regels van de school (om het verhaal leuk te houden volgen we die niet altijd op)
    -Je slaapt per twee op een kamer
    -Je houdt je aan het rooster
    -Behandel elkaar met respect
    -Je houd je aan de dag indeling

    Leraren (de leraar van jou soort is je begeleider/mentor
    -Directeur: Khutan Aiung (V)
    -Element beheersing: Avatar Aang (Kon niks beter vinden srry)
    -Weerwolven en vampiers: Jacob Black en Renesmee Cullen
    -Goden etc: Athene zelf
    -Wiskunde: Marc Sigfreud
    -Engels: Myra Sigfreud
    -Je-verzorgen-en-samenwerkings-verbetering-les: Danaé (een een of ander half god)

    Dag indeling
    -7:30 Opstaan
    -8:00 Ontbijt
    -8:30 School-vak-les
    -12:00 Lunch
    -12:45 Kracht-les en dier-les
    -15:30 Vrije tijd
    -17:30 Avondeten
    Na het eten ben je vrij
    -21:30 Slapen
    In het weekend geld deze hele planning niet, heb je gewoon vrije tijd en mag je naar bed gaan wanneer je wilt (m.u.v van zondag dan ga je om) 21:30 slapen

    Leden: Zeg maar even als je er niet bestaat pas ik dat even aan
    Wednesday Overleden Eenhoornpoep
    Amare Prisoner
    Amore -Dit personage is vrij-
    Jade BlackAlpha
    Sarah Sandybeta
    Clair WithDelta
    Sherina Maracroft
    Beth Eenhoornpoep
    Naya -Dit personage is vrij-

    Veel plezier

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 9:50 ]


    ©1998

    Jade
    ik ga weer achter over op mijn bed liggen, ik luister half naar wat de anderen praten. De tattoo van Wednesday, die zette me aan het denken. MUERTE, dood. Ik ken de het woord wel van zo'n Spaanse film. Ik sluit mijn ogen.


    ©1998

    Wednesday

    Ik liep weer naar de gang, en liep de trap af. Midden op de trap werd ik duizelig en tolde mijn hoofd. Ik had drie dagen niks gegeten. Midden op de trap viel ik flauw. Ik rolde van de trap af en met een harde knal kwam ik neer op de grond.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik hoorde een klap en wist meteen dat het Wednesday was, Who else? Ik bedoel niemand anders valt van onze trap want er is niemand anders. 'Wednes!' roept Clair. Ik moet kokhalzen van het koosnaampje. Ik spring vervolgens uit mijn bedje en volg Sarah en Clair de trap af. Nu ik Wednesday goed bekijk,heeft ze wat ingevallen jukbeenderen. Zou ze nu in hongerstaking zijn?'Weddie?!' roept Clair vragend, ik sta op het punt te kotsten van deze andere bijnaam noem haar dan toch maar Wednes. 'Gaat ie goed?'langzaam komt ze overeind. 'Mag ik wat te eten? vraagt ze suf.'En doe er maar meteen wat aspirines achter aan.' Clair en ik ondersteunen Wednesday naar de eetzaal. Sarah haalt een bord vlees, met een beetje groente, maar toch voornamelijk vlees voor haar op. 'Kijk eens.' zegt ze met haar leukste glimlach. Clair trekt een vies gezicht en kijkt mij aan. Ik zucht pak een mes een vork en stop zeer zorgvuldig het eten in Wednesday's mond. 'Gelukkig heb je alleen wat hoofdpijn straks lag je weer in het ziekenhuis!'

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 17:39 ]


    ©1998

    Wednesday

    'Bedankt voor het eten' fluisterde ik zacht toen ik het op had. 'Ik ga naar mijn kamer' fluisterde ik erachteraan. Ik ging maar vroeg naar bed om morgen weer opgeknapt te zijn.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    clair

    Bah, bah en nog eens bah!! Ik haat vlees!!! Toen Wednesday ineens flauwviel schrok ik me kapot, ookal was het al het zoveelste dat haar overkwam. Het was duidelijk dat ze heel snel hulp nodig had. Misschien kon iemand haar ook van haar vleesverslaving afhelpen. Gelukkig was Jade erg aardig en ook nog eens goed in gezichten lezen. Ik hoefde haar alleen maar met een walgende blik aan te kijken en zij voerde wednesday meteen. En ik was blij dat ze er niet meer als een zombie bijliep. Man, wat had ik daar van gebaald


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Wednesday

    De volgende ochtend werd ik wakker en keek ik op mijn wekker. Ik stond snel op, kleedde me om en deed mijn haren in een vlecht. Wie zou me gaan helpen?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Prisoner schreef:
    [ Dankjewel ! Ik reageer zometeen even x ]


    [Dat was 25 juni, het is nu de 8ste, moet ze weg?]


    ©1998

    Sarah

    In de ochtend was het heet op de zolder. Ik zag dat Clair wakker was en begon te fluisteren. 'zullen we kijken hoe het gaat met wednesday?'. Ik hoefde het maar te zeggeen en Clair stond al naast haar bed. Ik werd soms echt ziek van dat zielige gedoe maar dit keer was het wel heel heftig. We liepen de trap af en liepen de gang door, die dit keer juist kleiner leek dan dat hij was. We kwamen bij haar kamer aan en Clair klopte op de deur. 'Hallo?' Zei ze. Er kwam geen geluid uit de kamer. Toen ik de klink naar beneden wou doen schrok ik van Clair. Clair was geschrokken van iets. Om te kijken wat het was draaide ik me om. Ik schrok ook en viel van de schrik op de grond. Jade stond achter ons als weerwolf. het was alleen een heel eng gezicht. Ze stond in het donker met haar zwarte haren. 'Jemig he' Zei ik. 'Je liet me schrikken! wat doe jij eigenlijk hier? en waarom ben je getransformeerd?' Ik zat nog steeds op de grond en voelde me klein.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Jade

    Ik schrik. Wat the fuck was ik nou serieus aan het slaapwandelen in mijn weerwolfgedaante? Zo snel als ik kan verander ik terug in een mens. 'Sr o sorry.' stamel ik. 'Ik weet niet wat ik aan het doen was.' Ik draai me om en ren naar zolder. Ik stop mezelf zo ver mogelijk onder de dekens. Wat is er aan de hand.


    ©1998

    Sarah

    Clair en ik zijn ons doel om naar wednesday te kijken helemaal vergeten en lopen naar de eet zaal. Raar er staan nog een paar lampen uit. Clair gaat zitten en begint direct te praten:' Ik ben zo bezocht over Jade. Ik denk dat Jade die hulp meer nodig heeft dan Wednesday, niet dat wednesday er niet aan toe is hoor. Maar Jade i s haar zelf niet. Ze doet allemaal dingen die ze zelf niet eens doorheeft en is heel afzonderlijk en verlegen. Ze praat ook al bijna niet.' 'Rustig maar.' zei ik om de bijna huilende Clair op te vrolijken. Man wat huilen mensjes snel zeg! 'Ik denk dat we eerst moeten kijken of ze zelf weer opknapt dan kunnen we kijken of wij er iets aan moeten doen. Laten we eerst maar naar Wednesday gaan." ondertussen herinnerde ik weer waar we mee bezig waren. we liepen de gang door en er hing een foto. Ik bleef staan terwijl Clair nog een stukje door liep. Na een paar meter stopte ze en vroeg wat er was. 'Komt dit meisje je niet bekent voor?' vroeg ik. Wie was dat!? Het gezicht kwam me zo bekent voor. Clair zei; ' kom nou maar. We zijn nog steeds niet bij Wednesday langs geweest. Toen we bij deur aan kwamen kwam er weer geen reactie. Dit keer deed Clair de klink naar beneden. We kwamen binnen in een lege kamer. Clair die overbezorgt was liep direct weg om haar te zoeken. Ik liep maar weer naar boven waar Jade op haar bed lag. 'Waar is Clair?' vroeg ze. Dat weinig praten van Clair merkte ik nog niet veel van tot nu toe behalve die 2 dagen dan. 'Die is Wednesday zoeken. Ze lag niet in haar bed dus. je kent Clair.' 'Direct zoeken' zeiden we tegelijk. Ik zag voor het eerst een glimlach op Jade's gezicht al was hij vrij snel verdwenen. Jade en ik liepen maar naar beneden om Clair tot rust te stellen. Bij de foto bleef ik staan. 'Herken jij dit persoon?' 'He?' zei Jade. Ze keek geschokt.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    clair

    Ik maak me zorgen echt. Ik weet dat ik soms misschien een beetje bezitterig overkom en ik weet dat mijn nieuwe vriendinnen het afkeuren. Maar ik weet wat er kan gebeuren in het leven. Door wat ik zelf min of meer heb meegemaakt. En natuurlijk door het verhaal van Wednesday. En ik voel me verwend. Zelf ben ik tenslotte altijd redelijk gelukkig geweest. Ik ben nooit gepest en nooit mishandelt en nooit bedreigd met de dood. Maar ik heb ook dingen meegemaakt. En ik weet wat de gevolgen van zoiets kunnen zijn, wat de gevolgen van zoiets zullen zijn als er niets aan gedaan wordt. En ik ben bang, doodsbang. Stel dat Wednesday zichzelf voor de trein gooit! Of dat Jade zichzelf ophangt! Ik wil niet... ik kan niet nog iemand verliezen. Nooit meer. Wanhopig loop ik door de gangen van de school terwijl ik Wednesday's naam roep.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 21:36 ]


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    (Komen Amore en Amare nooit??)

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 21:37 ]


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Jade

    Ik zie, Wednesday er in. Maar het is haar zeker niet. Het is haar moeder!


    ©1998

    Sarah

    'Het is haar moeder!' zegt Jade. 'Maar die man lijkt ook op Wednesday zou dat haar vader zijn?' Ik besloot dat het geen zin had om lang te gaan kijken dus liepen we verder. Clair zat in de eet kamer.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    clair.

    Uiteindelijk gaf ik het op en ging ik in de eetkamer zitten. Ik voel me verslagen. Wat moet ik doen? denk ik wanhopig. Wat moet ik in vredesnaam doen? Een paar eenzame tranen ontsnappen uit mijn ooghoeken en rollen over mijn wangen. Net op dat moment Komen Jade en Sarah binnen. Snel probeer ik de tranen weg te vegen zodat ze niet doorhebben dat ik huil


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!