• RPG ~ No Way Out




    Verhaal : 6 jongens en 6 meisjes worden op een ochtend allemaal wakker in hun eigen cel. Ze weten niet hoe ze daar zijn belandt en hebben een vermoeden waarom ze daar zitten wanneer ze erachter komen waar ze precies zijn. Iedereen heeft zijn eigen verleden, zijn eigenverhaal waardoor e hier kunnen zijn belandt. In feite is dat ook de reden waarom ze daar zitten, alleen niet op de manier waarop ze denken.
    In feite is dit een grote test, gemaakt door één persoon die zijn identiteit geheim houdt. Zo kunnen er zomaar eens messen uit de muur komen vliegen, de grond in eens verdwijnen en al dat soort gevaarlijke dingen. De jongeren zullen zich moeten bewijzen doormiddel van hun eigen vaardigheden.


    Rollen :

    Meisjes :

    - Prisoner: Amare Felicity Johnson
    - xFreedom: Fay Nina Llyod
    - Szcarlett: Amory Lee Johnson
    - Bisous: Alex Lilith Jackson
    - Kaien: Amy Whitemore
    - Samhain: Alyssa Dawn Sinder Zegt 18

    Jongens :

    - Drugsforsale: Jake Justin Srevinoz
    - Prisoner: Cameron Alexander Clayman
    - Kaien: Austin McCall
    - Y0L0: Daan Thomas Davison
    - Chapters: Daniël Parels
    - Meknesiaa: Sylvester Adrian

    Regels:

    - OOC schrijf je tussen [] () of {}
    - Geen one liners, als het toch moet niet te vaak aub.
    - 16+ mag qua geweld etc. Alleen hou het een soort van netjes.
    - Max. 2 personage's per persoon, en dan een jongen en een meisje.
    - Sluit niemand buiten, je hebt elkaar uiteindelijk toch wel nodig.
    - Volledige naam van je personage schrijven boven aan je stukje.
    - Lange tijd afwezig zonder een melding is automatisch uitgeschreven.
    - Naam verandering doorgeven.
    - Alleen Prisoner en Szcarlett openen nieuwe topics.
    - Reserveringen blijven max. 1 dag staan .


    Invullen:

    Naam [ Voor en Achternaam ] :
    Leeftijd [ 16 t/m 18 ]:
    Karakter:
    Verleden [ Wat zou hun reden kunnen zijn om in de gevangenis te komen, bende lid, moord gepleegd etc. ] :
    Uiterlijk [ Foto + Beschrijving ] :
    Angst :
    Extra:


    Ze hebben allemaal een bepaalde vaardigheid, alleen deze worden door Prisoner en Szcarlett uitgekozen.

    1. Erg snel - Daan Thomas Davison
    2. Telepathie - Amy Withemore
    3. Empathisch - Daniël Parles
    4. Levitatie - Alyssa Dawn Sinder
    5. Erg slim - Cameron Alexander Clayman
    6. Verschrikkelijk sterk - Fay Nina Llyod
    7. Lenig - Austin McCall
    8. Fotografisch geheugen - Sylvester Adrian
    9. Overgevoelige zintuigen - Amory Lee Johnson
    10. Manipulatie door stem - Amare Felicity Johnson
    11. Ontzichtbaar worden - Jake Justin Srevinoz
    12. Elementen beheersen - Alex Lilith Jackson

    Rollenstory

    Begin : Iedereen wordt wakker in zijn eigen cel, je bent opgesloten en zal de sleutel moeten vinden. Je breekt uit en gaat verder op zoek. Niemand weet hoe je er bent belandt. Maar iedereen denkt te weten waarom. [Niet de echte reden ]

    © Prisoner en Szcarlett

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 21:15 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alex Lilith Jackson
    Austin stoot me aan met zijn heupen. 'Wij?' vraagt hij met een klein lachje.
    'Je weet heus wel wat ik bedoel,' zeg ik geïrriteerd. 'Volgende keer zeg ik wel geen Austin en ik nou goed?'
    'Verder heeft ze wel gelijk. Jij hebt zeker niks gezien?' zegt hij dan tegen Jake.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    - Sorry guys, was vergeten dat ik morgen een presentatie heb. -

    Jake Justin Srevinoz

    Ik kijk even wat rond en hoor amper wat, ik merk weer dat ik licht in me hoofd wordt en val weer op de grond. De rest is zwart.

    - Moest eff een uitweg verzinnen.. Kan pas morgen laat reageren, zogenaamd 'shoppen' met me ma. ==' -


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Austin McCall

    'Het was maar een grapje,' mompelde ik en ik keek eventjes naar Alex. 'Niet zo geïrriteerd doen.' Ik zuchtte en keek naar Jake. 'Gaat alles wel goed?' vroeg ik aan hem. Voordat ik iets kon doen viel hij op de grond. Ik ging naast hem zitten en keek naar Alex. 'Jij hebt zeker geen ehbo of zo gehad, of wel?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex Lilith Jackson
    'Het was maar een grapje,' mompelt Austin. 'Niet zo geïrriteerd doen.' Dan kijkt hij naar Jake. 'Gaat alles wel goed?' vraagt hij maar voordat Jake antwoord kan geven ligt hij al op de grond. 'Jij hebt zeker geen ehbo of zo gehad, of wel?'
    'Dat is al heel lang geleden,' zucht ik en ik bijt even op mijn lip. 'Misschien weet iemand anders hier wel wat van EHBO?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Austin McCall

    'Dat is al heel lang geleden,' zuchtte ze en ik zag dat ze op haar lip beet. 'Misschien weet iemand anders hier wel wat van EHBO?'
    Ik haalde mijn schouders op. 'Is het dan niet handig om te zoeken?' vroeg ik beetje vriendelijk. 'Als het kon zou ik je dragen, maar misschien is het handig als er eentje bij hem blijft.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex Lilith Jackson
    'Is het dan niet handig om te zoeken? Als het kon zou ik je dragen, maar misschien is het handig als er eentje bij hem blijft,' zegt Austin.
    'Ja, dat is zo,' zeg ik aarzelend. 'Maar straks gebeurd er iets met de andere of verdwaalt die...'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Austin McCall

    'Ja, dat is zo,' zei ze. Er klonk een aarzeling in haar stem. Ik bekeek Alex eventjes. 'Maar straks gebeurd er iets met de andere of verdwaalt die...'
    Vragend keek ik haar aan. Waar is de bitse meisje van daarnet gebleven? Ik glimlachte vriendelijk naar haar. 'Zullen we dan samen bij hem blijven?' stelde ik voor. Ik keek eventjes naar Jake. 'Ik denk dat als we hem laten liggen goed is. Een zacht ondergrond voor zijn hoofd. Straks moeten we alleen wel zoeken voor water denk ik.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex Lilith Jackson
    'Zullen we dan samen bij hem blijven? Ik denk dat als we hem laten liggen goed is. Een zacht ondergrond voor zijn hoofd. Straks moeten we alleen wel zoeken voor water denk ik.'
    Ik knik. 'We hebben sowieso water nodig willen we hier overleven,' zucht ik. Ik kijk even naar Austin en laat me dan tegen de muur aan op de grond zakken. 'Er komt vanzelf wel iemand langs'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Austin McCall

    'We hebben sowieso water nodig willen we hier overleven. Er komt vanzelf wel iemand langs,' zei ze. Ondertussen was ze op de grond gaan zitten tegen de muur aan. Ik knikte lichtjes en deed mijn shirt uit. Ik propte die en beetje in elkaar en legde die onder het hoofd van Jake. Ik keek naar Alex. 'Komt goed.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex Lilith Jackson
    Austin doet zijn shirt uit en propt die onder Jake's hoofd.
    Mijn blik glijdt even over zijn gespierde buik maar dwaalt dan weer af naar zijn gezicht. 'Komt goed,' zegt hij.
    Ik knik lichtjes. 'Het is vast gewoon helemaal niks. Waarschijnlijk gewoon iets onzinnigs als dat hij te weinig gegeten heeft'. Ik bijt even op mijn lip en trek mijn knieën op.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Austin McCall

    'Het is vast gewoon helemaal niks. Waarschijnlijk gewoon iets onzinnigs als dat hij te weinig gegeten heeft,' zei ze. Ik keek haar eventjes aan. Ze was zo anders opeens. Ik knikte lichtjes. 'Je hebt vast gelijk, maar ik had het eigenlijk over jou,' zei ik. 'We komen hier uit.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex Lilith Jackson
    'Je hebt vast gelijk, maar ik had het eigenlijk over jou. We komen hier uit,' zegt Austin.
    Wie gebruikt er nu het W-woord dan.
    Ik kijk hem niet begrijpend aan. 'Zou er iets mis moeten zijn dan? Afgezien het feit dat we hier opgesloten zitten?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Austin McCall

    'Zou er iets mis moeten zijn dan? Afgezien het feit dat we hier opgesloten zitten?' vroeg ze. Ik haalde mijn schouders lichtjes. 'Dat weer ik niet. Ik ben geen helderziende,' zei ik met een klein glimlachje. 'Maar op sommige momenten reageer je gewoon anders. Zelfs ik merk dat.'

    [Psstt, ik weet niet of je het expres zo neer zette, maar Austin bedoelde net met 'Wij?' Omdat Alex eigenlijk niet liep, maar op Austins rug zat xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex Lilith Jackson
    'Dat weer ik niet. Ik ben geen helderziende. Maar op sommige momenten reageer je gewoon anders. Zelfs ik merk dat.'
    'Nou, het spijt me heel erg dat ik last heb van stemmingswisselingen,' mompel ik sarcastisch. 'Je zal er helaas wel mee moeten leven dus ik hoop voor jou dat je er niet dood aan gaat'.

    [oeps, faaal xd]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Austin McCall

    'Nou, het spijt me heel erg dat ik last heb van stemmingswisselingen,' mompelde ze. Ik bleef haar aankijken. 'Je zal er helaas wel mee moeten leven dus ik hoop voor jou dat je er niet dood aan gaat.'
    Ik lachte zachtjes. 'Of ik er dood aan ga merk ik later wel,' zei ik met een klein lachje. Ik keek eventjes naar Alex. 'Staat een lachbui ook in je stemmingswisseling?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you