• RPG ~ No Way Out




    Verhaal : 6 jongens en 6 meisjes worden op een ochtend allemaal wakker in hun eigen cel. Ze weten niet hoe ze daar zijn belandt en hebben een vermoeden waarom ze daar zitten wanneer ze erachter komen waar ze precies zijn. Iedereen heeft zijn eigen verleden, zijn eigenverhaal waardoor e hier kunnen zijn belandt. In feite is dat ook de reden waarom ze daar zitten, alleen niet op de manier waarop ze denken.
    In feite is dit een grote test, gemaakt door één persoon die zijn identiteit geheim houdt. Zo kunnen er zomaar eens messen uit de muur komen vliegen, de grond in eens verdwijnen en al dat soort gevaarlijke dingen. De jongeren zullen zich moeten bewijzen doormiddel van hun eigen vaardigheden.


    Rollen :

    Meisjes :

    - Prisoner: Amare Felicity Johnson
    - xFreedom: Fay Nina Llyod
    - Szcarlett: Amory Lee Johnson
    - Bisous: Alex Lilith Jackson
    - Kaien: Amy Whitemore
    - Samhain: Alyssa Dawn Sinder Zegt 18

    Jongens :

    - Drugsforsale: Jake Justin Srevinoz
    - Prisoner: Cameron Alexander Clayman
    - Kaien: Austin McCall
    - Y0L0: Daan Thomas Davison
    - Chapters: Daniël Parels
    - Meknesiaa: Sylvester Adrian

    Regels:

    - OOC schrijf je tussen [] () of {}
    - Geen one liners, als het toch moet niet te vaak aub.
    - 16+ mag qua geweld etc. Alleen hou het een soort van netjes.
    - Max. 2 personage's per persoon, en dan een jongen en een meisje.
    - Sluit niemand buiten, je hebt elkaar uiteindelijk toch wel nodig.
    - Volledige naam van je personage schrijven boven aan je stukje.
    - Lange tijd afwezig zonder een melding is automatisch uitgeschreven.
    - Naam verandering doorgeven.
    - Alleen Prisoner en Szcarlett openen nieuwe topics.
    - Reserveringen blijven max. 1 dag staan .


    Invullen:

    Naam [ Voor en Achternaam ] :
    Leeftijd [ 16 t/m 18 ]:
    Karakter:
    Verleden [ Wat zou hun reden kunnen zijn om in de gevangenis te komen, bende lid, moord gepleegd etc. ] :
    Uiterlijk [ Foto + Beschrijving ] :
    Angst :
    Extra:


    Ze hebben allemaal een bepaalde vaardigheid, alleen deze worden door Prisoner en Szcarlett uitgekozen.

    1. Erg snel - Daan Thomas Davison
    2. Telepathie - Amy Withemore
    3. Empathisch - Daniël Parles
    4. Levitatie - Alyssa Dawn Sinder
    5. Erg slim - Cameron Alexander Clayman
    6. Verschrikkelijk sterk - Fay Nina Llyod
    7. Lenig - Austin McCall
    8. Fotografisch geheugen - Sylvester Adrian
    9. Overgevoelige zintuigen - Amory Lee Johnson
    10. Manipulatie door stem - Amare Felicity Johnson
    11. Ontzichtbaar worden - Jake Justin Srevinoz
    12. Elementen beheersen - Alex Lilith Jackson

    Rollenstory

    Begin : Iedereen wordt wakker in zijn eigen cel, je bent opgesloten en zal de sleutel moeten vinden. Je breekt uit en gaat verder op zoek. Niemand weet hoe je er bent belandt. Maar iedereen denkt te weten waarom. [Niet de echte reden ]

    © Prisoner en Szcarlett

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 21:15 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Jake can go to Alex and Austin? Als Syll 't goed vind tenminste]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Austin McCall

    Ik zuchtte. Wat had die meid toch? 'Moet ik me nu vereerd voelen dat jij mij verkiest boven eenzaamheid?' vroeg ik met een opgetrokken wenkbrauw. Ondertussen keek ik een beetje om mij heen, maar ik schoot er niet echt mee op.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ik vind het niet erg hoor]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex Lilith Jackson
    'Moet ik me nu vereerd voelen dat jij mij verkiest boven eenzaamheid?' vraagt Austin.
    Ik zucht en denk na over wat ik het beste kan zeggen. 'Het was niet lullig bedoelt,' mompel ik. 'Het spijt me dat ik het zei okee?'

    [Dus als je wilt kan Jake naar hen toe ;p]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Austin McCall

    'Het was niet lullig bedoelt,' mompelde ze. Ik glimlachte een klein beetje.
    'Het spijt me dat ik het zei okee?' Ik knikte lichtjes. 'Het is al goed,' zei ik en ik wreef eventjes ongemakkelijk over haal bil heen. 'Ik kon nergens anders bij,' legde ik alvast uit.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    - WAAR THE HELL ZIJN JULLIE DAN XD? -

    Jake Justin Srevinoz

    Ik wordt wakker met de sleutel in me hand. Wauw, wat is er wel niet gebeurd.
    Ik sta rustig op, maak de deur open, klop het stof van me kleding en kijk even waar ik ben. 'Wat is dit wel niet?'


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [Ergens tussen een paar cellen..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex Lilith Jackson
    'Het is al goed,' zegt hij en hij wrijft even over mijn bil.
    Ik trek mijn wenkbrauwen op maar voordat ik iets kan zeggen zegt hij als iets. 'Ik kon nergens anders bij'.
    'Oh eh, juist,' zeg ik.
    'Wat is dit wel niet?' hoor ik dan iemand zeggen. Ik laat me van Austin's rug afglijden en loop richting de cel waar het gelijk vandaan komt. De tralies zijn nog dicht.
    'Dat vragen we ons allemaal af,' beantwoord ik zijn vraag.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jake Justin Srevinoz

    Ik loop maar een kant op en zie 2 mensen. Ik kijk even verbaasd naar de twee mensen en loop richting hun. 'Dat vragen we ons allemaal af,' Beantwoord het meisje mijn vraag van eerder. 'Erhm, Hey?' Ik heb zo'n wtf blik op mijn gezicht en lach half. 'Hebben jullie soms 2 on 2 time nodig ofz? Want hier gaat dat volgens mij vrij moeilijk,' Knipoog ik lachend naar de jongen. 'Tja, Ik ben Jake.'

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 22:30 ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Daan Thomas Davison
    Het meisje stelt zichzelf voor als Amare, terwijl ik naar de sleutel blijf kijken. Ook de jongen stelt zichzelf nog voor, maar ik neem het niet echt op.
    'Dus, hoe komt het dat jij hier zit, loverboy?' Onbewust begin ik te grijnzen en kijk haar aan.
    'Hoe raad je het.' Ondertussen klim ik op het stenen bed en pak de sleutel en trek hem van het plafond.
    'Hebbes! En jij liefje?'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Amare Felicity Johnson

    'Hoe raad je het.' grijnst hij dan terwijl hij de sleutel pakt. Ik kijk verbaasd op. Misschien moet ik vaker op mijn gevoel vertrouwen en kijk hem iets strakker aan. Was hij er nou serieus trots op? 'Hebbes!' zegt hij dan en hij heeft de sleutel. 'En jij liefje?'zegt hij dan. Ik kijk hem aan, 'Hmmm, moord. Moord op mijn vriendje.' mompel ik dan onverschillig en kijk hem aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Austin McCall

    'Oh eh, juist,' zei Alex. Telkens als ik zulke dingen deed reageerde ze.. Apart. Een jongen die vroeg wat en Alex gaf daar antwoord op. Alex had zich van mijn rug af laten glijden. Jammer.. Ik vond het helemaal niet erg. We kwamen een jongen tegen die raar keek en half aan het lachen was. 'Hebben jullie soms 2 on 2 time nodig ofz? Want hier gaat dat volgens mij vrij moeilijk,' zei hij en hij knipoog lachend naar mij. Volgens mij was het nu wel goed dat Alex van mijn rug af was. 'Tja, Ik ben Jake,' zei hij. Ik knikte wat. 'Ik ben Austin en dit is Alex,' zei ik en ik knikte naar haar. 'En wij hebben geen 2 on 2 time nodig, toch Alex?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    JAke Justin Srevinoz

    'Ik ben Austin en dit is Alex,' zegt de jongen genaamd Austin dus & hij knikt ook nog naar het meisje dat Alex heet. 'En wij hebben geen 2 on 2 time nodig, toch Alex?' Ik lach. 'Ach, who knows. Ik zag het wel hoor, mjaa dat is life.' Ik lach en laat het verder. 'Soyeah..? En nu?' Ik kijk weer rond.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Alex Lilith Jackson
    'Hebben jullie soms 2 on 2 time nodig ofz? Want hier gaat dat volgens mij vrij moeilijk,' zegt een jongen waarna hij naar Austin knipoogt. 'Tja, Ik ben Jake,' zegt hij dan.
    'Ik ben Austin en dit is Alex. En wij hebben geen 2 on 2 time nodig, toch Alex?'
    'Ik kan zelf heus wel praten,' zucht ik als hij míj voorstelt. 'En we hebben inderdaad géén two on two time nodig, wat eigenlijk one on one time heet,' zeg ik liefjes waarna ik met mijn ogen rol.
    'Ach, who knows. Ik zag het wel hoor, mjaa dat is life.' lacht Jake. 'Soyeah...En nu?'
    Ik haal mijn schouders op. 'Wij waren gewoon even aan het lopen en kijken of hier misschien ergens een uitgang is'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Austin McCall

    'Ik kan zelf heus wel praten,' zuchtte ze. 'En we hebben inderdaad géén two on two time nodig, wat eigenlijk one on one time heet,' zei ze liefjes. Ik keek haar even aan en zag net dat ze met haar ogen rolde. 'Ach, who knows. Ik zag het wel hoor, mjaa dat is life. Soyeah...En nu?' vroeg Jake. Ik keek hem even aan. Wat moest hij gezien hebben? 'Wij waren gewoon even aan het lopen en kijken of hier misschien ergens een uitgang is,' antwoordde Alex. Ik stootte mijn heupen eventjes tegen haar aan. 'Wij?' vroeg ik met een klein lachje. 'Verder heeft ze wel gelijk,' zei ik schouderophalend. 'Jij hebt zeker niks gezien?' vroeg ik aan Jake.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you