• RPG ~ No Way Out




    Verhaal : 6 jongens en 6 meisjes worden op een ochtend allemaal wakker in hun eigen cel. Ze weten niet hoe ze daar zijn belandt en hebben een vermoeden waarom ze daar zitten wanneer ze erachter komen waar ze precies zijn. Iedereen heeft zijn eigen verleden, zijn eigenverhaal waardoor e hier kunnen zijn belandt. In feite is dat ook de reden waarom ze daar zitten, alleen niet op de manier waarop ze denken.
    In feite is dit een grote test, gemaakt door één persoon die zijn identiteit geheim houdt. Zo kunnen er zomaar eens messen uit de muur komen vliegen, de grond in eens verdwijnen en al dat soort gevaarlijke dingen. De jongeren zullen zich moeten bewijzen doormiddel van hun eigen vaardigheden.


    Rollen :

    Meisjes :

    - Prisoner: Amare Felicity Johnson
    - xFreedom: Fay Nina Llyod
    - Szcarlett: Amory Lee Johnson
    - Bisous: Alex Lilith Jackson
    - Kaien: Amy Whitemore
    - Samhain: Alyssa Dawn Sinder Zegt 18

    Jongens :

    - Drugsforsale: Jake Justin Srevinoz
    - Prisoner: Cameron Alexander Clayman
    - Kaien: Austin McCall
    - Y0L0: Daan Thomas Davison
    - Chapters: Daniël Parels
    - Meknesiaa: Sylvester Adrian

    Regels:

    - OOC schrijf je tussen [] () of {}
    - Geen one liners, als het toch moet niet te vaak aub.
    - 16+ mag qua geweld etc. Alleen hou het een soort van netjes.
    - Max. 2 personage's per persoon, en dan een jongen en een meisje.
    - Sluit niemand buiten, je hebt elkaar uiteindelijk toch wel nodig.
    - Volledige naam van je personage schrijven boven aan je stukje.
    - Lange tijd afwezig zonder een melding is automatisch uitgeschreven.
    - Naam verandering doorgeven.
    - Alleen Prisoner en Szcarlett openen nieuwe topics.
    - Reserveringen blijven max. 1 dag staan .


    Invullen:

    Naam [ Voor en Achternaam ] :
    Leeftijd [ 16 t/m 18 ]:
    Karakter:
    Verleden [ Wat zou hun reden kunnen zijn om in de gevangenis te komen, bende lid, moord gepleegd etc. ] :
    Uiterlijk [ Foto + Beschrijving ] :
    Angst :
    Extra:


    Ze hebben allemaal een bepaalde vaardigheid, alleen deze worden door Prisoner en Szcarlett uitgekozen.

    1. Erg snel - Daan Thomas Davison
    2. Telepathie - Amy Withemore
    3. Empathisch - Daniël Parles
    4. Levitatie - Alyssa Dawn Sinder
    5. Erg slim - Cameron Alexander Clayman
    6. Verschrikkelijk sterk - Fay Nina Llyod
    7. Lenig - Austin McCall
    8. Fotografisch geheugen - Sylvester Adrian
    9. Overgevoelige zintuigen - Amory Lee Johnson
    10. Manipulatie door stem - Amare Felicity Johnson
    11. Ontzichtbaar worden - Jake Justin Srevinoz
    12. Elementen beheersen - Alex Lilith Jackson

    Rollenstory

    Begin : Iedereen wordt wakker in zijn eigen cel, je bent opgesloten en zal de sleutel moeten vinden. Je breekt uit en gaat verder op zoek. Niemand weet hoe je er bent belandt. Maar iedereen denkt te weten waarom. [Niet de echte reden ]

    © Prisoner en Szcarlett

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 21:15 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Austin McCall

    Gelijk na mij kwam Alex ook overeind. 'Ik ehm, niet meer doen,' mompelde ze. Ik lachte zachtjes en keek eventjes naar de verwarde Alex. Een glimlachje bleef mijn gezicht sieren. Ik liep verder.


    [Haha zie nu pas dat mijn vorige post vol foutjes zit..]

    [+ ik weet niks meer]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sylvester Adrian

    Amare stelde zichzelf ook voor, ''enne ik ben Sylvester'' zei ik droog ''als je je dat nog afvroeg''. ''Je hebbt het sleuteltje toch?, ik denk dat we moeten opschieten en naar derest moeten gaan. Wie dat ook mogen zijn..'''

    [heb een boel gemist xd]

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 19:41 ]


    No Need To Be Easy , Be Worth It x

    Alex Lilith Jackson
    Austin lacht zachtjes en er blijft een glimlach op zijn gezicht staan terwijl hij verder loopt.
    Deze keer loop ik niet achter hem aan maar blijf ik staan waar ik sta. Mijn ogen speuren de gang af of er misschien ergens een deur is die hier van weg leidt. Ik zucht even als ik niks kan vinden. 'Verdomme,' mompel ik zacht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Nu weet ik helemaal niks meer xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [had hij maar niet weg moeten lopen ;p]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik dacht ze loopt mee D:]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (Not this time hehe)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Pfff D: I don't like her.]

    Austin McCal

    'Verdomme,' hoorde ik achter mij. Ik draaide mijzelf om en zag dat Alex nog steeds op dezelfde plek stond. Met een opgetrokken wenkbrauw keek ik haar aan. 'Zeg, loop je niet mee?' vroeg ik aan haar. Ik keek een beetje om mij heen. Cellen.. Wat verwachte ik anders te zien? Een uitgang bordje? 'Ik bijt niet.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Then don't talk to her xd]

    Alex Lilith Jackson
    'Zeg, loop je niet mee?' vraagt Austin met op getrokken wenkbrauwen. 'Ik bijt niet'.
    Ik rol met mijn ogen en loop zijn kant op. 'Waar zou je naar toe willen gaan dan? Want zover ik weet zitten we hier opgesloten dus erg veel zin heeft het niet om te gaan lopen'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik heb gezelschap nodig D:]

    Austin McCall

    'Waar zou je naar toe willen gaan dan? Want zover ik weet zitten we hier opgesloten dus erg veel zin heeft het niet om te gaan lopen,' zei ze terwijl ze naar mij toe liep. Ik haalde mijn schouders op en draaide mijzelf weer om. 'Als we hier blijven vinden we de uitgang nooit,' zei ik en ik begon weer met lopen. 'Of denk jij van wel?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex Lilith Jackson
    'Als we hier blijven vinden we de uitgang nooit'. Hij begint weer met lopen. 'Of denk jij van wel?'
    Ik zucht even en loop maar achter hem aan. 'Nee dat denk ik niet,' zeg ik. 'Maar als je maar niet verwacht dat ik hier nu een eeuwigheid rond ga lopen. Dan mag je me mooi gaan tillen'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Austin McCall

    'Maar als je maar niet verwacht dat ik hier nu een eeuwigheid rond ga lopen. Dan mag je me mooi gaan tillen.'
    Ik lachte eventjes. Ik keek eventjes achterom naar Alex. 'Krijg ik dan een kus daarvoor in de plaats?' vroeg ik lichtelijk uitdagend.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex Lilith Jackson
    'Krijg ik dan een kus daarvoor in de plaats?' vraagt hij uitdagend.
    Ik kijk hem geïrriteerd aan. 'Best,' brom ik dan. 'Maar dan ga je me wel de héle tijd dragen en niet alleen als ik moe word,' voeg ik er aan toe waarna ik mijn armen over elkaar sla.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Hello, ben net thuis. Wat gemist? ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner schreef:
    Amare Felicity Johnson

    Ik kijk de jongen aan. 'Amare, Amare Johnson.' Ik volg zijn passen nauwkeurig. De sleutel was op het plafond en ik begon trekken lachen. 'Goodluck with that.' Zeg ik dan. 'Dus, hoe komt het dat jij hier zit, loverboy.' Zeg ik dat tegen hem en leuk nonchalant tegen zijn celdeur aan.


    [ Voor Sylvesters reactie ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.