• RPG ~ No Way Out




    Verhaal : 6 jongens en 6 meisjes worden op een ochtend allemaal wakker in hun eigen cel. Ze weten niet hoe ze daar zijn belandt en hebben een vermoeden waarom ze daar zitten wanneer ze erachter komen waar ze precies zijn. Iedereen heeft zijn eigen verleden, zijn eigenverhaal waardoor e hier kunnen zijn belandt. In feite is dat ook de reden waarom ze daar zitten, alleen niet op de manier waarop ze denken.
    In feite is dit een grote test, gemaakt door één persoon die zijn identiteit geheim houdt. Zo kunnen er zomaar eens messen uit de muur komen vliegen, de grond in eens verdwijnen en al dat soort gevaarlijke dingen. De jongeren zullen zich moeten bewijzen doormiddel van hun eigen vaardigheden.


    Rollen :

    Meisjes :

    - Prisoner: Amare Felicity Johnson
    - xFreedom: Fay Nina Llyod
    - Szcarlett: Amory Lee Johnson
    - Bisous: Alex Lilith Jackson
    - Kaien: Amy Whitemore
    - Samhain: Alyssa Dawn Sinder Zegt 18

    Jongens :

    - Drugsforsale: Jake Justin Srevinoz
    - Prisoner: Cameron Alexander Clayman
    - Kaien: Austin McCall
    - Y0L0: Daan Thomas Davison
    - Chapters: Daniël Parels
    - Meknesiaa: Sylvester Adrian

    Regels:

    - OOC schrijf je tussen [] () of {}
    - Geen one liners, als het toch moet niet te vaak aub.
    - 16+ mag qua geweld etc. Alleen hou het een soort van netjes.
    - Max. 2 personage's per persoon, en dan een jongen en een meisje.
    - Sluit niemand buiten, je hebt elkaar uiteindelijk toch wel nodig.
    - Volledige naam van je personage schrijven boven aan je stukje.
    - Lange tijd afwezig zonder een melding is automatisch uitgeschreven.
    - Naam verandering doorgeven.
    - Alleen Prisoner en Szcarlett openen nieuwe topics.
    - Reserveringen blijven max. 1 dag staan .


    Invullen:

    Naam [ Voor en Achternaam ] :
    Leeftijd [ 16 t/m 18 ]:
    Karakter:
    Verleden [ Wat zou hun reden kunnen zijn om in de gevangenis te komen, bende lid, moord gepleegd etc. ] :
    Uiterlijk [ Foto + Beschrijving ] :
    Angst :
    Extra:


    Ze hebben allemaal een bepaalde vaardigheid, alleen deze worden door Prisoner en Szcarlett uitgekozen.

    1. Erg snel - Daan Thomas Davison
    2. Telepathie - Amy Withemore
    3. Empathisch - Daniël Parles
    4. Levitatie - Alyssa Dawn Sinder
    5. Erg slim - Cameron Alexander Clayman
    6. Verschrikkelijk sterk - Fay Nina Llyod
    7. Lenig - Austin McCall
    8. Fotografisch geheugen - Sylvester Adrian
    9. Overgevoelige zintuigen - Amory Lee Johnson
    10. Manipulatie door stem - Amare Felicity Johnson
    11. Ontzichtbaar worden - Jake Justin Srevinoz
    12. Elementen beheersen - Alex Lilith Jackson

    Rollenstory

    Begin : Iedereen wordt wakker in zijn eigen cel, je bent opgesloten en zal de sleutel moeten vinden. Je breekt uit en gaat verder op zoek. Niemand weet hoe je er bent belandt. Maar iedereen denkt te weten waarom. [Niet de echte reden ]

    © Prisoner en Szcarlett

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 21:15 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cameron Alexander Clayman

    Ze begint te blozen en ik grijns. Goed bezig Cam. 'Ik ga wel even mee.' zeg ik en grijns. Amare werpt me nog een schuine blik toe en ik zucht. Valt ook niet mee eh om haar te overtuigen. Ik loop achter Amory aan. 'Dus, wat gaat deze schoonheid doen?'


    [ Laatste reactie van Cameron. ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Austin McCall

    'Best, maar dan ga je me wel de héle tijd dragen en niet alleen als ik moe word,' zei ze en ze deed haar armen over elkaar heen. Ik lachte eventjes en haalde tenslotte mijn schouders op. 'Ik vind het best,' zei ik en ik ging door mijn knieën. 'Kom maar op mijn rug.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Prisoner schreef:
    (...)

    [ Voor Sylvesters reactie ]


    oh dus je had het tegen sly .. faal sorry


    No Need To Be Easy , Be Worth It x

    Meknesiaa schreef:
    (...)

    oh dus je had het tegen sly .. faal sorry


    Nee..mijn reactie was voordat jou reactie verscheen zo bedoel ik het xd


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alex Lilith Jackson
    'Ik vind het best'. Hij gaat door zijn knieën. 'Kom maar op mijn rug.'
    Ik loop naar hem toe en sla mijn armen rond zijn nek en mijn benen rond zijn middel. 'Niet zeuren als ik te zwaar ben,' zeg ik tegen hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Oh god..ik kijk she's the man op tv en het blijft lachen. Ook al heb ik 'm 100 x gezien xd]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Austin McCall

    Ik voelde haar armen en benen om mij heen komen. 'Niet zeuren als ik te zwaar ben,' zei ze tegen mij. Ik lachte zachtjes. Mijn armen vouwde ik achter mijn rug, onder haar billen. 'En waar blijft mijn beloning?' vroeg ik en ik draaide mijn hoofd zo ver als ik kon naar haar toe. 'Vooraf betalen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex Lilith Jackson
    Hij vouwt zijn armen onder mijn billen. 'En waar blijft mijn beloning? Vooraf betalen,' zegt hij als hij zijn hoofd naar me toe heeft gedraaid.
    Met een geïrriteerd gezicht druk ik snel en klein en vluchtig kusje op zijn lippen. 'Lopen maar,' mompel ik dan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Austin McCall

    Een glimlachje sierde mijn gezicht om het kleine vluchtige kusje op mijn lippen. 'Lopen maar,' mompelde ze. Ik schudde lichtjes mijn hoofd en begon met lopen. 'Nou nou. Komt er ooit nog een lachje van dat lieve gezichtje af?' vroeg ik met een klein lachje.

    [ff douchen]

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 21:28 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex Lilith Jackson
    Hij begint eindelijk met lopen. 'Nou nou. Komt er ooit nog een lachje van dat lieve gezichtje af?' vraagt hij met een klein lachje.
    'Niet zo lang jij in de buurt bent,' bijt ik hem toe. Ik leun met mijn hoofd op zijn schouders en kijk naar de muur terwijl hij verder loopt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Prisoner schreef:
    [ Sarah, dat klopt ja. Dat is vrij normaal hoor, je zusje steken met een vlindermes ^^ ]


    Het vlindermes dat ze van haar eigen zusje nog heeft gekregen ook. :3

    Tenminste.. zo ging het in het echt wel ;dd


    Shit Could Be Worse.

    [ Ja heb mijn vlindermes van jou gehad he ell ahahha ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Austin McCall

    'Niet zo lang jij in de buurt bent,' beet ze me toe. Mijn lachje verdween en ik voelde haar hoofd op mijn schouder. Ik bleef rustig doorgaan met lopen. 'Zeg, wat heb ik jou aangedaan?' vroeg ik beledigend aan haar. 'Maar blijkbaar wil je ook niet lachen, aangezien je wel bij me blijft. Je kon ook nee zeggen en de andere kant op gaan.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex Lilith Jackson
    'Zeg, wat heb ik jou aangedaan?' vraagt hij beledigd. 'Maar blijkbaar wil je ook niet lachen, aangezien je wel bij me blijft. Je kon ook nee zeggen en de andere kant op gaan.'
    'Je moet niet alles zo serieus opvatten,' zucht ik. 'En dan zou ik alleen zijn en dan ben ik nog liever bij jou,' mompel ik daarna. 'Dat is niet beledigend bedoelt,' voeg ik er snel aan toe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Drugsforsale zei op 26 juni 2012 - 0:19:

    Jake Justin Srevinoz

    Ik sta op met me halfslapende kop en loop richting mijn badkamer. Tenminste dat dacht ik tot ik volop tegen een hek aan liep. 'What the actual fuck?' Ik kijk even rond en wrijf wat dood in mijn ogen.. Een cel?!? 'WHATTHEFACK.' Is dit een grappig, oh zeker is dit een droom ofzo. Ik knijp in mezelf, sla mezelf en laat me vallen.. Maar niets helpt om me wakker te laten worden van deze nachtmerrie. 'Moffen.' mompel ik nog voor ik rondjes loop in mijn cel & struikel over iets dat op grond ligt. Ik kijk even goed en zie dat ik over een boek viel. Ik pakte het boek en begon even te lezen, tot ik tot slot een sleutel vond in het boek. Dat is nieuw. Ik voel aan mijn voet en merk dat me grote teen beetje gekneust is. Ik wil stappen nemen maar voel me licht in me hoofd worden & het laatste wat ik merk is dat ik op de grond val.

    - WHAT HEB IK GEMIST? HAD AN AWFUL DAY. x Le Edit; imgoing to sleep, byebye xx ps, meld me please in profile wat ik hem gemist als t kan fsu? ('a) -
    [ bericht gewijzigd door Drugsforsale op 26 juni 2012 - 0:21 ]


    - Iemand vergezel Jake? -


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.