• RPG ~ No Way Out




    Verhaal : 6 jongens en 6 meisjes worden op een ochtend allemaal wakker in hun eigen cel. Ze weten niet hoe ze daar zijn belandt en hebben een vermoeden waarom ze daar zitten wanneer ze erachter komen waar ze precies zijn. Iedereen heeft zijn eigen verleden, zijn eigenverhaal waardoor e hier kunnen zijn belandt. In feite is dat ook de reden waarom ze daar zitten, alleen niet op de manier waarop ze denken.
    In feite is dit een grote test, gemaakt door één persoon die zijn identiteit geheim houdt. Zo kunnen er zomaar eens messen uit de muur komen vliegen, de grond in eens verdwijnen en al dat soort gevaarlijke dingen. De jongeren zullen zich moeten bewijzen doormiddel van hun eigen vaardigheden.


    Rollen :

    Meisjes :

    - Prisoner: Amare Felicity Johnson
    - xFreedom: Fay Nina Llyod
    - Szcarlett: Amory Lee Johnson
    - Bisous: Alex Lilith Jackson
    - Kaien: Amy Whitemore
    - Samhain: Alyssa Dawn Sinder Zegt 18

    Jongens :

    - Drugsforsale: Jake Justin Srevinoz
    - Prisoner: Cameron Alexander Clayman
    - Kaien: Austin McCall
    - Y0L0: Daan Thomas Davison
    - Chapters: Daniël Parels
    - Meknesiaa: Sylvester Adrian

    Regels:

    - OOC schrijf je tussen [] () of {}
    - Geen one liners, als het toch moet niet te vaak aub.
    - 16+ mag qua geweld etc. Alleen hou het een soort van netjes.
    - Max. 2 personage's per persoon, en dan een jongen en een meisje.
    - Sluit niemand buiten, je hebt elkaar uiteindelijk toch wel nodig.
    - Volledige naam van je personage schrijven boven aan je stukje.
    - Lange tijd afwezig zonder een melding is automatisch uitgeschreven.
    - Naam verandering doorgeven.
    - Alleen Prisoner en Szcarlett openen nieuwe topics.
    - Reserveringen blijven max. 1 dag staan .


    Invullen:

    Naam [ Voor en Achternaam ] :
    Leeftijd [ 16 t/m 18 ]:
    Karakter:
    Verleden [ Wat zou hun reden kunnen zijn om in de gevangenis te komen, bende lid, moord gepleegd etc. ] :
    Uiterlijk [ Foto + Beschrijving ] :
    Angst :
    Extra:


    Ze hebben allemaal een bepaalde vaardigheid, alleen deze worden door Prisoner en Szcarlett uitgekozen.

    1. Erg snel - Daan Thomas Davison
    2. Telepathie - Amy Withemore
    3. Empathisch - Daniël Parles
    4. Levitatie - Alyssa Dawn Sinder
    5. Erg slim - Cameron Alexander Clayman
    6. Verschrikkelijk sterk - Fay Nina Llyod
    7. Lenig - Austin McCall
    8. Fotografisch geheugen - Sylvester Adrian
    9. Overgevoelige zintuigen - Amory Lee Johnson
    10. Manipulatie door stem - Amare Felicity Johnson
    11. Ontzichtbaar worden - Jake Justin Srevinoz
    12. Elementen beheersen - Alex Lilith Jackson

    Rollenstory

    Begin : Iedereen wordt wakker in zijn eigen cel, je bent opgesloten en zal de sleutel moeten vinden. Je breekt uit en gaat verder op zoek. Niemand weet hoe je er bent belandt. Maar iedereen denkt te weten waarom. [Niet de echte reden ]

    © Prisoner en Szcarlett

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 21:15 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Moet gaan,, Sleepwell xx]


    Shit Could Be Worse.

    Alex Lilith Jackson
    'Vast wel iets. Gewoon je best doen,' mompelt Austin.
    'Ja, zorgen dat je niet wordt aangerand zeker,' mompel ik waarna ik zachtjes zucht. 'Maar goed, om over te gaan op een vrolijker onderwerp: Waarom zit je hier? Het lijkt me niet dat ze zomaar random tieners en jongvolwassenen in de cel gooien. Aan de andere kant, als je uit de VS komt zou dat nog best wel kunnen'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cameron Alexander Clayman

    Ze begint te blozen en ik grijns. Goed bezig Cam. 'Ik ga wel even mee.' zeg ik en grijns. Amare werpt me nog een schuine blik toe en ik zucht. Valt ook niet mee eh om haar te overtuigen. Ik loop achter Amory aan. 'Dus, wat gaat deze schoonheid doen?'

    Amare Felicity Johnson

    Als ze weg zijn zie ik Sylvester weer staan bij een cel. Hij praat tegen iemand. Ik glimlach en loop naar hem toe. Hij was de enige met wie ik nog een soort van heb gesproken. Als ik er ben zie ik een jongen in de cel zitten. Ik kijk van de jongen naar Sylvester. 'Hmm, wat kom ik je ook weer vaak tegen.' zeg ik met een grinnik. Ik mocht hem wel, en mijn gevoel zei dat ik hem kon vertrouwen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Slaaplekker x]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Austin McCall

    Ik begon te lachen. 'Een vrolijker onderwerp?' vroeg ik lachend. 'De reden is alles behalve vrolijk.' Ik keek het meisjes eventjes bedenkelijk aan. 'Zeker weten dat je wilt weten waarom ik hier waarschijnlijk zit?' vroeg ik met een glimlachje op mijn gezicht. 'Wat wil je? Nog even in de onwetendheid of de keiharde waarheid?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sylvester Adrian

    Ik zag ehmm Amare naar me toe lopen ze glimlacht.. ze is eigenlijk wel leuk, en aardig. denk ik .. ik weet het niet. ''Wat kom ik je ook weer vaak tegen'' zei ze. Ik mompelde wat en raapte mezelf bij elkaar. ''ja toevallig he'' zei ik met een glimlach. Ik was het alweer vergeten van die ruzie en had er ook niet veel van mee gekregen. ze vertelde me het verhaal totdat ik op de achtergrond de jongen in de cel wat hoorde zeggen.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 22:57 ]


    No Need To Be Easy , Be Worth It x

    Amare Felicity Johnson

    Ik grinnik. 'Apart eh, uiteindelijk.' zeg ik dan en duidde op het verhaal van mij en Amory. Ik kijk Sylvester aan. 'En wie is deze loverboy?' vraag ik dan nonchalant. Loverboy gebruikte ik wel vaker bij jongens. Ik keek hem aan. Hij was behoorlijk knap maar oke. Ik keek Sly aan. Ja zo ga ik hem voortaan noemen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sylvester Adrian

    Nadat ik het verhaal van Amare had aangehoord keek ik haar even aan. Toen vroeg ze wie de jongen in de cel was. Wat ik zelf niet eens wist want dat heeft hij nog niet gezegd. ''Goeie vraag'' zei ik ''wie ben je eigenlijk''.


    No Need To Be Easy , Be Worth It x

    Alex Lilith Jackson
    'Een vrolijker onderwerp?' vraagt hij lachend. 'De reden is alles behalve vrolijk. Zeker weten dat je wilt weten waarom ik hier waarschijnlijk zit? Wat wil je? Nog even in de onwetendheid of de keiharde waarheid?'
    Ik rol met mijn ogen. 'Dat ik een meisje ben wil nog niet zeggen dat ik een porseleinen barbiepopje ben dus kom maar op met die avonturen van je,' zeg ik uitdagend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Austin McCall

    'Dat ik een meisje ben wil nog niet zeggen dat ik een porseleinen barbiepopje ben dus kom maar op met die avonturen van je,' zei ze uitdagend en ik glimlachte naar haar. Ze beviel me. 'Hmm, dat had ik ook niet achter jou gezocht,' zei ik met een glimlachje. 'Maar als je het echt wilt weten,' zei ik en ik kwam ietsjes dichter bij haar. 'Laten we het zo zeggen. Als ik boos ben en dan bedoel ik goed boos.. Razend.. Dan ben ik niet echt bepaald een lievertje,' zei ik serieus tegen haar. 'Sommige mensen. Nou ja, een boel mensen zijn daar achter gekomen. Moorden en mishandeling.' Ik keek haar eventjes aan zodat ik haat gezichtsuitdrukking kon zien. 'Maar,' ging ik weer verder. 'Van meisjes blijf ik af.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex Lilith Jackson
    'Hmm, dat had ik ook niet achter jou gezocht. Maar als je het echt wilt weten,' zegt hij en hij komt iets dichter bij me staan. 'Laten we het zo zeggen. Als ik boos ben en dan bedoel ik goed boos.. Razend.. Dan ben ik niet echt bepaald een lieverdje. Sommige mensen. Nou ja, een boel mensen zijn daar achter gekomen. Moorden en mishandeling. Maar, van meisjes blijf ik af.'
    'Hmmm, ik heb erger meegemaakt,' antwoord ik nonchalant waarna ik mijn schouders op haal. 'En mij maakt het heus niet uit of je wel of niet van meisjes af blijft. Ik ben heus niet bang voor je en ik kan je ook wel aan. Dat is een kop kleiner ben zegt niks over spierkracht'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Austin McCall

    'En mij maakt het heus niet uit of je wel of niet van meisjes af blijft. Ik ben heus niet bang voor je en ik kan je ook wel aan. Dat is een kop kleiner ben zegt niks over spierkracht,' zei ze en ik lachte zachtjes. 'Ik mag jou wel,' zei ik met hetzelfde lachje. 'Je hebt pit.' Vluchtig liet ik mijn blik schaamteloos over haar heen gaan. 'Je uiterlijk bevalt mij ook wel.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex Lilith Jackson
    'Ik mag jou wel,' lacht hij zacht. 'Je hebt pit'. Zijn blik glijdt snel over me heen. 'Je uiterlijk bevalt mij ook wel.'
    'Slijmen werkt niet bij mij,' zeg ik. 'Als je denkt dat ik daardoor in ga houden als we ooit een keer gaan vechten kan je dat mooi vergeten'. Ik kijk hem even recht in zijn ogen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Austin McCall

    'Slijmen werkt niet bij mij. Als je denkt dat ik daardoor in ga houden als we ooit een keer gaan vechten kan je dat mooi vergeten,' zei ze en ze keek mij recht in mijn ogen aan. Ik keek terug en glimlachte nog steeds naar haar. 'Ik denk dat helemaal niet. Mag een jongen geen complimentjes geven?' vroeg ik onschuldig. 'Bovendien, als ik wou gaan slijmen deed ik dat wel anders. Opvallender.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex Lilith Jackson
    'Ik denk dat helemaal niet. Mag een jongen geen complimentjes geven?' vraagt hij op een onschuldige toon.
    'Hangt er vanaf wie de jongen in kwestie is,' antwoord ik schouderophalend. 'Bovendien, als ik wou gaan slijmen deed ik dat wel anders. Opvallender.'
    Ik kijk hem vragend aan. 'En hoe dan wel?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered