• Info: In het jaar 1900 leken ze uitgestorven, maar ze wachtte alleen maar op het juiste moment. Het was altijd al een strijd tussen Mensen en Meermensen. De Meermensen waren niet vriendelijk en verlegen zoals in sprookjes, maar bloeddorstig en genadeloos. Ze lokte je in het water door hun gezang en charmes en namen je daarna mee de diepte in. Je zou genadeloos en enorm pijnlijk de dood in. Mensen zijn bang voor de wezens en kunnen niemand om hulp vragen. Als je met de boot gaat wordt de boot gesloopt en de mensen vermoord. Zelf vliegtuigen kunnen er niet landen omdat er geen landingsbanen zijn. Ook de satellieten zijn gesloopt, omdat de Meermensen in mens veranderen als ze op het drogen gaan. Ze zijn ook vreselijk moeilijk te herkennen. Meermensen kunnen niet verliefd op elkaar worden en meestal komt het ook niet voor dat Meermensen op mensen vallen. Het is wel mogelijk.
    Verhaal: De Meermensen zijn nog steeds bijna uitgestorven en zijn met zijn 8en. Ze zorgen voor paniek op het kleine eilandje Mustentia. Bijna niemand kent het kleine landje dus er komen bijna nooit mensen. De Meermensen wonen daar en hebben weer mensen vlees nodig. Ze verleiden mensen met hun gezang dan ga je in een soort van Trance. Een aantal mensen hebben dit geleerd van hun voorvaderen die ook Meermensen hebben gejaagd. Deze mensen jagen op Meermensen en vangen ze. Door deze jagers zijn de meeste Meermensen opgepakt en vermoord. De jagers zijn net zo erg als Meermensen ze laten ze sterven. Pijnlijk en genadeloos.

    BELANGRIJK!!
    Een meermens is oogverblindend mooi. Ze kunnen met elkaar praten via Telepathie. Ze kunnen iemand lichtelijk doof gillen of diegene hypnotiseren. Daar kan je niet aan ontsnappen. Iedere meermens kan iets met water. Een heel klein beetje besturen. Geen bloed alleen een beetje water. Daarmee wordt bedoeld dat ze mensen of zichzelf (meestal zichzelf) kunnen Healen. Ook kunnen ze van kleding veranderen als ze uit het water komen.

    Jagers: (6 )
    Jayden Jason Bright HurtedHeart
    Asanterelle Guinevive Ravenlore Jarvis
    Cameron Alexander Summers Prisoner
    Ryan Tereseon Black ShallNotPass
    -

    Meermensen: (8)
    Jade Skyler Grey HurtedHeart
    Amory Eleanor Griffith Jarvis
    Mia Whitemore Kaien
    Katherine Sophia Piazón Bisous
    Flower Adrina Drea LovelyLonely
    Amare May Lee Prisoner
    Delphine Rose Parker Frodo
    Daniël Edmund Georgi ShallNotPass
    VOL!!

    Mensen: Oneindig
    Madeline Melody Hope HurtedHeart
    Amberlynn Phoebe Smith Prisoner
    Tyler Brandon Smith LovelyLonely
    Nathan Alexander Scagotti ShallNotPass
    Matthew Coock Kaien [beginnende jager]

    Regels:
    - 16+ mag, maar het liefst niet met Meermensen en mensen*** alleen met mijn en je tegenspeler zijn of haar toestemming.
    - Meermensen doden geen kinderen onder de 12. Er mogen maar 3 mensen onder de 12 worden gemaakt.
    - Je mag 3 Rollen, maar maar 1 Jager of 1 Meermens. Je Mag ook 3 mensen of 2 Mensen slacht uiteindelijk, maar als drie uitkomt. Het kan dus ook zijn. 1 Meermens 1 Jager en 1 Mens.
    - Dood niemand tenzei je toestemming hebt van diegene die doodgaat.
    - Minimaal 3 Regels. Doe een beetje je best, een keer minder kan, maar niet telkens 1 2 of 3 regels.
    - OOC is Out Of Caracter. Dan praat je met Haakjes () [] {}
    - Ruzies Relaties ect mag zolang je een ander zijn toestemming hebt.
    - Geniet. Doe het met plezier.
    - We beginnen als het een beetje begint vol te lopen.
    - Ik maak de Topics tenzei ik in de begin topic zeg dat ik bijv op Vakantie ben of een tijdje niet meer Online kom.
    - Als je je Username veranderd meld het even.
    - Als je op vakantie bent of een tijdje afwezig meld het even via PB. Want als je niet veel online bent kan ik je uit de rollenlijst halen omdat je een rol bezet houd.
    -Reserveringen blijven 1 à 2 dagen staan.

    ***: Dat betekent dat mensen en meermensen samen zijn. Relaties zo ie zo eerst vragen aan mij HurtedHeart tenzei het Mens Mens is

    Meedoen kan altijd nog!

    Enjoy!!
    Vragen? Stel ze maar ;)

    Het Begin:
    De "oorlog" is al ongeveer 3 jaar bezig. De zeemeermensen die aan land komen zijn nieuw en komen in groepjes van 2/3 de Jagers lopen rond er zijn weinig tot geen mensen op het strand door het gevaar. De jagers hebben alleen messen netten harpoenen of verdovingspijltjes geen kogels aangezien deze op zijn en ze geen landingsbaan hebben. Je kan niet met de boot ontsnappen dan word je opgegeten!!

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 13:59 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Cameron Alexander Summers

    Als ze Amare's naam zegt knik ik. 'Ze was nog erg jong, maar toch sterk genoeg.' Ik haal mijn hand even uit de hare en kijk haar aan. 'Omdat ik erbij was Katherine, ik kwam net aan toen ik ze uit één werden gescheurd.' Ik kijk Kat aan met een boze blik aan. 'Ik kon me nog net verbergen. Ik was 13, 14 jaar.' Ik schop boos de stoel omver. 'En hoe ik weet dat zij het was? Omdat ze werden gelokt, werden gelokt met die afgrijselijk mooie stem van haar.' Mijn stem begint te schreeuwen en tranen springen in mijn ogen. 'Ik heb het moeten aanzien met mijn eigen ogen Kat, hoe ze nog net het water door haar in werden gelokt met die afgrijselijke stem en daarna werden verscheurd.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Katherine 'Kat' Sophia Piazón
    'Ze was nog erg jong, maar toch sterk genoeg.' Hij trekt zijn hand los en kijkt me aan. 'Omdat ik erbij was Katherine, ik kwam net aan toen ik ze uit één werden gescheurd. Ik kon me nog net verbergen. Ik was 13, 14 jaar.' Boos schopt hij de stoel omver. 'En hoe ik weet dat zij het was? Omdat ze werden gelokt, werden gelokt met die afgrijselijk mooie stem van haar.' Het praten gaat over in schreeuwen en ik zie tranen in zijn ogen staan. 'Ik heb het moeten aanzien met mijn eigen ogen Kat, hoe ze nog net het water door haar in werden gelokt met die afgrijselijke stem en daarna werden verscheurd.'
    'H-het spijt me C-Cameron,' stamel ik.
    Ik bijt op mijn lip als ik zijn gezichtsuitdrukking zie. Normaal gesproken ben ik een nogal hard persoon maar dit is genoeg om mijn hart een beetje te laten breken. 'Het spijt me van je moeder en zusje. Het had niet mogen gebeuren,' zeg ik zacht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Btw, Cameron had een stuk karton voor het plexi glas gezet dus Jayden ziet Cameron niet en ook niet andersom ]

    Cameron Alexander Summers

    Mijn woede gaat langzaam over in schuld. 'Het spijt me, ik had mezelf in de hand moeten houden.' zeg ik dan rustig. Ik ga even met mijn handen naar mijn haar en zucht waarna er toch een traan door mijn ogen glipt. Snel veeg ik die weg en ik tover een waterig glimlachje op mijn gezicht. 'Jij had er niks aan kunnen doen.' mompel ik dan en pak haar hand weer vast. Ik ga even met mijn hand over haar gezicht. 'Ik had me mezelf niet zo moeten laten verliezen.' zeg ik dan zacht.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Katherine 'Kat' Sophia Piazón
    'Het spijt me, ik had mezelf in de hand moeten houden,' zegt hij kalm. Er glijdt een traan over zijn gezicht maar die veegt hij snel weg en glimlacht zwakjes. 'Jij had er niks aan kunnen doen,' mompelt hij en hij pakt mijn hand weer vast. Met zijn andere hand gaat hij even over mijn gezicht en gaat en lichte rilling door mijn rug. 'Ik had me mezelf niet zo moeten laten verliezen,' zegt hij zacht.
    Ik schud mijn hoofd. 'Het is logisch dat je boos werd,' zeg ik zacht. 'Het maakt niet uit'. Ik bijt op mijn lip en kijk even naar onze handen. Misschien is het beter als ik mijn hand weg trek. Na nog even twijfelen doe ik het toch maar niet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cameron Alexander Summers

    Ik zucht en trek mijn handen terug. Iets wat ik liever niet had gedaan. Ik ga met mijn ene hand door mijn haar. Ze bijt op haar lip en ik grinnik even, 'Je bijt je lip nog kapot.' zeg ik dan. Ik had de neiging om haar armen weer iets losser te doen en dat deed ik ook. Meer niet, gewoon iets losser.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Katherine 'Kat' Sophia Piazón
    Cameron trekt zijn handen terug.
    Ik zucht even. Ik had het net gewoon zelf moeten doen.
    'Je bijt je lip nog kapot,' grinnikt hij waarna hij mijn armen iets losser maakt.
    Ik haal mijn schouders op. 'Wat maakt dat uit? Ik heb ze waarschijnlijk toch bijna nooit meer nodig,' mompel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cameron Alexander Summers

    Ik zucht en kijk haar aan. Ik had nu iets willen zeggen op haar 'Ik heb ze waarschijnlijk toch bijna nooit meer nodig.' mompeling maar twijfelde. Als Jayden hierachter zou komen zou ik hangen. Dan was ik dood. Een verrader. Ik wierp een blik op de deur. Die was op slot en niet van een doorzichtig materiaal gemaakt. Ik keek naar het plexi glas, het karton was erop geplakt dus zij zagen niks van ons en wij niks van hen. Zal ik het doen? Ik twijfelde enorm en stond op het punt om het niet te doen toen ik naar haar toe liep. 'Weet je dat heel héél zeker Kat?' zei ik zacht waarna ik mijn lippen zachtjes op die van haar plantte.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Katherine 'Kat' Sophia Piazón
    'Weet je dat heel héél zeker Kat?' vraagt hij zacht. Dan drukt hij zijn lippen ineens zachtjes op de mijne.
    Er gaat weer een rilling door mijn rug en heel even, voor een paar seconden, kus ik hem terug waarna ik snel mijn hoofd weg draai. Het is even stil voordat ik begin te praten. 'Waarom deed je dat?' vraag ik uiteindelijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cameron Alexander Summers

    Ik voel de rilling die door haar rug heen gaat. Ze kust me terug, wat betekent dat ze het ook wou. Dan draait ze haar hoofd weg en kom ik ook weer bij zinnen. 'Waarom deed je dat?' vraagt ze na een korte stilte. Waarom deed ik dat? Ja inderdaad waarom? Waarom heb ik dat in hemelsnaam gedaan? 'Weet ik niet.' komt er moeilijk uit mijn mond.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Katherine 'Kat' Sophia Piazón
    'Weet ik niet,' zegt hij.
    Ik zucht even. 'Dit kan niet. Mens en meermin. Laat staan jager en meermin,' zeg ik. 'En daarbij, je kent me niet. Je weet niet hoe ik echt ben, dus de enige reden waarom je me zou kussen is door hoe ik er uit zie'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cameron Alexander Summers

    Ik frons. 'Door je uiterlijk? Zie je me voor zo een jongen aan? Die alleen maar een meisje kust omdat ze knap is? ' Ik keek haar recht in haar ogen aan. 'Ik kan best geloven dat je zo denkt. Maar trek geen vooroordelen.' mompel ik dan en draai mijn hoofd weer om.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Katherine 'Kat' Sophia Piazón
    'Door je uiterlijk? Zie je me voor zo een jongen aan? Die alleen maar een meisje kust omdat ze knap is?' Hij kijkt me recht in mijn ogen aan en ik onderdruk de drang om weg te kijken. 'Ik kan best geloven dat je zo denkt. Maar trek geen vooroordelen.' mompelt hij dan en hij kijkt weer weg.
    'Wat zou het anders moeten zijn?' vraag ik. 'En wat verwacht je anders dat ik denk? Mannen laten zich nog eenmaal snel leiden door lust, daar kan ik ook niks aan doen'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cameron Alexander Summers

    'Daar trek je je vooroordelen weer. Godver.' roep ik dan. 'Misschien zou het je karakter kunnen zijn, Kat. Wat dacht je daarvan? Ik vind je karakter leuk. Je bent niet laf, zielig of zo iets. Je begreep me en dat vond ik gewoon fijn. En waarom kuste je me anders toch terug? Ook al waren het enkele seconden waarom heb jij me teruggekust?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Katherine 'Kat' Sophia Piazón
    'Daar trek je je vooroordelen weer. Godver!' roept Cameron. 'Misschien zou het je karakter kunnen zijn, Kat. Wat dacht je daarvan? Ik vind je karakter leuk. Je bent niet laf, zielig of zo iets. Je begreep me en dat vond ik gewoon fijn. En waarom kuste je me anders toch terug? Ook al waren het enkele seconden waarom heb jij me teruggekust?'
    'Omdat,' ik zwijg even en denk na over het antwoord. 'ik weet het niet,' zucht ik uiteindelijk. 'Je hebt gewoon iets, ik weet niet precies wat het is, maar het is er gewoon'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Die karton kan in mijn voordeel werken.. Nou haat ik het om te wachten D:]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you