• Info: In het jaar 1900 leken ze uitgestorven, maar ze wachtte alleen maar op het juiste moment. Het was altijd al een strijd tussen Mensen en Meermensen. De Meermensen waren niet vriendelijk en verlegen zoals in sprookjes, maar bloeddorstig en genadeloos. Ze lokte je in het water door hun gezang en charmes en namen je daarna mee de diepte in. Je zou genadeloos en enorm pijnlijk de dood in. Mensen zijn bang voor de wezens en kunnen niemand om hulp vragen. Als je met de boot gaat wordt de boot gesloopt en de mensen vermoord. Zelf vliegtuigen kunnen er niet landen omdat er geen landingsbanen zijn. Ook de satellieten zijn gesloopt, omdat de Meermensen in mens veranderen als ze op het drogen gaan. Ze zijn ook vreselijk moeilijk te herkennen. Meermensen kunnen niet verliefd op elkaar worden en meestal komt het ook niet voor dat Meermensen op mensen vallen. Het is wel mogelijk.
    Verhaal: De Meermensen zijn nog steeds bijna uitgestorven en zijn met zijn 8en. Ze zorgen voor paniek op het kleine eilandje Mustentia. Bijna niemand kent het kleine landje dus er komen bijna nooit mensen. De Meermensen wonen daar en hebben weer mensen vlees nodig. Ze verleiden mensen met hun gezang dan ga je in een soort van Trance. Een aantal mensen hebben dit geleerd van hun voorvaderen die ook Meermensen hebben gejaagd. Deze mensen jagen op Meermensen en vangen ze. Door deze jagers zijn de meeste Meermensen opgepakt en vermoord. De jagers zijn net zo erg als Meermensen ze laten ze sterven. Pijnlijk en genadeloos.

    BELANGRIJK!!
    Een meermens is oogverblindend mooi. Ze kunnen met elkaar praten via Telepathie. Ze kunnen iemand lichtelijk doof gillen of diegene hypnotiseren. Daar kan je niet aan ontsnappen. Iedere meermens kan iets met water. Een heel klein beetje besturen. Geen bloed alleen een beetje water. Daarmee wordt bedoeld dat ze mensen of zichzelf (meestal zichzelf) kunnen Healen. Ook kunnen ze van kleding veranderen als ze uit het water komen.

    Jagers: (6 )
    Jayden Jason Bright HurtedHeart
    Asanterelle Guinevive Ravenlore Jarvis
    Cameron Alexander Summers Prisoner
    Ryan Tereseon Black ShallNotPass
    -

    Meermensen: (8)
    Jade Skyler Grey HurtedHeart
    Amory Eleanor Griffith Jarvis
    Mia Whitemore Kaien
    Katherine Sophia Piazón Bisous
    Flower Adrina Drea LovelyLonely
    Amare May Lee Prisoner
    Delphine Rose Parker Frodo
    Daniël Edmund Georgi ShallNotPass
    VOL!!

    Mensen: Oneindig
    Madeline Melody Hope HurtedHeart
    Amberlynn Phoebe Smith Prisoner
    Tyler Brandon Smith LovelyLonely
    Nathan Alexander Scagotti ShallNotPass
    Matthew Coock Kaien [beginnende jager]

    Regels:
    - 16+ mag, maar het liefst niet met Meermensen en mensen*** alleen met mijn en je tegenspeler zijn of haar toestemming.
    - Meermensen doden geen kinderen onder de 12. Er mogen maar 3 mensen onder de 12 worden gemaakt.
    - Je mag 3 Rollen, maar maar 1 Jager of 1 Meermens. Je Mag ook 3 mensen of 2 Mensen slacht uiteindelijk, maar als drie uitkomt. Het kan dus ook zijn. 1 Meermens 1 Jager en 1 Mens.
    - Dood niemand tenzei je toestemming hebt van diegene die doodgaat.
    - Minimaal 3 Regels. Doe een beetje je best, een keer minder kan, maar niet telkens 1 2 of 3 regels.
    - OOC is Out Of Caracter. Dan praat je met Haakjes () [] {}
    - Ruzies Relaties ect mag zolang je een ander zijn toestemming hebt.
    - Geniet. Doe het met plezier.
    - We beginnen als het een beetje begint vol te lopen.
    - Ik maak de Topics tenzei ik in de begin topic zeg dat ik bijv op Vakantie ben of een tijdje niet meer Online kom.
    - Als je je Username veranderd meld het even.
    - Als je op vakantie bent of een tijdje afwezig meld het even via PB. Want als je niet veel online bent kan ik je uit de rollenlijst halen omdat je een rol bezet houd.
    -Reserveringen blijven 1 à 2 dagen staan.

    ***: Dat betekent dat mensen en meermensen samen zijn. Relaties zo ie zo eerst vragen aan mij HurtedHeart tenzei het Mens Mens is

    Meedoen kan altijd nog!

    Enjoy!!
    Vragen? Stel ze maar ;)

    Het Begin:
    De "oorlog" is al ongeveer 3 jaar bezig. De zeemeermensen die aan land komen zijn nieuw en komen in groepjes van 2/3 de Jagers lopen rond er zijn weinig tot geen mensen op het strand door het gevaar. De jagers hebben alleen messen netten harpoenen of verdovingspijltjes geen kogels aangezien deze op zijn en ze geen landingsbaan hebben. Je kan niet met de boot ontsnappen dan word je opgegeten!!

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 13:59 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Katherine 'Kat' Sophia Piazón
    Cameron zucht en lacht. 'Hmmm, vertel is'. Hij gaat zitten maar staat dan op om de ketens bij mijn benen iets loser te maken.
    Ik mompel een zacht bedankje.
    Hij gaat weer zitten en kijkt me aan.
    'Waag het me trouwens nog één keer Cammbiebammie te noemen Katherine.'
    'Als jij me geen Katherine noemt noem ik jou ook niet Cammiebammie,' zeg ik waarna ik lichtjes frons. 'Hoe weet je dat mijn volledige naam Katherine is?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cameron

    'Omdat, de afkorting Kat vaak wordt gebruikt voor de volledige naam Katherine.' Zeg ik dan. 'Moet je trouwens wat drinken of eten?' vraag ik dan. Ze moest zich een beetje op haar gemak gaan voelen, anders zou het zo blijven gaan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Katherine 'Kat' Sophia Piazón
    'Omdat, de afkorting Kat vaak wordt gebruikt voor de volledige naam Katherine,' zegt hij. 'Moet je trouwens wat drinken of eten.'
    Ik aarzel. Eigenlijk heb ik wel honger maar die jagers kan je niet vertrouwen, het zou me niks verbazen als de vergif in het drinken of vlees zouden stoppen. Ik schud lichtjes mijn hoofd. 'Ik heb geen honger,' antwoord ik.

    {Me is going to sleep xx]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Same here ]

    Cameron

    Ze zag er uigehongerd uit. Vooral voor een meermin die gewend was alleen maar mensenvlees te eten. Ik zucht en ga toch naar de koelkast waar ik wat water haal en een stuk vlees. 'Het is hert, maar ik wil neit dat je net zoals Melody wordt.' mompel ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Katherine 'Kat' Sophia Piazón
    Cameron zucht en loopt weg. Even later komt hij terug met wat water en een stuk vlees.
    'Het is hert, maar ik wil neit dat je net zoals Melody wordt,' mompelt hij.
    Ik trek mijn wenkbrauwen op en even naar het stuk vlees en daarna weer naar Cameron. 'Ja, vast,' zeg ik sarcastisch. 'Alsof het jullie ook maar iets uit zou maken hoe ik zou worden'. Ik rol met mijn ogen. 'En hoe kan ik zo zeker weten dat je niks met het vlees hebt gedaan?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jayden
    'Ik ben een waardeloze meermin,' Zegt ze opeens 'Ik ben zo laf als maar kan. Ik ben bang voor jou terwijl je nog niks van plan ben om iets te doen. Ik weet niet eens waarom jou geur zo lekker is en zo bekend.' gaat ze verder. 'Je bent niet waardeloos. Je bent lief en tuurlijk kan je bang zijn. Je bent op een onbekende plek met onbekende mensen die je vriendinnen wat aandoen.' Kalmeer ik haar. Waarom probeerde ik haar beter te voelen? Ach waarom ook niet.

    Jade
    Ik wil net vragen wat hij dan nog meer is, maar hij gaat naar Kat. Bij mijn cel staat niemand en bij de deur ook niet. Ik zou weg kunnen rennen, maar het was gezellig dus ik deed het maar niet. Hij was bij de andere aan het kijken. Ik ga dezelfde tunnel door en kijk even. Mia was bang en in paniek. Amare had sneeën en een wond in haar schouder en Kat een grote wond die begon te ontsteken. Werden hun echt zo behandeld?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mia Whitemore

    'Je bent niet waardeloos. Je bent lief en tuurlijk kan je bang zijn. Je bent op een onbekende plek met onbekende mensen die je vriendinnen wat aandoen,' zei hij op een kalmerende manier. Ik keek hem aan met ongeloof. 'Dat zeg je maar,' zei ik en ik rukte wat aan de ketens. Het had geen nut, maar het had wel iets. Ik wis het niet. 'Ik hoor niet bang te wezen. Ik hoor mijn vriendinnen te helpen.' Ik dacht na. In vriendinnen helpen was ik ook al niet in staan. Nooit geweest. Ik gierde eventjes. 'Ik verdien dit niet,' zei ik en ik keek Jayden weer aan. 'Ik heb mijn beste vriendinnetje vermoord. Ik heb jouw zusje vermoord. Dit klopt gewoon niet.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amare

    Ik laat mezelf hangen en kijk de andere kant op. Ik zie Jade die ongedeerd is. Ik kijk naast me en zou dat Mia ook nog rustig is. Ik glimlach opgelucht. Dan zie ik Cameron bij Kat. Kat en ik zijn de enige bij wie ze wat aan hebben gedaan. Ik slik even. Toch probeer ik mijn smalle polsen door de boeien ze krijgen. Misschien, als ik me polsen er anders doorheen zet lukt het me. Het Al pijn doen, maar ik heb het er voorover.

    Cameron

    Ik zucht. 'Mij boeit het wel, ik wil niet nog zo'n verschroeide meermin hebben. ' Ze vertrouwd me niet. Verbaasd me niks. Ik pak het stukje vlees en gooi een stuk naar melody. Ze eet het zonder kiespijn op. 'Zie je nou wel? ' Ik zuchtte misschien moet ik niet zo veel met Jade praten denk ik.. mompel ik dan. Z e maakt me soft.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Katherine 'Kat' Sophia Piazón
    'Mij boeit het wel, ik wil niet nog zo'n verschroeide meermin hebben,' zegt Cameron en hij gooit het stukje vlees dat hij naar Melody gooit die het vervolgens op eet. 'Zie je nou wel?' zucht hij.
    'Als wilt dat ik je vertrouw mag je er eerst voor zorgen voor zorgen dat die verdomde wond niet meer zo prikt,' zeg ik. Onbewust neem ik zijn geur in me op. Ik bijt op mijn lip. Hij ruikt al net zo lekker als Jayden, misschien zelfs beter.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cameron.

    Ik knik. 'Hou jij je aan je beloftes?' Vraag ik dan voordat ik naar haar toeloop. Ik pak het flesje water en kijk haar aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Katherine 'Kat' Sophia Piazón
    'Hou jij je aan je beloftes?' vraagt Cameron.
    Ik moet even nadenken. Had ik beloftes gemaakt?
    'Oh eh, ja tuurlijk,' zeg ik uiteindelijk maar.

    [Wat voor beloftes xd]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cameron

    Ik knikte. 'Dan moet je me beloven om niet tegen te gaan werken als ik je wonden schoon maak.' Zeg ik dan rustig terwijl ik het flesje water pak en een steriele doek. Ik loop naar haar toe en laat de ketens van haar handen afglijden. 'Anders kan ik de wond niet schoonmaken.' Zeg ik dan op een rustigere toon.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Katherine 'Kat' Sophia Piazón
    'Dan moet je me beloven om niet tegen te gaan werken als ik je wonden schoon maak,' zegt Cameron.
    Hij loopt naar me toe en laat de ketens van mijn handen glijden. 'Anders kan ik de wond niet schoonmaken'.
    Ik knik. 'Ik zal niet tegenwerken,' zucht ik. Hij staat nu vlakbij en ik moet mijn best doen zijn geur niet te veel in te ademen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ShallNotPass --> WillNotLearn


    Don't be like the rest of them, darling

    Jayden
    'Ik heb mijn beste vriendinnetje vermoord. Ik heb jouw zusje vermoord. Dit klopt gewoon niet.' Zegt ze. Ik zucht. 'Dat klopt je hebt haar vermoord, maar alles gebeurt met een reden en boos worden is een verspilling van energie.' Zeg ik vriendelijk. Ik weet niet hoe het kwam, maar dit meisje deed iets met mijn gedrag. Ik kon onmogelijk boos op haar zijn.
    [WillNotLearn kan je misschien reageren met je meerman Daniël?]


    I'm finally back, Finally after a Year break