• Info: In het jaar 1900 leken ze uitgestorven, maar ze wachtte alleen maar op het juiste moment. Het was altijd al een strijd tussen Mensen en Meermensen. De Meermensen waren niet vriendelijk en verlegen zoals in sprookjes, maar bloeddorstig en genadeloos. Ze lokte je in het water door hun gezang en charmes en namen je daarna mee de diepte in. Je zou genadeloos en enorm pijnlijk de dood in. Mensen zijn bang voor de wezens en kunnen niemand om hulp vragen. Als je met de boot gaat wordt de boot gesloopt en de mensen vermoord. Zelf vliegtuigen kunnen er niet landen omdat er geen landingsbanen zijn. Ook de satellieten zijn gesloopt, omdat de Meermensen in mens veranderen als ze op het drogen gaan. Ze zijn ook vreselijk moeilijk te herkennen. Meermensen kunnen niet verliefd op elkaar worden en meestal komt het ook niet voor dat Meermensen op mensen vallen. Het is wel mogelijk.
    Verhaal: De Meermensen zijn nog steeds bijna uitgestorven en zijn met zijn 8en. Ze zorgen voor paniek op het kleine eilandje Mustentia. Bijna niemand kent het kleine landje dus er komen bijna nooit mensen. De Meermensen wonen daar en hebben weer mensen vlees nodig. Ze verleiden mensen met hun gezang dan ga je in een soort van Trance. Een aantal mensen hebben dit geleerd van hun voorvaderen die ook Meermensen hebben gejaagd. Deze mensen jagen op Meermensen en vangen ze. Door deze jagers zijn de meeste Meermensen opgepakt en vermoord. De jagers zijn net zo erg als Meermensen ze laten ze sterven. Pijnlijk en genadeloos.

    BELANGRIJK!!
    Een meermens is oogverblindend mooi. Ze kunnen met elkaar praten via Telepathie. Ze kunnen iemand lichtelijk doof gillen of diegene hypnotiseren. Daar kan je niet aan ontsnappen. Iedere meermens kan iets met water. Een heel klein beetje besturen. Geen bloed alleen een beetje water. Daarmee wordt bedoeld dat ze mensen of zichzelf (meestal zichzelf) kunnen Healen. Ook kunnen ze van kleding veranderen als ze uit het water komen.

    Jagers: (6 )
    Jayden Jason Bright HurtedHeart
    Asanterelle Guinevive Ravenlore Jarvis
    Cameron Alexander Summers Prisoner
    Ryan Tereseon Black ShallNotPass
    -

    Meermensen: (8)
    Jade Skyler Grey HurtedHeart
    Amory Eleanor Griffith Jarvis
    Mia Whitemore Kaien
    Katherine Sophia Piazón Bisous
    Flower Adrina Drea LovelyLonely
    Amare May Lee Prisoner
    Delphine Rose Parker Frodo
    Daniël Edmund Georgi ShallNotPass
    VOL!!

    Mensen: Oneindig
    Madeline Melody Hope HurtedHeart
    Amberlynn Phoebe Smith Prisoner
    Tyler Brandon Smith LovelyLonely
    Nathan Alexander Scagotti ShallNotPass
    Matthew Coock Kaien [beginnende jager]

    Regels:
    - 16+ mag, maar het liefst niet met Meermensen en mensen*** alleen met mijn en je tegenspeler zijn of haar toestemming.
    - Meermensen doden geen kinderen onder de 12. Er mogen maar 3 mensen onder de 12 worden gemaakt.
    - Je mag 3 Rollen, maar maar 1 Jager of 1 Meermens. Je Mag ook 3 mensen of 2 Mensen slacht uiteindelijk, maar als drie uitkomt. Het kan dus ook zijn. 1 Meermens 1 Jager en 1 Mens.
    - Dood niemand tenzei je toestemming hebt van diegene die doodgaat.
    - Minimaal 3 Regels. Doe een beetje je best, een keer minder kan, maar niet telkens 1 2 of 3 regels.
    - OOC is Out Of Caracter. Dan praat je met Haakjes () [] {}
    - Ruzies Relaties ect mag zolang je een ander zijn toestemming hebt.
    - Geniet. Doe het met plezier.
    - We beginnen als het een beetje begint vol te lopen.
    - Ik maak de Topics tenzei ik in de begin topic zeg dat ik bijv op Vakantie ben of een tijdje niet meer Online kom.
    - Als je je Username veranderd meld het even.
    - Als je op vakantie bent of een tijdje afwezig meld het even via PB. Want als je niet veel online bent kan ik je uit de rollenlijst halen omdat je een rol bezet houd.
    -Reserveringen blijven 1 à 2 dagen staan.

    ***: Dat betekent dat mensen en meermensen samen zijn. Relaties zo ie zo eerst vragen aan mij HurtedHeart tenzei het Mens Mens is

    Meedoen kan altijd nog!

    Enjoy!!
    Vragen? Stel ze maar ;)

    Het Begin:
    De "oorlog" is al ongeveer 3 jaar bezig. De zeemeermensen die aan land komen zijn nieuw en komen in groepjes van 2/3 de Jagers lopen rond er zijn weinig tot geen mensen op het strand door het gevaar. De jagers hebben alleen messen netten harpoenen of verdovingspijltjes geen kogels aangezien deze op zijn en ze geen landingsbaan hebben. Je kan niet met de boot ontsnappen dan word je opgegeten!!

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 13:59 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Cameron

    Ik glimlachte, 'Je kan naast me op de bank komen zitten hoor.' zeg ik dan met een lachje. 'Ik bijt heus niet.' zeg ik met een glimlach. 'En ik ben blij dat je je veilig kan voelen, hier.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jade
    'Je kan naast me op de bank komen zitten hoor.' zegt hij dan met een schattig lachje. 'Ik bijt heus niet. En ik ben blij dat je je veilig kan voelen, hier.' Gaat hij verder. Ik loop langzaam, maar niet te langzaam naar de bank en ga naast hem zitten. De bank zat echt lekker. 'Ik moet wel zeggen. Je bent wel anders dan die andere jagers. Jij doet ons of in iedergeval mij geen pijn zoals ik gehoord hem: Schubben uittrekken, Kanibalisme Verbranden van de staartvin en nog meer van zulke gruweldingen.' Zeg ik terwijl een rilling op mijn rug loopt en kippenvel ontstaat.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Mia staat op de vorige pagina -Ik dacht ik zeg het even-]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Mehhh, me is bored again ;p]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Bisous, heb je een mens? Dan kan je praten met Amberlynne xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    {nope xd]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cameron

    Ik glimlach en draai me naar haar om als ze op de bank gaat zitten ik leun met mijn ene arm op de rugleuning en glimlach. 'Toch,' begin ik. 'Heb ook ik niet altijd mijn goede kanten.' zeg ik dan.
    Als ik met Jade sprak kreeg ik spijt van alles wat ik had gedaan. Ze was een veel aardigere meermin dan de andere.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Hmm, ook geen andere personage? xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ook niet xd Kan Cammiebammie niet héél eventjes bij Jade weggaan ;p?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Hahah Dat kan opzicht wel, dan moet Kat even geluid maken ofo dat hij even bij haar moet gaan kijken xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Katherine 'Kat' Sophia Piazón
    Ik zucht even. Ik heb me nog nooit in mijn hele leven zo erg verveeld.
    'Als jullie willen dat ik dood ga van de verveling zijn jullie goed bezig!' roep ik luid. Mijn blik glijdt naar de ketens en ik probeer mijn hand even zo smal en klein mogelijk te maken zodat hij er misschien door heen past.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cameron

    Ik zit net in een goed gesprek met Jade als ik Kat hoor scvhreeuwen. Ik zucht. 'Ik moet even gaan kijken bij Kat.' Ik zucht en sta op waarna ik naar de andere kelder loop en daar dan naar binnen loop. Jayden is bij Mia, god kan hij Kat niet horen ofzo? Ik zucht en loop haar celletje binnen. 'Wat is er ?' vraag ik dan zo rustig mogelijk.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Weet je, dat dacht ik ook al xd. Maar aangezien Kat & Mia niet met elkaar kunnen praten is het weer logisch dat Jayden Kat ook niet kan horen xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Katherine 'Kat' Sophia Piazón
    'Wat is er?' vraagt Cameron die binnenkomt lopen.
    'Oh, hee Cammiebammie,' glimlach ik gemaakt vrolijk. 'Alleen maar dat ik me hier dood verveel. En aangezien jullie me toch dood willen hebben zijn jullie op de goede weg'. Ik glimlach liefjes waarna ik met mijn ogen rol.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cameron

    Ik zucht en lach even, 'Hmm, vertel is.' zeg ik dan en ga op een krukje zitten. Als ik zit loop ik toch even naar haar toe en maak de ketens iets losser zodat ze wat been ruimte heeft, maar haar armen laat ik nog strak zitten. Ik ga weer zitten en kijk haar aan. 'Waag het me trouwens nog één keer Cammbiebammie te noemen Katherine.' zeg ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.