• ik zoek stories die al compleet zijn om in de vakantie lekker te kunnen lezen

    ik lees werkelijk van alles

    ook one-shots en korte verhalen zijn welkom

    van bromances tot horror met bekende personen of onbekende het maakt niet uit drop het maar neer en ik neem een kijkje



    als jullie nog interesse hebben in een verhaal ik heb er nog een lopende elke dag wordt er een hoofdstuk geactiveerd ook in de vakantie

    en lukt het een keer niet om te activeren dan de dag erna 2 hoofdstukken

    het is een tom kaulitz love story

    link en informatie in dit forum

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 0:08 ]


    Just go forward in all your beliefs and prove to me that I am not mistaken in mine - 1st doctor

    Check my profile. I have many of them.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.


    Jane komt uit een gezin gebazeerd op geadopteerde gezinnen. Hier volgde we Melodys leven, Jane's oudere zus. Nu Jane zelf in de pubertijd is, is het haar beurt om avonturen te beleven. Terwijl Melody vooral familie-problemen had laat Jane zien hoe het leven is op school, hoe moeilijk het is geaccepteerd te worden en hoe je in vervelende situaties terecht kunt komen in de hoop op vriendschap. Jane weet zich altijd weer in de nesten te werken, daarom is zij de perfecte kanidaat om te laten zien hoe haar leven verloopt.



    Wanneer Jane niet geaccepteerd word in de school van haar dromen knipt ze haar mooie rode haren af en infiltreerd zich als jongen in die school. Daar ondmoet ze een tweeling. ze hoop vriendschap met ze te sluiten, iets wat moeilijker is als ze had gedacht. Terwijl de één een grote brompot is lijkt de ander meer een tevrede filosoof te zijn. Niemand blijkt tussen deze twee knappen blonde jongens in te kunnen komen.. Tot Jane daar verandering in brengt.
    Maar met een tweeling aan je zeiden heb je dubbel zoveel herrie, dubbel zoveel problemen en dubbel zoveel avontuur.


    Pas op, dit verhaal kan:
    -grof taalgebruik bezitten.
    -lichtelijk geweld in voorkomen.
    -kan je op wraak ideeen brengen die afgeraden zijn.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    I've just killed my boyfriend (72 hoofdstukken, af) en het vervolg I just killed myself. Het zijn thrillers met onbekende personen, romantiek, drama en veel cliffhangers.




    I've just killed my boyfriend gaat over Anna, een meisje dat op een doodgewone dag besluit om haar vriend te vermoorden. Maar wat heeft haar daar eigenlijk toe gedreven? En waarom worden de mensen die haar hebben opgevangen toen ze voor de politie vluchtte steeds banger voor haar?


    Ik hield van hem.
    Hij niet van mij.
    En nu is hij dood.


    I just killed myself

    Check de story op mijn profiel ;D


    You're nothing without a dream.




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik




    The dead are not always willing to return to the pool of life. Instead they linger in our world. This is why there is a god of death, to guide them, and to return their life force to the pool of life. But not even gods are all-powerful, and sometimes their work is better left to mortals.

    This is why the Thanatos were created. The sacred wolfmen. Demonhunters. They may not be harmed by the living, for they protect them from the dead. Created by the combined power of the two divine pantheons, they carry on their hunt.

    They keep our world safe.

    *volledig in het engels
    *schrijf niet zo vaak (1000 woorden per 2/3 weken). dit verhaal is namelijk voor wanneer ik wil schrijven, maar niet aan The Shaduwguardian wil schrijven
    *Fantasy, beetje duister
    *Over goden, demonen en heilige wolfmensen


    quidquid excusatio prandium pro

    Misschien deze;
    The little twinkle in your eye | Zayn Malik
    We’re hoping for the best, but expecting the worst | Liam Payne
    Broken promises - Niall Horan
    Xx


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Music In My Soul.



    In deze story zet ik alle nieuwe muziek die ik ontdek via Youtube, Facebook of Twitter. Ook vertel ik je iets over de zanger of zangeres en laat een foto van hem/haar zien.
    Niet iedere keer zijn het bekende mensen, er kunnen ook minder bekende mensen tussen zitten die een liedje gecoverd hebben.
    Je kan natuurlijk ook je eigen ontdekte muziek tippen of een gecoverd liedje insturen, waarvan ik er een hoofdstukje kan maken.

    Link.


    Druk op het plaatje voor de story!




    You're my best friend!
    But somewhere I feel brains do not work when I'm around you!
    You make me happy, and I get warm when you sit on me!
    Ideally, I would not say anything about that I like you.
    "I love you, Harry" But I do not want to say, I'm afraid!
    I want our friendship not terminate for this.
    Harry would feel the same? Will he stay or dear friends?


    Ten Seconds To Wish. //One Direction

    Ik keek in het lachende gezicht van Xian Wen. ‘Kom op, laten we het proberen!’ Ze hield het brouwsel voor mijn neus. ‘Serieus?’ ze knikte. ‘Hier staat dat we het nu moeten drinken en vannacht om twaalf uur een wens moeten doen.’ Ze legde het tijdschrift neer en schonk het brouwsel, wat een rare, paarsige kleur had, in de twee glazen. ‘Als ik voedselvergiftiging krijg, is het jouw schuld!’ ze lachte ‘3-2-1.’ Tegelijk namen we een slok. Het smaakte verschrikkelijk. Ik slikte het door en zag Xian Wen naar de gootsteen rennen, waar ze het uitspuugde.
    Het was de week na mijn zestiende verjaardag en Xian Wen stond erop dat ik ook mijn laatste wens uit zou laten komen. Harry. Harry Styles. Dat was mijn wens.


    ik hoop dat je het leuk vind? (:
    xxx


    I Hope Life Treaths You Well.



    I had a dream.
    In my dream, Lilith, the Fairy Queen of Dreams,
    cast a sleep spell over the entire kingdom.
    Everything and everyone fell into a deep enchanted sleep.
    Somehow, I feel my husband Fidget awaken me to this strange new world.



    Er is ook een vervolg die in dezelfde story staat.



    I had a dream
    My husband Fidget vanished,
    and my daughter Lyra was cursed with sleep.
    I fought Lilith, the fairy queen of dreams,
    but she send me to a prison.
    I must escape and save my family.


    linkje: klik


    26 - 02 - '16

    When I saw you,
    I was scared to talk to you.
    When I first talked to you,
    I was scared to kiss you.
    When I first kissed you,
    I was scared to love you.
    Now that I love you,
    I'm scared to lose you





    One Direction bestaat
    Nederlands gesproken & geschreven
    Summer Melody Horan
    Kan 16+ zijn
    A love story with an unexpected end
    Soundtrack



    Back to December~ One Direction


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Geen idee of je het wat vind:


    Trying to read the signals || Niam


    ‘Niall, what are you?’
    ‘That doesn’t matter Liam. I love you’
    ‘I love you too’


    *Sountrack
    *One Direction bestaat
    *Zoveel mogelijk is gebaseerd op werkelijkheid
    *Gaat misschien 16+ bevatten
    *Neem een abo, ik waarschuw niet
    *Begonnen op 8 april 2012


    Korte beschrijving:
    Liam heeft heimelijk een grote crush op zijn Ierse bandmate, Niall. Niemand weet dit van hem en dat wil hij graag zo houden. Hier komt echter verandering in als op een dag, na een lange studio-dag, Niall een brief krijgt van thuis. Hij wil niet zeggen wat er in staat en doet erg geheimzinnig. Liam is vastberaden er achter proberen te komen. Hij zegt dan ook graag ja, als door Niall word gevraagd of hij mee gaat naar Ierland om zijn familie te bezoeken. De vreemde situaties blijven zich maar opstapelen, terwijl Liam alles probeert te ontcijferen.


    Er zijn al 22 hoofdstukken...


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa



    She is beautiful
    She is amazing
    She is everything
    But She is
    Just a fan

    Nederlands geschreven

    Deels Engels gesproken

    One Direction Bestaat


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    I'm the girl you're looking for


    “One of the most scariest thing in life,is when you come to the realization that the only thing that can save you is...yourself.''

    'Why are you acting so strange?' His arms around me felt save. My throat seemed constricted.
    'I...I have to break up.' His arms fell at his side.
    'You have to do what?! Why?' He sounded angry, but still he was sweet and soft. My throat seemed to be squeezed. I took a deep breath and said: 'Because I'm the girl you're looking for. And you have to kill me.'
    •Nederlands geschreven
    •Onbekende personen
    •Actie


    You can close your eyes for things you don't want to see, but you can't close your heart for things you don't want to

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 23:37 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”