• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136181

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 21:51 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    Ik kijk haar even zuchtrnd aan. 'denk maar niet dat ik die viespeuk zo ze gang laat gaan' mompel ik en veeg daarna haar tranen weg. Ik druk mijn lippen.op die van haar en wrijf ondertussen kalmerrnd.over haar rug

    Austin
    'Daar zijn duizende redenen voor maar laat ik het kort hoiden,omdat je perfect bent.' zeg.ik tegen haar en druk mijn lippen opnieuw op de hare.

    {is goed, doe ik}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Isabella

    Ik laat zijn lippen los en grinnik. 'Ik en perfect?' Ik grijns. 'Dan ben jij de eerste op de hele wereld die dat vind.' ik druk mijn lippen Op de Zijne en tik met mijn tong tegen zijn lippen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    Ik geef hem een zoen terug. 'waarom doe jij zo lief tegen mij?, iederwwn vind mij een bitch!' Ik pak zijn hoofd tussen mijn handen en zoen teder'

    Ian

    'Jongens moet dit? Dit is een openbaar zwembad hoor?!' Ik zucht en laat me op mijn bedje vallen. Ik sluit mijn ogen en geniet van de warme zon.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'ja dat vindt ik' zeg ik en voel dasrna hasr kippen op de mijne. Ik open mijn mond rn voel haar tong naar binnen glijden. Onze tongen spelen met elkaar en ik negeer de opmerking van Ian.

    Jayson
    'die mensen zijn gewoon gek' mompel ik. ' je bent helemaal geen bitch' zeg ik met een glimlachje en daarna zoent ze me weer. Ik laat me achterover vallen en trek haar op me en sla steviger mijn armen om haar heen,zinder maar één keer de zoen te onderbreken.

    Isabella

    Grijnzend laat ik hem los en duw hem achterover onderwater. Ik zwem lachend boven hem langs en laat hem dan weer los. Ik voel zijn lippen nog na op de mijne.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    'Jayson, jij bent de eerste jongen ooit die zo lief voor me is' fluister ik tegen hem en zoen hem weer verder terwijl.ik mijn handen over zijn bovenlijf laat glijden.

    (ik moet even mijn mobiel aan en uit zetten dus reageer later)

    Jayson
    'je verdiend het' zeg ik tegen haar en ga dan weer veder met de zoen terwijk ik heel kort door haar haar heen ga met mijn hand im haar te plagen. Daarna leg ik mijn hand op haar wang die ik streel.

    Austin
    lachrnd kom ik weer boven en zwem naar de kant. Ik klim op de kant rn ren naar Ian toe. Voordat hij het door heeft heb ik hem al opgetild en over mijn schouder gegoiit. Ik ren naar het zwembad toe en soring erin. 'zo die kreeg je nog terug' zeg ik grijnzend.

    Ian

    'Wat?!' Ik kijk Austin aan. 'Klootzak! Nu ga ik je de hele tijd storen als je samen met Isa bent hoor. Weet zeker dat jullie dat niet kunnen waarderen,' grijns ik en ik hijs mezelf weer het zwembad uit.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Isabella

    Ik lach om de reactie van Ian. 'Dat vind ik niet zo'n goed idee. Ik wil je niet gaan haten lieve Ian. We zijn zo'n goed voetbalteam, weet je nog?' Lachend zwem ik naar de kant en hijs mezelf eruit. Ik ga op de kant zitten en kijk naAr Austin. 'Zullen we zo naar het strand?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne