• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136181

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 21:51 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    Ik zucht als ik naar het smsje kijk wat een ellende weer ik had beter mijn mond kunnen houden.

    hoe lang ze het met elkaar uit zullen houden, ze vinden elkaar nu nog helemaal geweldig, maar als we weer op school zijn is austin weer helemaal in zijn footbal wereldje en isabella houd daar totaal niet van:( maar hoe gaan wij dit oplossen dan? x

    Jayson
    'En met wie zit jij dan de hele tijd te smsen' vraag ik nieuwsgierig en probeer lachend haar mobiel uit der handen te pakken.

    jasmine

    'Ooh, met ian, ik heb me nu echt in de nesten gewerkt jayson' ik geef hem mijn mobieltje en laat hem de smsjes lezen. 'Maar jayson ik heb toch gelijk, ian is heel anders dan isabella' ik kijk hem bezorgd aan.

    Isabella

    Ik laat me in het zand zakken en staar over het water heen. Een traan loopt stilletjes over mijn wang heen. Ik kijk naar de zon die op het water een oranje gloed achterlaat.
    'Alice, waarom liet je me alleen achter?' Ik sla mijn armen om mijn knieën en sluit mijn ogen. Weer stroomt er een traan over mijn wang. Ik slik. 'Wat als hij me nu alleen leuk vindt, maar op school ik helemaal niks voor hem ben. En wat bedoelde Jasmine met kijken hoelang ze het volhouden? En het hele cheerleader team? Daarom hield ik er ook niet van. Elke footballer had wel met elke cheerleader gehad. Ik zet mijn voeten stevig in het zand en voel de kippenvel op mijn armen slaan. Ik had het koud, ik voelde me slecht en opeens wilde ik naar mijn veilige kamertje. Mijn vakantie gevoel was verdwenen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    'Je bedoeld Austin'zeg ik met een knipoog en knik dan. 'Ja ze zijn wel anders maar heey,zijn wij dat ook niet dan?'

    Ian

    Ik kijk naar mijn mobiel. 'Ja, is goed,' mompel ik naar Austin. Ik sta op en loop een eindje weg van het veld. Ik druk op bellen in. Geduldig wacht ik af.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    'Ja sorry, ik was even in de war, ja maar dat is anders, ik heb het niet met het hele footbal elftal gedaan, maar hij wel bijna met alle cheerleaders, maar dat mag je echt niet doorvertellen he' ik kijk hem vragend aan. opeens gaat mijn telefoon af ian is het ik neem op

    'Ja met jasmine, ik sta in de supermarkt hoor, wat is er'

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 21:29 ]

    Ian

    'Ja wat is er? Wat denk je dat er is? Isabella is weggelopen, Austin is haar zoeken. We moeten met haar praten. Nie jij alleen, niet ik alleen wij samen en misschien moeten we het Austin ook maar zeggen.' Ik kijk om me heen. 'Dit is echt klote, weet je. Ze hadden het echt leuk met elkaar. Dat zag ik op het strand, in het zwembad. En ik snap het ook wel, maar als je goed kijkt zijn ze leuk bij elkaar. Hij kan haar opfleuren en zij kan hem dimmen. Ik wil dit niet op mijn geweten hebben Jasmine.' Ik zucht en laat me tegen een boom op de grond zakken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    'Ik geloof je niet hoor,Austin is echt geen jongen die dat doet misschien één of twee,maar niet meer.' Daarna gaat haar mobiel en ze neemt op. Ik zucht even en pak ondertussen wat pannenkoeken mix. Veder pak ik nog wat drinken en draai me dan weer naar Jasmine die nog steeds belt.

    {Kan Austin reageren :)}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik zie Isabella op het strand zitten en loop er voorzichtig tegen op af. 'Wat is er?'vraag ik aan haar terwijl ik naast er ga zitten.

    [Doe gewoon ff dat AUstin maar 1 of 2 heeft gehad anders vindt ik het niet echt leuk. Hij is namelijk niet zo'n type.xD]

    Isabella

    Ik kijk op en zie Austin naast me. Er vormt zich een grote brok in mijn keel. En wat moest ik nu doen? Hem zeggen wat ik over hem heb gehoord? Dat ik me nu bedrogen voelde, terwijl hij toch echt nog niks had gedaan. Kwaad was ik niet, hij had gewoon dingen gedaan voor mij, dat kan toch. Toch had ik het gevoel dat ik gebruikt was, maar hoe moest ik hem dat zeggen? Ik kon hem hier niks over zeggen. Ik had een bericht gelezen die voor Ian bedoeld was!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Ben even snel douche. Praat maar gewoon tegen Isabella en Ian door hoor:)}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    'Ja, je kan dit moeilijk allemaal op mijn afschuiven ian, en jij bent het stiekem ook wel met mij eens, maar weetje ik weet gewoon dingen over austin, en ik weet als isabella die dingen weet dat ze waarschijnlijk niks meer met hem te maken wilt hebben, en dat vind ik ook kei zielig want ik weet ook dat ze het heel erg leuk samen hadden, maar je moet toch ook eerlijk kunnen zijn, en als austin hier achter komt dat ik dit nu verthel he serieus hij vermoord me'

    ik sis naar jayson 'Dan geloof je me niet, jayson ik zit toch bij de cheerleaders ik weet het echt wel hoor'


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 21:36 ]