• RPG ~ No Way Out




    Verhaal : 6 jongens en 6 meisjes worden op een ochtend allemaal wakker in hun eigen cel. Ze weten niet hoe ze daar zijn belandt en hebben een vermoeden waarom ze daar zitten wanneer ze erachter komen waar ze precies zijn. Iedereen heeft zijn eigen verleden, zijn eigenverhaal waardoor e hier kunnen zijn belandt. In feite is dat ook de reden waarom ze daar zitten, alleen niet op de manier waarop ze denken.
    In feite is dit een grote test, gemaakt door één persoon die zijn identiteit geheim houdt. Zo kunnen er zomaar eens messen uit de muur komen vliegen, de grond in eens verdwijnen en al dat soort gevaarlijke dingen. De jongeren zullen zich moeten bewijzen doormiddel van hun eigen vaardigheden.


    Rollen :

    Meisjes :

    - Prisoner: Amare Felicity Johnson
    - Szcarlett: Amory Lee Johnson
    - Stiles: Alex Lilith Jackson
    - Kaien: Amy Whitemore
    - Stiles : Daphne Rebecca Whitley

    Jongens :

    - Drugsforsale: Jake Justin Srevinoz
    - Prisoner: Cameron Alexander Clayman
    - Kaien: Austin McCall
    - Meknesiaa: Sylvester Adrian
    - Khedira: Jayson Mike Moreno

    Regels:

    - OOC schrijf je tussen [] () of {}
    - Geen one liners, als het toch moet niet te vaak aub.
    - 16+ mag qua geweld etc. Alleen hou het een soort van netjes.
    - Max. 2 personage's per persoon, en dan een jongen en een meisje.
    - Sluit niemand buiten, je hebt elkaar uiteindelijk toch wel nodig.
    - Volledige naam van je personage schrijven boven aan je stukje.
    - Lange tijd afwezig zonder een melding is automatisch uitgeschreven.
    - Naam verandering doorgeven.
    - Alleen Prisoner en Szcarlett openen nieuwe topics.
    - Reserveringen blijven max. 1 dag staan .


    Invullen:

    Naam [ Voor en Achternaam ] :
    Leeftijd [ 16 t/m 18 ]:
    Karakter:
    Verleden [ Wat zou hun reden kunnen zijn om in de gevangenis te komen, bende lid, moord gepleegd etc. ] :
    Uiterlijk [ Foto + Beschrijving ] :
    Angst :
    Extra:


    Ze hebben allemaal een bepaalde vaardigheid, alleen deze worden door Prisoner en Szcarlett uitgekozen.

    1. Erg snel - Jayson Mike Moreno
    2. Telepathie - Amy Withemore
    3. Empathisch -
    4. Levitatie -
    5. Erg slim - Cameron Alexander Clayman
    6. Verschrikkelijk sterk - Alex Lilith Jackson
    7. Lenig - Austin McCall
    8. Fotografisch geheugen - Sylvester Adrian
    9. Overgevoelige zintuigen - Amory Lee Johnson
    10. Manipulatie door stem - Amare Felicity Johnson
    11. Ontzichtbaar worden - Jake Justin Srevinoz
    12. Elementen beheersen - Daphne Rebecca Whitley

    Rollenstory

    Waar zijn we : Iedereen is er nu ongeveer uit en loopt door de gevangenis naar 'iets' te zoeken.

    © Prisoner en Szcarlett

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 0:33 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    - Heey, ik kom even een hele tijd niet online, lifestruggles. -


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Alex Lilith Jackson
    'Dan ga je iets doen. Wat doe je graag?' vraagt Austin.
    'Oh, eh. Ik weet niet echt,' antwoord ik. 'Niet echt hele interessante dingen. Jij dan?' vraag ik daarna.
    'Kakgrond ook.' hoor ik iemand ineens mompelen. Jake.
    'Gaat alles goed?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Austin McCall

    'Oh, eh. Ik weet niet echt. Niet echt hele interessante dingen. Jij dan?' vroeg ze. Op dat moment hoorde ik Jake. 'Kakgrond ook,' mompelde hij. Ik lachte zachtjes. 'Gaat alles goed?' vroeg Alex aan hem. Ik keek eventjes opzij naar Jake. 'Ik zeg het alvast. We hebben geen water.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Sorry dat ik ert even niet was pfft even paar daagjes vrij meteen vol plannen ;o ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Amare Felicity Johnson

    'Lang leve de vrijheid!' Juicht hij als hij eruit komt. Toch snap ik het niet. 1, we worden gevangen gezet. 2, niemand weet meer waarom of hoe we hier komen. 3, Als we wakker worden is de sleutel bij wijze van zo voor het oprapen. 4, we zijn totaal niet onschuldig dus waarom laat je ons vrij en 5, waar is iedereen? Ruw wordt ik uit mijn gedachte gescheurd. 'Maar waarom heb je hem vermoord? Ging er iets fout bij een vrijpartijtje.' Hij plaagt me, maar het gaat hem geen ene moer aan. Iets wat er ook duidelijk uit mijn mond kwam. 'Dat gaat je niks aan.' zei ik op een eentonige toon. Het was zo eentonig dat je er geen emotie uit kon horen. Het was, hoe zal ik het zeggen? Kil, kil en koud.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cameron Alexander Clayman

    Ze begint te blozen en ik grijns. Goed bezig Cam. 'Ik ga wel even mee.' zeg ik en grijns. Amare werpt me nog een schuine blik toe en ik zucht. Valt ook niet mee eh om haar te overtuigen. Ik loop achter Amory aan. 'Dus, wat gaat deze schoonheid doen?' Vraag ik dan met een lichte grijns op mijn gezicht. Nonchalant liep ik naast haar, hmm waar zou zij mij naartoe brengen?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alex Lilith Jackson
    'Ik zeg het alvast. We hebben geen water,' zegt Austin tegen Jake.
    Ik knik instemmend en bedenk me dat we eigenlijk maar opzoek moeten gaan naar water als we willen overleven.
    'Je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn vraag,' zeg ik dan tegen Austin. 'Van wat je leuk vindt om te doen'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Austin McCall


    'Je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn vraag,' zei Alex opeens. Had ze het tegen mij of tegen Jake? 'Van wat je leuk vindt om te doen,' zei ze verder. Tegen mij dus. Ik keek haar eventjes aan en haalde tenslotte mijn schouders op. 'Verschillende dingen denk ik.' Ik dacht eventjes na. 'Eigenlijk best lastig om zo'n vraag te antwoorden. Je weet wat je leuk vind om te doen, tot dat er naar gevraagd word.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Daan Thomas Davison
    'Dat gaat je niks aan,' komt er heel kil eentonig uit. Alsof ik me overgeef steek ik mijn handen in de lucht.
    'Sorry hoor, ik kan het niet helpen dat er hier iemand is die last heeft van maandelijkse probleempjes.' Ik verwacht een niet zo aardige reactie terug, maar daar wacht ik niet op.
    'Zijn hier nog andere of niet? Ik wil hier zo gauw mogelijk weg, het is maar een rare boel.'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Amare Felicity Johnson

    'Sorry hoor, ik kan het niet helpen dat er hier iemand is die last heeft van maandelijkse probleempjes.' Ik keek hem met een opgetrokken wenkbrauw aan. 'Zeg je dat nou serieus? Weet je,' begin ik dan en zet een stap naar voren. Ik kijk hem goed aan en onze gezichten zijn millimeters van elkaar af. Ik til zijn kin op en begin met praten. 'Ik ben niet zo trots op mijn verleden, Loverboy.' zeg ik dan wanneer onze neuzen elkaar haast aanraken, evenals onze lippen. Ik geef hem een klopje op zijn wangen en loop weer een stap naar voren. 'Er zijn inderdaad nog meer, maar die moet je gaan zoeken.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jake Justin Srevinoz

    Ik hoeste wat. 'Heb nu niet echt water nodig.. Iemand een vuurtje?' Ik zocht mijn pakje sigaretten en zag mijn aansteker erin. Ik pakte een peuk en stak hem aan. 'Oh.. Ja, nevermind.. Vinden jullie het erg als ik even mijn longen doodmaak?' Dat was altijd mijn manier om te vragen of iemand 't erg vond dat ik rook. Wordt gek van die gekken die zeggen dat roken je longen kapot maken. Ja goh, dat weet ik nu ook wel. Het staat in koeienletters geschreven op het pakje. Ik lachte kort om mijn gedachte. 'Soyeah, Voelen jullie je wel goed...?'


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Alex Lilith Jackson
    'Verschillende dingen denk ik. Eigenlijk best lastig om zo'n vraag te antwoorden. Je weet wat je leuk vind om te doen, tot dat er naar gevraagd wordt,' zegt Austin.
    'Heb nu niet echt water nodig.. Iemand een vuurtje?' zegt Jake dan en hij haalt een pakje sigaretten te voorschijn.
    Als hij de sigaret aansteekt steekt kijk ik met grote ogen naar het kleine vlammetje en schuif iets bij Jake vandaan, meer richting Austin.
    'Oh.. Ja, nevermind.. Vinden jullie het erg als ik even mijn longen doodmaak?' lacht Jake. 'Soyeah, Voelen jullie je wel goed...?'
    'Zolang je die aansteker en sigaret uit mijn buurt houd wel,' mompel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jake Justin Srevinoz

    'Zolang je die aansteker en sigaret uit mijn buurt houd wel,' Ik kijk op naar .. Alex dacht ik? Ja, jaa want die jongen was.. Austin. Ja. Ik merkte dat ze wat meer verder op zat. 'Bang voor vuur?' Vroeg ik een beetje geschrokken.. Ik schuif wat naar achter.. Ja ik geef wel om mensen, Ik ben best lief.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Austin McCall

    Alex was gelijk een stuk opgeschoven, meer mijn kant op toen Jake een vlammetje te voorschijn haalde om daarmee zijn sigaret aan te steken. 'Oh.. Ja, nevermind.. Vinden jullie het erg als ik even mijn longen doodmaak?' lachte Jake. 'Soyeah, Voelen jullie je wel goed...?'
    'Zolang je die aansteker en sigaret uit mijn buurt houd wel,' mompelde Alex als antwoord. Ik keek haar eventjes aan. 'Bang voor vuur?' vroeg Jake. Hij klonk geschrokken. Weer keek ik Alex eventjes aan. Het leek er wel op dat ze echt niet dol was op vuur. Ik zag Jake vanuit mijn ooghoeken ietsjes naar achteren schuiven. Vriendelijk glimlachte ik naar Alex. 'Eey, die vuur raakt jou niet aan,' zei ik met een glimlachje tegen Alex. 'Daar zorg ik dan wel voor.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex Lilith Jackson
    'Bang voor vuur?' vraagt Jake iets wat geschrokken en hij schuift een stuk naar achteren.
    Ik knik lichtjes.
    'Eey, die vuur raakt jou niet aan. Daar zorg ik dan wel voor,' zegt Austin.
    'Soms kan je vuur niet tegen houden,' mompel ik en schuif zonder dat ik het door heb nog iets meer op naar Austin. 'Ik houd er gewoon niet van,' zucht ik. Waarom ik er niet van houd gaat ze niks aan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered