• RPG ~ No Way Out




    Verhaal : 6 jongens en 6 meisjes worden op een ochtend allemaal wakker in hun eigen cel. Ze weten niet hoe ze daar zijn belandt en hebben een vermoeden waarom ze daar zitten wanneer ze erachter komen waar ze precies zijn. Iedereen heeft zijn eigen verleden, zijn eigenverhaal waardoor e hier kunnen zijn belandt. In feite is dat ook de reden waarom ze daar zitten, alleen niet op de manier waarop ze denken.
    In feite is dit een grote test, gemaakt door één persoon die zijn identiteit geheim houdt. Zo kunnen er zomaar eens messen uit de muur komen vliegen, de grond in eens verdwijnen en al dat soort gevaarlijke dingen. De jongeren zullen zich moeten bewijzen doormiddel van hun eigen vaardigheden.


    Rollen :

    Meisjes :

    - Prisoner: Amare Felicity Johnson
    - Szcarlett: Amory Lee Johnson
    - Stiles: Alex Lilith Jackson
    - Kaien: Amy Whitemore
    - Stiles : Daphne Rebecca Whitley

    Jongens :

    - Drugsforsale: Jake Justin Srevinoz
    - Prisoner: Cameron Alexander Clayman
    - Kaien: Austin McCall
    - Meknesiaa: Sylvester Adrian
    - Khedira: Jayson Mike Moreno

    Regels:

    - OOC schrijf je tussen [] () of {}
    - Geen one liners, als het toch moet niet te vaak aub.
    - 16+ mag qua geweld etc. Alleen hou het een soort van netjes.
    - Max. 2 personage's per persoon, en dan een jongen en een meisje.
    - Sluit niemand buiten, je hebt elkaar uiteindelijk toch wel nodig.
    - Volledige naam van je personage schrijven boven aan je stukje.
    - Lange tijd afwezig zonder een melding is automatisch uitgeschreven.
    - Naam verandering doorgeven.
    - Alleen Prisoner en Szcarlett openen nieuwe topics.
    - Reserveringen blijven max. 1 dag staan .


    Invullen:

    Naam [ Voor en Achternaam ] :
    Leeftijd [ 16 t/m 18 ]:
    Karakter:
    Verleden [ Wat zou hun reden kunnen zijn om in de gevangenis te komen, bende lid, moord gepleegd etc. ] :
    Uiterlijk [ Foto + Beschrijving ] :
    Angst :
    Extra:


    Ze hebben allemaal een bepaalde vaardigheid, alleen deze worden door Prisoner en Szcarlett uitgekozen.

    1. Erg snel - Jayson Mike Moreno
    2. Telepathie - Amy Withemore
    3. Empathisch -
    4. Levitatie -
    5. Erg slim - Cameron Alexander Clayman
    6. Verschrikkelijk sterk - Alex Lilith Jackson
    7. Lenig - Austin McCall
    8. Fotografisch geheugen - Sylvester Adrian
    9. Overgevoelige zintuigen - Amory Lee Johnson
    10. Manipulatie door stem - Amare Felicity Johnson
    11. Ontzichtbaar worden - Jake Justin Srevinoz
    12. Elementen beheersen - Daphne Rebecca Whitley

    Rollenstory

    Waar zijn we : Iedereen is er nu ongeveer uit en loopt door de gevangenis naar 'iets' te zoeken.

    © Prisoner en Szcarlett

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 0:33 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cameron Clayman

    Ik keek haar aan. ' Nou zeg Johnson. Een beetje aardiger. En waarom zou je überhaupt in een gevangenis komen liefje. ' zei ik toen en keek haar aan. Ik ging naast haar lopen. 'Dus. Wat heb je gedaan ?' zei ik geïnteresseerd. 'Een meisje zoals jij zou vast niet alleen door rood zijn gelopen.' Ik keek haar aan met een licht grijnsje. Zelf was ik een gesloten boek, hoefde niemand wat te weten maar geinteresseerd zijn in andere. Dat was ik zeker, mensen noemen het nieuwsgierig zijn. Ik noem het informatie vinden.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Amare Johnson

    Ik keek Sylvester aan en trok hem mee. 'Laten we, deze kant op gaan. Bij een lege cel staan heeft niet veel nut meer.' zei ik terwijl merendeels iedereen zich al had verspreid. 'Ik had alle doorgangen al bekeken, maar nergens konden we ontsnappen.' Ik keek om me heen. 'Dus vertel eens Adrian, wat heb je gedaan. Je kent mijn verhaal..Een soort van dus nu mag ik weten hoe jij hier komt.' Ik draaide me lichtjes naar hem toe en liet zijn arm los. Hij wist mijn verhaal ja, in één keer samengevat. 'Zo'n charmante jongen kan hier niet zomaar zitten.' zei ik toen terwijl we doorliepen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alex Lilith Jackson
    Ik hoor Austin zacht iets zeggen maar ik versta niet wat en besluit het maar te laten.
    'Daar ben ik het helemaal eens,' glimlacht Austin. 'Waar wil je beginnen?'
    Ik haal mijn schouder op en begin willekeurig een kant op te lopen. 'Gewoon, ergens,' antwoord ik vaag. Mijn blik valt op de buizen de langs de lengte van het hele plafond lopen. Als het goed is gaat daar water door heen. Nu alleen het uiteinde daarvan nog vinden.

    [Er is toch wel ergens water lijkt me xd]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bisous --> Stiles


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jake Justin Srevinoz

    Ik sta maar op en loop gewoon mee denk ik. 'Denk je echt dat hier water is? Zou je het niet horen stromen dan? En echt gewoon.. Het is hier dood en alles.. Dus misschien heel ver dan geloof ik het wel..' Ik schudde een beetje met me hoofd. Ik kijk even van Alex naar Austin en merk dan dat Alex naar boven kijk. Ik volg haar blik en probeer het te vinden.. 'Waar kijk je naar?'


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [ Oke, ik stuur Amare naar jullie toe ze is samen met Sylvester ]

    Amare Johnson

    In de verte zag ik een paar andere staan, een jongen en meisje die ik al eerder had gezien en nog een andere jongen. Onderweg hadden Sylvester en ik de kantine gevonden, er stonden blikken met eten in dat je alleen hoeft op te waren, maar er was elektriciteit dus het moest wel werken. We hadden ook een paar tonnen met liters water, hmm..ik keek naar Sly. 'Let's go.' Ik liep naar de ander toe terwijl ik hem aan zijn shirt meetrok. 'Nou, hebben jullie al wat?' vroeg ik toen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Amare is naar Alex, Jake en austin?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Yes ^^ ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik zal zo even iets schrijven (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Allright ^^ ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alex Lilith Jackson
    'Denk je echt dat hier water is? Zou je het niet horen stromen dan? En echt gewoon.. Het is hier dood en alles.. Dus misschien heel ver dan geloof ik het wel..' zegt Jake. 'Waar kijk je naar?'
    'Naar die buizen,' antwoord ik simpel, alsof het wel duidelijk is waarom ik er naar kijk. 'In zulk soort buizen zit meestal water en het uiteinde daarvan is een kraan, dus die moet hier wel ergens zijn'.
    Voordat Jake of Austin nog iets kan zeggen komen er een jongen en meisje op ons afgelopen.
    'Nou, hebben jullie al wat?' vraagt het meisje.
    'Hebben we al wat wat?' vraag ik verward.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amare Felicity Johnson

    'Gevonden?' zeg ik dan simpel. Ik kijk beide jongens aan en glimlach even naar beiden. 'Mr. Adrian en ik hier hebben de oude kantine gevonden, het is een wonder maar, we gaan niet dood!' het laatste zei ik met gespeelde vrolijkheid. 'We hebben water en blik voer..we lijken net een stel honden.' mompel ik erna.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jayson Mike Moreno

    Zodra ik mijn cel los krijg begin ik te rennen. Ik wist niet waar heen, maar ik wilde hier absoluut niet blijven. Als ik op een soort kruispunt af kom stop even om adem te halen. Ik hoor een paar stemmen verderop en besluit die kant op te gaan. Ik loop rustig en kijk goed om me heen. Verder op staan een jongen en een meisje. 'Heee' zeg ik rustig en kijk ze aan.


    ~

    Cameron Clayman

    'Hé.' hoor ik een mannelijke rustige stem. Ik kijk op van Amory en zie een jongen staan. 'Hey.' zeg ik dan en geef hem een knikje. 'Al iets verder gevonden?' vroeg ik, volgens mij stond hij daarnet niet bij het groepje.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jayson Mike Moreno

    Ik schud mijn hoofd. 'Helemaal niks, en jullie?' Ik kijk ze beide even aan en steek dan mijn hand uit. 'Jayson.' Beide geef ik ze een hand en kijk dan weer om.


    ~