• RPG ~ No Way Out




    Verhaal : 6 jongens en 6 meisjes worden op een ochtend allemaal wakker in hun eigen cel. Ze weten niet hoe ze daar zijn belandt en hebben een vermoeden waarom ze daar zitten wanneer ze erachter komen waar ze precies zijn. Iedereen heeft zijn eigen verleden, zijn eigenverhaal waardoor e hier kunnen zijn belandt. In feite is dat ook de reden waarom ze daar zitten, alleen niet op de manier waarop ze denken.
    In feite is dit een grote test, gemaakt door één persoon die zijn identiteit geheim houdt. Zo kunnen er zomaar eens messen uit de muur komen vliegen, de grond in eens verdwijnen en al dat soort gevaarlijke dingen. De jongeren zullen zich moeten bewijzen doormiddel van hun eigen vaardigheden.


    Rollen :

    Meisjes :

    - Prisoner: Amare Felicity Johnson
    - Szcarlett: Amory Lee Johnson
    - Stiles: Alex Lilith Jackson
    - Kaien: Amy Whitemore
    - Stiles : Daphne Rebecca Whitley

    Jongens :

    - Drugsforsale: Jake Justin Srevinoz
    - Prisoner: Cameron Alexander Clayman
    - Kaien: Austin McCall
    - Meknesiaa: Sylvester Adrian
    - Khedira: Jayson Mike Moreno

    Regels:

    - OOC schrijf je tussen [] () of {}
    - Geen one liners, als het toch moet niet te vaak aub.
    - 16+ mag qua geweld etc. Alleen hou het een soort van netjes.
    - Max. 2 personage's per persoon, en dan een jongen en een meisje.
    - Sluit niemand buiten, je hebt elkaar uiteindelijk toch wel nodig.
    - Volledige naam van je personage schrijven boven aan je stukje.
    - Lange tijd afwezig zonder een melding is automatisch uitgeschreven.
    - Naam verandering doorgeven.
    - Alleen Prisoner en Szcarlett openen nieuwe topics.
    - Reserveringen blijven max. 1 dag staan .


    Invullen:

    Naam [ Voor en Achternaam ] :
    Leeftijd [ 16 t/m 18 ]:
    Karakter:
    Verleden [ Wat zou hun reden kunnen zijn om in de gevangenis te komen, bende lid, moord gepleegd etc. ] :
    Uiterlijk [ Foto + Beschrijving ] :
    Angst :
    Extra:


    Ze hebben allemaal een bepaalde vaardigheid, alleen deze worden door Prisoner en Szcarlett uitgekozen.

    1. Erg snel - Jayson Mike Moreno
    2. Telepathie - Amy Withemore
    3. Empathisch -
    4. Levitatie -
    5. Erg slim - Cameron Alexander Clayman
    6. Verschrikkelijk sterk - Alex Lilith Jackson
    7. Lenig - Austin McCall
    8. Fotografisch geheugen - Sylvester Adrian
    9. Overgevoelige zintuigen - Amory Lee Johnson
    10. Manipulatie door stem - Amare Felicity Johnson
    11. Ontzichtbaar worden - Jake Justin Srevinoz
    12. Elementen beheersen - Daphne Rebecca Whitley

    Rollenstory

    Waar zijn we : Iedereen is er nu ongeveer uit en loopt door de gevangenis naar 'iets' te zoeken.

    © Prisoner en Szcarlett

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 0:33 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Laatste en dan ben ik naar bed, sorry dat ik nu niet op de reactie wachtte van Drugsforsale]

    Austin McCall

    'Soms kan je vuur niet tegen houden,' mompelde ze. Ik zag dat ze weer een stuk richting mijn kant op ging. 'Ik houd er gewoon niet van,' zei ze en ze zuchtte. Ik knikte lichtjes. Soms heb je nou eenmaal van die dingen. Beetje aarzelen stak ik mijn hand naar haar uit. 'Het komt goed.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    - Sorryy, had a lil fight -

    Jake Justin Srevinoz

    Ik bedacht me even en 'facepalm'-de mezelf kort. Ik maakte me sigaret uit. 'Sorry, dacht er niet aan..' Ik neem aan een verleden. Ik ga even goed zitten. 'Zo.. Ja..' Ik zucht even.. 'Erhm,' Ik begin een beetje stressend met me vingers op mijn schoot te tikken. 'Hebben jullie interesse's? Of iets?' Ik kijk een beetje moeilijk en krab op me rug. Waarvan ik merk dat het pijn doet..


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Alex Lilith Jackson
    Austin steekt aarzelend zijn hand naar me uit. 'Het komt goed'.
    'Sorry, dacht er niet aan..' zegt Jake dan en hij maakt zijn sigaret uit.
    Ik glimlach dankbaar. 'Dankje, en het maakt niet uit. Je wist het niet'.
    'Hebben jullie interesse's? Of iets?' vraagt hij dan.
    Ik schud mijn hoofd. 'Niet echt. Nouja, wel een beetje maar dat is niet echt interessant'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Austin McCall

    'Sorry, dacht er niet aan..' zei Jake en maakte zijn sigaret uit, waarop ik Alex zag glimlachen. 'Dankje, en het maakt niet uit. Je wist het niet,' zei ze.
    'Hebben jullie interesse's? Of iets?' vroeg Jake, waarop Alex als eerste antwoordde. 'Niet echt. Nouja, wel een beetje maar dat is niet echt interessant'.
    Ik haalde lichtjes mijn schouders op. 'Eigenlijk hetzelfde antwoord wat ik net nog tegen Alex had gezegd. Je weet wel wat je interesseert en wat je leuk vind en alles, maar om het uit te leggen is weer lastig,' legde ik uit.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jake Justin Srevinoz

    'Dankje, en het maakt niet uit. Je wist het niet,' zei Alex. Alex reageerde als eerste op mijn vraag. 'Niet echt. Nouja, wel een beetje maar dat is niet echt interessant'. Ik knikte kort. 'Eigenlijk hetzelfde antwoord wat ik net nog tegen Alex had gezegd. Je weet wel wat je interesseert en wat je leuk vind en alles, maar om het uit te leggen is weer lastig,' Ik vestigde toen mijn blik op Austin die toen sprak, Ik knikte instemmend. 'Daar heb je een punt.' Lachte ik lichtelijk.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    ( kots ik ga iedereen even een berichtje sturen die niet meer reageert. Ik kan btw vrij weinig doen nu dus ja )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    (ik weet niet hoe ik moet inspringen en ben ziek ;s )


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    xFreedom schreef:
    (ik weet niet hoe ik moet inspringen en ben ziek ;s )


    Hmm, je kan Cameron wel tegen komen. Die was met Amory.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ik had een berichtje in het rollentopic gezet, maar het kwam er op neer dat ik me uitschreef omdat ik het gewoon te druk heb en ik al veels te veel andere dingen doe... Sorry!]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [ Oke Oke.., ik leef nog was even met andere dingen bezig.. soortvaniets
    Is Cameron nog bij Amory?? x]

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 19:58 ]


    Shit Could Be Worse.

    (Yes Cam is nog bij Amory )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    - Why so dead. :c? -


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [Me?
    I have some unfinished shit to do ;p]

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 13:08 ]


    Shit Could Be Worse.

    Amory Lee Johnson

    Ik sta in de donkere gang. En hoor dat Cameron achter me aan is gekomen. Hij zegt iets maar ik besteed er geen aandacht aan. Ik ben te bezig met het nadenken over hoe ik hier ben gekomen. 'Hey Clayman zeg eens, Waarom denk jij dat we hier allemaal zitten?'


    Shit Could Be Worse.

    Cameron Clayman

    Ik keek haar aan. ' Nou zeg Johnson. Een beetje aardiger. En waarom zou je überhaupt in een gevangenis komen liefje. ' zei ik toen en keek haar aan. Ik ging naast haar lopen. 'Dus. Wat heb je gedaan ?' zei ik geïnteresseerd. 'Een meisje zoals jij zou vast niet alleen door rood zijn gelopen.' Ik keek haar aan met een licht grijnsje. Zelf was ik een gesloten boek, hoefde niemand wat te weten maar geinteresseerd zijn in andere. Dat was ik zeker, mensen noemen het nieuwsgierig zijn. Ik noem het informatie vinden.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 15:22 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.