• RPG ~ No Way Out




    Verhaal : 6 jongens en 6 meisjes worden op een ochtend allemaal wakker in hun eigen cel. Ze weten niet hoe ze daar zijn belandt en hebben een vermoeden waarom ze daar zitten wanneer ze erachter komen waar ze precies zijn. Iedereen heeft zijn eigen verleden, zijn eigenverhaal waardoor e hier kunnen zijn belandt. In feite is dat ook de reden waarom ze daar zitten, alleen niet op de manier waarop ze denken.
    In feite is dit een grote test, gemaakt door één persoon die zijn identiteit geheim houdt. Zo kunnen er zomaar eens messen uit de muur komen vliegen, de grond in eens verdwijnen en al dat soort gevaarlijke dingen. De jongeren zullen zich moeten bewijzen doormiddel van hun eigen vaardigheden.


    Rollen :

    Meisjes :

    - Prisoner: Amare Felicity Johnson
    - Szcarlett: Amory Lee Johnson
    - Stiles: Alex Lilith Jackson
    - Kaien: Amy Whitemore
    - Stiles : Daphne Rebecca Whitley

    Jongens :

    - Drugsforsale: Jake Justin Srevinoz
    - Prisoner: Cameron Alexander Clayman
    - Kaien: Austin McCall
    - Meknesiaa: Sylvester Adrian
    - Khedira: Jayson Mike Moreno

    Regels:

    - OOC schrijf je tussen [] () of {}
    - Geen one liners, als het toch moet niet te vaak aub.
    - 16+ mag qua geweld etc. Alleen hou het een soort van netjes.
    - Max. 2 personage's per persoon, en dan een jongen en een meisje.
    - Sluit niemand buiten, je hebt elkaar uiteindelijk toch wel nodig.
    - Volledige naam van je personage schrijven boven aan je stukje.
    - Lange tijd afwezig zonder een melding is automatisch uitgeschreven.
    - Naam verandering doorgeven.
    - Alleen Prisoner en Szcarlett openen nieuwe topics.
    - Reserveringen blijven max. 1 dag staan .


    Invullen:

    Naam [ Voor en Achternaam ] :
    Leeftijd [ 16 t/m 18 ]:
    Karakter:
    Verleden [ Wat zou hun reden kunnen zijn om in de gevangenis te komen, bende lid, moord gepleegd etc. ] :
    Uiterlijk [ Foto + Beschrijving ] :
    Angst :
    Extra:


    Ze hebben allemaal een bepaalde vaardigheid, alleen deze worden door Prisoner en Szcarlett uitgekozen.

    1. Erg snel - Jayson Mike Moreno
    2. Telepathie - Amy Withemore
    3. Empathisch -
    4. Levitatie -
    5. Erg slim - Cameron Alexander Clayman
    6. Verschrikkelijk sterk - Alex Lilith Jackson
    7. Lenig - Austin McCall
    8. Fotografisch geheugen - Sylvester Adrian
    9. Overgevoelige zintuigen - Amory Lee Johnson
    10. Manipulatie door stem - Amare Felicity Johnson
    11. Ontzichtbaar worden - Jake Justin Srevinoz
    12. Elementen beheersen - Daphne Rebecca Whitley

    Rollenstory

    Waar zijn we : Iedereen is er nu ongeveer uit en loopt door de gevangenis naar 'iets' te zoeken.

    © Prisoner en Szcarlett

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 0:33 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Natuurlijk xd

    Syll; Wat volg je niet xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Daphne Rebecca Whitley
    'Cameron Claymann.' zegt de jongen.
    Hij klinkt als één of andere acteur uit zo'n Disneyfilm.
    'We zijn hier al een paar uurtjes aan het lopen,' vervolgt hij schouderophalend.
    Als ik het geluid van stromend water hoor kijk ik achter me en zie ik een grote vloedgolf.
    'W- we we moeten gaan!' roept Cameron paniekerig terwijl hij mij, de andere jongen en het andere meisje vooruit duwt. 'S- snel!'
    Ik knik en begin te rennen, geen idee waar heen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik snap alles niet meer D:]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Claymann

    Het water komt dichterbij en ik slik. Nee, niet nog een keer. Niet nog een keer. 'Naar rechts !' riep ik en hijgde. 'Rokers conditie ook.' Ik gromde en trok Amory mee omdat ze achter bleef. Ik had er dus ook niet alleen last van. 'Naar links en de trap af, en dan het hok in. Dan zitten we in de voorraad kast.' riep ik snel. Het water kwam steeds sneller en sneller en de beelden kwamen weer bij me op.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Daphne Rebecca Whitley
    'Naar rechts!' roept Cameron. 'Rokers conditie ook,' hoor ik hem grommen terwijl hij de hand van het andere meisje vastpakt. 'Naar links en de trap af, en dan het hok in. Dan zitten we in de voorraad kast.' roept hij. Als ik een blik achterom werp zie ik dat het water steeds dichterbij komt. Cameron en het meisje komen niet erg snel vooruit, ook al trekt hij haar mee. Ik zucht even en trek zijn hand los van de hare waarna ik ze allebei bij de hand pak en zo mee trek. Niet veel later komen we bij het hok dat Cameron bedoelde.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Claymann

    We waren in het hok en ik deed alle luiken dicht en de deur op slot. ik leunde tegen een kast aan ik ik zuchtte. Niet hier. Waarom hier?
    Ik begon te staren en dacht aan Samantha bij de rivier, de ruzie, de val en het verdrinken kwamen allemaal weer omhoog.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Daphne Rebecca Whitley
    Cameron doet gelijk de deur op slot en alle luiken dicht. Hij leunt tegen een kast en er verschijnt een afwezige blik op zijn gezicht.
    Met een lichte frons op mijn gezicht loop ik naar hem toe en knip ik met vingers vlak voor zijn gezicht. Als hij op kijkt kijk ik hem vragend aan. 'Is er iets?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Claymann

    'Is er iets?' door dat zinnetje werd ik uit mijn gedachte gehaald. 'He? Oh ehm wat?' zei ik en fronste. 'Hoe kom je erbij er is helemaal niks. ' Ik liep van haar af en zag een vat met water staan, ik had dorst.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Daphne Rebecca Whitley
    'He? Oh ehm wat? Hoe kom je erbij er is helemaal niks'. Hij loopt bij mij vandaan, naar een vat met water.
    'Er is duidelijk wel iets,' zucht ik. 'Anders had je er niet uit gezien als een bang klein meisje toen je die vloedgolf zag'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Claymann

    'Klein meisje?!' riep ik toen en keek haar verontwaardigt aan. 'Als ik jou was kleintje, zou ik een toontje lager spreken.' zei ik toen brommend, ook al was er wel degelijk iets en kon ze er niks aan doen. 'Ik ehm, nee laat maar zitten.' Waarom zou ik een vreemde iets over mijn verleden te weten laten komen?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Daphne Rebecca Whitley
    'Klein meisje?!' roept hij verontwaardigd. 'Als ik jou was kleintje, zou ik een toontje lager spreken.'bromt hij dan.
    Ik trek mijn wenkbrauwen op. 'Was was je dan van plan te doen?
    'Ik ehm, nee laat maar zitten.'
    'Juist,' mompel ik waarna ik me op de grond laat vallen. 'Zou de kust alweer veilig zijn?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Claymann

    De gedachte aan het water kreeg ik weer een rilling en kippenvel. 'Ehm, weet ik niet.' zei ik en liep naar het luik. Ik zuchtte. 'Ik zie dat het water er nog is.' mompelde ik en zuchtte.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Daphne Rebecca Whitley
    Er verschijnt kippenvel op zijn armen en er loopt een rilling over zijn rug. 'Ehm, weet ik niet,' zegt Cameron terwijl hij naar het luik loopt en vervolgens zucht. 'Ik zie dat het water er nog is,' mompelt hij.
    'We gaan hier in elk geval niet dood,' doe ik een poging om de sfeer ietsjes vrolijker te maken. 'We hebben water genoeg en een mens kan lang zonder eten voordat hij of zij echt begint te verhongeren'. De kans bestaat ook nog dat het water het hok in komt maar dat zeg ik er niet bij, dan veranderd hij waarschijnlijk weer in een klein meisje.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jayson Mike Moreno

    Daar zit je dan opgesloten in een kamertje. We waren allemaal nog maar net uit onze gevangenis gekomen en worden nu opgejaagd. Ik denk aan waarom ik ook alweer hier zat. Ik slik en kijk naar Cameron, Daphne en Avory. Waarom zouden zij hier eigenlijk zitten?


    ~

    [ Daphne doet gemeen of nee beter gezegd 'denkt' gemeen over Cameron ;cc ]

    Cameron Claymann

    Ik zuchtte en ging ergens tegen aan zitten. Ik gaapte. Het was nog steeds een zwart gat voor me, hoe ben ik hier in hemelsnaam belandt. 'Hoe kwam dat water hier zo opeens..' merkte ik op en zuchtte. Dit kan nog steeds niet zomaar komen.

    Amare Johnson

    'Rennen!' roep ik tegen Sylvester het meisje en de twee jongens. Er kwam opeens een vloedgolf aan water onze kant op en ik fronste, hoe dat dan? Ik duwde Sylvester vooruit. 'Schiet op Adrian!' roep ik geërgerd.


    The duty of youth, is to challenge corruption.