• Tweede Topic :)


    Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.

    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!


    Veel plezier!


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    SerpentsKiss schreef:
    Summer

    Ik kom weer bij zinnen en knik. Snel pak ik de spullen bij elkaar waarna ik opsta.
    " Dan zit er niets anders op en moeten we onze picknick binnen maar voortzetten" zeg ik lachend voor ik met mijn andere hand zijn hand vastpak en in de richting van het kasteel loop.

    Scorpius

    Summer pakt mijn hand en we lopen richting het kasteel "Dan zit er niets anders op en moeten we onze picknick binnen maar voortzetten" met de mand in haar andere hand. Als we binnen zijn merk ik pas echt hoe nat ik ben en achter ons loop een heel spoor van regenwater "nu nog een goed plekje zoeken" mompel ik en kijk rond.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Jasmine Ophelia Algera

    Ik maak mijzelf, James en de dekens en kussens weer zichtbaar en ga ook voor het haardvuur zitten. Het vuur straalt een heerlijke warmte uit en als ik zit merk ik pas hoe moe ik eigenlijk ben. Ik moet moeite doen om mijn ogen open te houden en niet gewoon hier in slaap te vallen.


    Happy Birthday my Potter!

    (Hihi I know. Hij is alleen soms wel heel eigenwijs :') )


    Happy Birthday my Potter!

    James

    'Wacht even!' zeg ik en ik ren naar boven, pak daar wat eten wat Mason en ik vanmiddag uit de keukens gehaald hebben en loop weer naar beneden. 'Ik heb wat ketelkoeken enzo gehaald. ' Ik leg de stapel neer op het tafeltje en ga naast haar zitten. Ik pak er een van de stapel en geef haar die. Ik pak er nog een en eet die zelf op.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (haha mijn hond ook, en mijn kat is gewoon kwaadaardig :p als je hem aait geeft hij kopjes en na een tijdje gaat hij je zomaar bijten :'))


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jasmine Ophelia Algera

    Ik pak de ketelkoek dankbaar aan en breek er een klein stukje vanaf om dat vervolgens op te eten. Ik kijk naar de vlammen die heen en weer dansen.
    'Kun je eigenlijk dansen?' vraag ik nieuwsgierig


    Happy Birthday my Potter!

    (Whaha, maffe kat dan zeg :') )


    Happy Birthday my Potter!

    James

    Ik word rood en mompel wat. 'Nee, niet echt. Dat talent heb ik van mijn vader geërft.' Met dat bedoelde ik het slechte dansen. 'En jij?' Ik keek haar haar mond terwijl ze op de ketelkoek kauwt.


    (inderdaad:P Mijn kat heet ook James :'))


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Summer

    Ik denk na en kijk even rond. "Ik weet de perfecte plek om te picknicken" zeg ik lachend.
    "Sluit je ogen en vertrouw me" waren mijn woorden voor ik opnieuw zijn hand vastpakte, controleer of hij zijn ogen gesloten heeft en de trappen oploop.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jasmine Ophelia Algera

    Ik lach als ik James wangen rood zie worden. Ik spring op en trek hem overeind. Ik pak met mijn rechterhand zijn linkerhand, leg zijn rechterhand op mij schouderblad en leg dan mijn linkerhand op zijn schouder.
    'Ik kan het je wel leren,' zeg ik met een brede grijns.


    Happy Birthday my Potter!

    James

    'Graag!' zeg ik opgelucht. Ik wijs met mijn stok naar een radio en er klinkt heel zacht een leuk liedje, Net hard genoeg om het hier wel te horen maar in de slaapzalen niet. 'Wat moet ik nu doen?' vraag ik grijnzend.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jasmine Ophelia Algera

    Ik luister even ingespannen naar de muziek om de maat te horen en te achterhalen welke dans mogelijk is.
    'Quickstep,' mompel ik, 'Laten we beginnen bij de basis. Dat is voor jouw linkerbeen naar voren, rechterbeen aar voren en dan een zij-sluit.' Ik zet mijn rechterbeen naar achteren om aan te geven dat hij naar voren moet stappen.


    Happy Birthday my Potter!

    James

    Langzaam zet ik mijn linker been naar voren en daarna mijn rechterbeen. De zij-sluit gaat moeilijk maar lukt wel. Als er nu iemand binnen zou komen zou het er denk ik erg raar uitgezien hebben. 'En nu?' vraag ik nadat ik de pasjes heb gedaan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jasmine Ophelia Algera

    Ik lach. 'Nu doe je hetzelfde alleen naar achter. Dus linkerbeen naar achter, rechterbeen naar achter en een zij-sluit. En dat herhaal je dan de hele tijd. Dat is de basis. Goed te doen toch?'


    Happy Birthday my Potter!

    James

    'Ja.' zeg ik vrolijk en ik zet mijn been naar achter maar ook meteen mijn andere zodat ik boven op Jasmine val. 'Sorry.' zeg ik 'Ik ben nogal onhandig.' Ik word rood.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!