• Tweede Topic :)


    Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.

    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!


    Veel plezier!


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [ is goed]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Summer

    Even laat ik zijn woorden tot me doordringen en er verschijnt een glimlach op mijn gezicht. "Scorpius kom alsjeblieft heel even terug bij de werkelijkheid" zeg ik nog steeds glimlachend. Al snel heb ik door day hij niet reageert. Kort druk ik mijn lippen op de zijne. Hopende dat hij weer terug kwam bij werkelijkheid en ook weet wat mijn gedachten zijn


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ben er weer ^^]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    James

    Als ik wakker word voel ik een sterke drang om toch uit bed te komen en de hele dag iedereen te negeren. Ik ben James Sirius Potter, zoon van de jongen die bleef leven. Zoon van de uitvolkorene. Zoon van de jongen die Voldemort verslagen heeft. Ik laat me niet tegenhouden door een meisje! Ik ben sterk! Na dit enkele malen gedacht te hebben stond ik op. Ik merkte dat ik mijn kleren nog aanhad. Snel trok ik andere kleren aan en douchte me. De warme, harde stralen beukte tegen mijn nek aan. Ik kwam onder de douche vandaan en kleedde me aan. Ik liep naar het ontbijt en ging zitten terwijl ik loom voor me uit keek. Ik kreeg geen hap door me keel. Ik liep naar de plek waar Jasmine en ik gisteravond zaten en ging er nu in mijn eentje zitten. Ik zou haar nooit kunnen vergeten.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Scorpius

    Vage geluiden hoor ik op de achtergrond, ik ben te geschrokken van wat er net gebeurt is maar eigenlijk ben ik wel blij dat het eruit is. Opeens voel ik twee zachte lippen op de mijne en gelijk schrik ik wakker uit mijn gedachten en kijk ik in twee prachtige ogen van Summer. Ze heeft me gekust...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Jasmine Ophelia Algera

    Ik ben net lekker bezig, als donkere wolken onheilspellend boven mij komen te hangen. Ik kan nog net landen voor de eerste flits de hemel verlicht. Fijn onweer. Ik ren naar binnen terwijl de druppels op mij neerkomen. Harde klappen klinken en ik weet dat ik hier helemaal niet veilig ben. Dat stomme weer in Engeland altijd. Het grappige is, dat het precies past bij hoe ik me voel. Verdrietig (de regen) en boos (het onweer) tegelijk.
    Ik kom doorweekt aan in de leerlingenkamer en zie dan James voor het vuur zitten. Verstijfd blijf ik staan.


    Happy Birthday my Potter!

    Summer

    Ik grinnik als hij opschrikt uit zijn gedachten. "Ik ben wel blij dat je er met je gedachten weer even bij ben maar je hoeft echt niet te schrikken". Ik kijk hem aan en glimlach.

    ( mijn stukjes worden zo weer langer aangezien ik nu op de telefoon zit en lange stukken schrijven gaat niet echt makkelijk]

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 21:37 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    James

    Ik hoor dat er iemand binnen komt, maar ik kijk niet wie het is. Ik staar strak naar het vuur terwijl ik aan iets anders probeer te denken dan Jasmine. Niet dat dat lukt. Een eenzame traan rolt over mijn wang.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [okeey]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Jasmine Ophelia Algera

    Als ik een traan over James zijn wang zie rollen, weet ik niet meer wat ik moet doen. Zijn verdriet doet mij zoveel pijn, dat het haast ondraaglijk is om het aan te zien. Ik pak mijn toverstok en wil bijna zijn gedachtes aan mij uit zijn geheugen wissen, maar dan opeens in een opwelling stop ik hem weer weg, kniel naast hem neer en veeg de traan van zijn wang. Ik wil zijn gedachtes aan mij helemaal niet wissen.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 21:44 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Scorpius
    "Ik ben wel blij dat je er met je gedachten weer even bij ben maar je hoeft echt niet te schrikken" grapte Summer "nou als ik weer eens in gedachten verzonken ben mag je dit wel vaker doen" eigenlijk kon ik er wel om lachen maar ik was vooral opgelucht dat Summer niet geschrokken was of weg was gegaan, ik had nog een kans.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    James

    Ik voel dat een zachte, natte hand over mijn wang strijkt. Ik kijk naast me en zie dat Jasmine zeiknat naast mij geknield zit. Ik kijk haar dof aan. Ik hallucineer alleen maar. Na een aantal seconde besef ik me dat Jasmine wel echt is. 'Jasmine.' zeg ik schor 'Het spijt me.' Ik kijk haar aan. Was ik maar ziek in bed gebleven.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jasmine Ophelia Algera

    Er verschijnt een treurige glimlach op mijn gezicht. 'Jij hoeft geen spijt te hebben. Het is allemaal mijn schuld. Ik vind je niet niet leuk James, maar...' Ik zucht en kijk naar de grond. 'Als ik het uit zou leggen zou je mij haten.'


    Happy Birthday my Potter!

    Summer

    "Nou als ik weer eens in gedachten verzonken ben mag je dit wel vaker doen" zegt hij. "Mhm, oké dus alleen als je in gedachten verzonken ben" zeg ik lachend. "Dat zal ik onthouden". Ik kijk hem nog steeds aan en ben opnieuw gewoon sprakeloos


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    James

    'Ik zou jou nooit kunnen haten. Wat er ook zou zijn.' Ik sla mijn ogen neer. Een spin loopt op de grond naar mijn voet. Snel trek ik mijn voet weg. Ik ben bang voor spinnen. Ik probeer de spin weg te blazen maar dat lukt niet.

    (sorry voor de korte stukjes, zit op iPod.)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!