• Tweede Topic :)


    Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.

    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!


    Veel plezier!


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Summer

    "Waarom heb ik het idee dat je met je gedachten heel ergens anders zit?" vraag ik twijfelend zonder mijn blik af te wenden. "Maar ook dat je iets verzwijgt". Ik glimlach even "Je weet toch dat je me alles kan vertellen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius

    "Waarom heb ik het idee dat je met je gedachten heel ergens anders zit?" hoor ik Summer zeggen en ik schrik op uit mijn gedachten "he wat? o ja...geen idee ben een beetje afwezig vadaag denk ik" en ik kijk weer naar Summer "maar ik heb ook het idee dat je iets verzwijgt" er komt een glimlach op haar gezicht "Je weet toch dat je me alles kan vertellen" "ja weet ik, maar er is echt niks ik verzwijg ook niks" ik probeer zo overtuigend mogelijk te klinken wat ik weet heel zeker dat Summer heel hard zou gaan lachen als ze zou weten wat er werkelijk was en trouwens ze zou toch niet hetzelfde voelen dan ik.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    James

    Jasmine rent weg en een traan rolt over mijn wang. Ik ben echt zo dom! Ik schop tegen een stoel en loop naar boven. Ik ga met mijn kleren in bed liggen en negeer alles om me heen. Morgen zou ik me ziek melden. Ik blijf een tijdje in het donker staren terwijl de tranen nogsteeds over mijn wangen rollen. Na een tijdje wat wel drie uur leek te duren viel in in een droomloze en rusteloze slaap.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Summer

    "Ja weet ik, maar er is echt niks ik verzwijg ook niks" zegt Scorpius. Ik knik "Klinkt heel erg overtuigend, maar toch geloof ik het niet' zeg ik . "Sorry ik ken je nu eenmaal langer dan vandaag en dan weet je wel wanneer je de waarheid verteld en wanneer niet, maar als je het niet wilt zeggen dan vraag ik niet verder"

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 20:30 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Is het mogelijk dat we zo naar de volgende dag gaan?)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (Is het mogelijk dat we zo naar de volgende dag gaan?)


    (vast wel, bijna iedereen slaapt dus het lijkt me wel)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Scorpius

    "Sorry ik ken je nu eenmaal langer dan vandaag en dan weet je wel wanneer je de waarheid berteld en wanneer niet, maar als je het niet wilt zeggen dan vraag ik niet verder" gelukkig daar was ik van af...maar was het niet gewoon beter om het te vertellen? ik zat in een tweestrijd met mezelf en wist niet wat ik moets doen en stond op het punt het te vertellen...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Moonly schreef:
    (...)

    (vast wel, bijna iedereen slaapt dus het lijkt me wel)


    (Scorpius en Summer nog niet)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (Scorpius en Summer nog niet)


    (daarom zei ik ook 'bijna iedereen ' ^^)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ( Van mij mag het )

    Summer

    Ik zie dat hij twijfeld. "Voel je niet verplicht om het te vertellen" zeg ik glimlachend "Je moet het zelf ook willen vertellen". Ik kijk weer voor me uit en wacht geduldig af


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [oww sure ^^]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Jasmine Ophelia Algera

    Ik wordt heel vroeg wakker. Het is half zes en het ontbijt begint pas veel later. Ik sta toch op en verdwijn voor heel even in de badkamer om de hoognodige dingen te doen. Als ik daar klaar mee ben pak ik mijn bezem en vertrek richting het zwerkbalveld. Mijn gezicht staat emotieloos en als ik de leraar leer der oude runen tegen kom, groet ik hem amper.
    Buiten aangekomen spring ik meteen op mijn bezem. De wind laat mijn haren opvliegen en ik zucht van opluchting. Ik ga steeds sneller en vergeet alle problemen. Van James tot het vreemde litteken op mijn arm. Dit had ik echt even nodig.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 20:43 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Scorpius
    "Ja weet ik..." er valt een pijnlijke stilte en elke minuut kost het me meer moeite om mijn mond te houden. Weer dwalen mijn gedachten af en denk ik aan de leuke herinneringen met Summer en eigenlijk bezef ik nu hoelang ik haar al ken... "Summer voor mij ben jij meer dan een vriendin". Ik kijk emotieloos naar mijn schoenen en durf haar niet aan te kijken en overweeg om weg te gaan omdat ik nooit tegen deze situatie heb gekunt.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 20:52 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Roos

    Om 7 uur sta ik op en pak mijn boeken. Ik loop naar de grote zaal en ga zitten. Ik pak een boterham en smeer er wat boter op. Ik kijk om me heen en zie aardbeienjam. Ik pak de pot en smeer het op mijn brood. Ik neem een hap. Lekker! Ik pak mijn geschiedenis van de toverkunst boek erbij en begin er in te bladeren.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [ben even weg ik probeer zo snel mogelijk terug te komen @ SerpentKiss]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.