• Tweede Topic :)


    Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.

    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!


    Veel plezier!


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    James

    Nadat Jasmine droge kleren ging aantrekken ben ik naar beneden gelopen. Ik ging naast Mason zitten. 'Heb ik nog wat gemist? ' Ik pakte nog een boterham en at die wel op. De prop in mijn keel was een stuk minder dik, omdat ik nu wist waar Jasmine mee zat.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mason

    Ik grijns. 'Tja...Stafler heeft nu ''officieel'' het bal aangekondigd, voor volgende week.' Ik pak een broodje en kijk onschuldig naar James. 'Ik heb niks verklapt. Het bal is over 1 week in plaats van 2.'


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    James

    'En wie ga jij vragen?' zei ik nadat ik hem een zachte tik op zijn hoofd had gegeven omdat hij had gelogen. 'Ik heb al iemand gevraagd.' ik grijns en wacht op zijn antwoord terwijl ik nog een broodje at.


    Roos

    Ik kijk op als Albus naast mij komt zitten. 'Hoi Al!' zeg ik vrolijk 'Weet jij al wie je gaat vragen? Ik ben blij dat ik een meisje ben. Dan hoef ik namelijk niemand te vragen. Ik kan opzich wel iemand vragen, maar ik laat dat liever aan de jongens over.' ik steek grijnzend mijn tong uit en pak nog een broodje.

    (zat Hugo eigenlijk bij Lily? Ach nu wel XD)
    Hugo

    Volgende week een bal?! Wie zou ik ooit moeten vragen? Ik kende alleen Lily als eerste jaars meisje. De rest zat allemaal in een veel hoger jaar. Ik kon mijn nichtje toch niet vragen? Ik probeerde te bedenken wie ik nogmeer kon vragen, maar ik kon niemand bedenken. 'Door wie zou jij graag gevraagd willen worden?' vroeg ik aan Lily.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 12:58 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    SerpentsKiss schreef:
    [ @MrsBrittain jammer ): maar is goed en dinsdag en woensdag zeker weer RPGen]

    Summer

    "Kom het is denk ik wel tijd, anders worden we gesnapt" zegt Scorpius met een glimlach. Ik pak zijn hand vast en sta op. "Alleen omdat het moet en ik ook geen zin heb om straks alles aan leraren uit te leggen" zeg ik glimlachend.


    Scorpius

    "Alleen omdat het moet en ik ook geen zin heb om straks alles aan leraren uit te leggen" zegt Summer "haha daar heb ik ook geen zin in" en ik denk aan het idee hoe de leraren het zouden moeten gaan uitleggen, dat werd een ingewikkelde smoes.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    "Haha daar heb ik ook geen zin in" zegt hij. "Ach we hebben geluk dat we Snape als afdelingshoofd hebben en dat je dan niet veel hoeft uit te leggen" zeg ik. ik kijk snel nog een keer rond en loop dan in de richting van de deur en open die. "Waar moeten we eigenlijk naartoe?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [is het avond of dag??? XD @SerpentKiss ik ben helemaal de kluts kwijt...]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    MrsBrittain schreef:
    [is het avond of dag??? XD @SerpentKiss ik ben helemaal de kluts kwijt...]


    Het is net ochtend. Half 8 ofzo


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Moonly schreef:
    (...)

    Het is net ochtend. Half 8 ofzo


    [okeey thanks ben helemaal de weg kwijt XD is er zo les?]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [ ik ben ook een beetje de weg kwijt maar ik kan snape wel les laten geven[


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [prima, als je dat wil... dan schrijf ik corpius wel daar naartoe samen met Summer of wordt dat lastig???]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [ nee ik zie wel hoe ik dat oplos en ik denk wel dat ik iets leuks weet alleen heb ik een beetje hulp nodig]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [okeey, kan ik je helpen?]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [ ik denk als je straks in de les zit dat je wel weet wat ik bedoel ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [okeey]
    Scorpius

    We laten de kamer van hoge nood achter ons "waar moeten we eigenlijk naartoe?" vraagt Summer en ze kijkt rond "we hebben les van Snape"ga ik in op haar vraag en we lopen richtig Snape's lokaal.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    "We hebben les van Snape" gaat hij in op mijn vraag en we lopen in de richting van Snape's lokaal. "Dit gaat nog is een leuke les worden" mompel ik aangezien ik al lang wist wat ons deze les te wachten staat. Nu maar hopen dat wij deze keer niet de beurt krijgen om deze geweldige drankje uit te testen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer