• Tweede Topic :)


    Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.

    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!


    Veel plezier!


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [ redelijk maar mag ook engels praten]

    Professor Snape

    Ik kijk van Scorpius naar Summer die de hele tijd nog niets heeft gezegd en een beetje voor zich uitstaard met tranen in haar ogen. "Ah de broer van Summer" mompel ik waarna ik naar eenkast loop en opzoek naar twee boeken. "Als jullie je mond maar houden tegen de rest van de school anders kan ik opzoek naar ander werk en jullie hebben dan ook problemen".
    Uiteindelijk heb ik de boeken gevonden en loop terug.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [okeey handig]
    Scorpius
    "Ah de broer van Summer" mompelde ze en ik werd uit mijn gedachten gehaald,
    Snape stond op en liep naar een kast in haar kantoor, intussen keek ik naar Summer die met waterige ogen voor zich uit keek.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [ ja toch XD]

    Professor Snape

    "Trouwens ik heb hem ook nog lesgeven als het goed is" zeg ik terwijl ik nadacht en knik.
    "James Andrew Night een vreemd iemand maar volgens mij hadden jullie dat al door" zeg ik terwijl ik weer op mijn stoel achter het bureau ga zitten en door de boeken blader. "Wat willen jullie allemaal weten over hem?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [fijne vakantie ps ik heb mijn vorige bericht langer gemaakt]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [ fijne vakantie (:]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [fijne vakantie ^^]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Scorpius
    Wat willen we eigenlijk allwmaal weten? "proffesor misschien kunt u dat beter aan Summer vragen" en ik kijk naar Summer.

    [ben een beetje inspiloos...sorry
    snape doet trouwens wel echt een boekje open XD]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [ nu je het zegt XD]

    Summer

    Ik kijk naar Scorpius en Professor Snape als ik mijn naam hoor. "Ik weet niet hoe erg de verhalen zijn dus eigenlijk wat Scorpius al zei wat willen we weten"

    Professor Snape

    "Nou ik weet eigenlijk niet wat jullie allemaal willen weten want er is in die jaren echt heel veel dingen gebeurd en sommmige dingen wil je gewoon niet weten" zeg ik. "Summer hoe goed ken je je ouders?"
    Ze kijk me aan "Niet heel goed en ook heb ik bijna geen contact meer met ze". Ik knik "Hou dat alsjeblieft ook zo en meneer Malfoy denk je dat de vakanties bij u kan doorbrengen?". Ik weet dat ze de vakanties overal en nergens doorbrengt door eerder verhalen

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 17:46 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius
    Ik schrik wat zou er allemaal gebeurt zijn? Wijs hou ik mijn mond tijdens het gesprek in de hoop dat de proffesor wat kon los peuteren uit Summer, toch zat me wat dwars en kon het niet laten "proffesor kan u een voorbeeld geven?" en ik kijk naar het dikke boek voor haar.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [moet eten droedels (doeg)]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Professor Snape

    Ik knik en draai het boek in de richting van Scorpius. "Lees maar meneer Malfoy" zeg ik en dacht na. "Mevrouw Night heeft u problemen met wat er allemaal gezegd kan worden en dat ik zeg dat u totaal niet op uw familie lijk?" vraag ik. "Nee professor en bedankt" zegt ze en ik knik. "James Andrew Night een echte Slytherin net als zijn ouders en had verschillende spreuken al aardig onder controle toen hij hier voor het eerst kwam, zelfs spreuken die een laatstejaars niet wist en maakte daar ook gebruik van"

    [ even snel eten daarom ook zo'n raar eind XD]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [OMG hebben jullie al vakantie? Jullie zuiderlingen...Ik heb pas over 3 weken of zo vakantie. :(]

    Albus

    'Mooi!' zeg ik grijnzend tegen Hugo en Roos, en vooral tegen Roos. 'Maar Mason, wanneer is dat bal nou?' vraag ik nieuwschierig terwijl ik mijn inmiddels lege bord weg schuif.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Mason

    Ik grijns geheimzinnig. 'Ja, dat wil je wel weten hé?' iederen kijkt me nieuwschierig aan en ik glimlach. 'Volgens mij over een week of twee,' zeg ik schouderophalend. Maar ik weet wel beter. Dat bal is volgende week.

    Lily

    'Okee,' zeg ik glimlachend terwijl ik opsta. 'Maar ik ga denk ik naar bed.' ik loop de grote zaal uit en ga opweg naar de leerlingenkamer, daar maak ik nog snel mijn huiswerk en trek dan mijn pyjama aan. Daarna poets ik mijn tanden en dan ga ik liggen. De eerste dag was geweldig.

    Catnipp schreef:
    [OMG hebben jullie al vakantie? Jullie zuiderlingen...Ik heb pas over 3 weken of zo vakantie. :(]

    Me too XD wie is er allemaal op vakantie? Dan weten we wie er dus niet kan reageren. ik heb over 2 weken al vakantie :)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [ ik heb sinds vanmidag vakantie maar ik reageer gewoon]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer