• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 17:42 ]


    El Diablo.

    Finn

    'Ben je nu blij?' vraag ik lachend aan haar.
    Ik laat haar even los zodat ik me uit kan rekken.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    "Dan neem ik je compliment graag aan, denk ik." Glimlachte ik en liet mijn armen weer langs mijn lichaam hangen.
    "Wie weet ben je nog niet zo erg."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blaine Anderson:

    Ik zucht zachtjes en wrijf over zijn rug heen om hem te troostend. Godver, ik dacht dat ze het wel zou redden, maar blijkbaar.. Ik schudde mijn hoofd, we moeten positief blijven, ze heeft nog steeds kans. 'Kurt, positief blijven, ze heeft nog kans' zeg ik zachtjes en wrijf in mijn ogen en kijk hem moe aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Als een kind haar lolly krijgt blij knik ik ladchend.
    "und heute gehtst du essen" grinnikte ik en dropte het eten op zijn schoot.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik beet even op mijn lip en keek hem aan. Hij zag er zo uitgeput uit.. Ik knikte. 'Dat zei ik ook al tegen Sebastian,' fluisterde ik waarnaar ik hem bezorgd aan keek. 'Ga slapen, Blaine. Je hebt rust nodig.' zei ik waarna ik een kus op zijn voorhoofd drukte en mezelf goed tegen hem aan nestelde.

    Finn

    'Ik heb geen idee wat dat betekent, maar blijkbaar betekent dat iets goeds.' grijnsde ik waarna ik begon te eten. Ik had echt heel veel honger.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    'Wie zei dat ik erg was?' lach ik
    Ik zet een stap dichterbij..

    {Ben ff brb..]


    El Diablo.

    Rachel
    Ik grinnik om zijn dommigheid. Ik geeuw even en kijk hoe hij zijn eten opat.
    "begin de dag met een dansje begin de dag met een lach" zong ik vrolijk terwijl ik als een sukkel begon te dansen en overdreven begon te lachen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quinn

    "Dat was mijn eerste indruk van jou," Glimlachte ik en sloeg even mijn ogen neer om hem vervolgens weer aan te kijken. "Maar blijkbaar zat ik er naast."


    [Ben naar muziekschool, ben tegen 22uur terug.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Finn

    'Oké..' mompelde ik terwijl ik haar zo bekeek. 'Laten we maar hopen dat dit door de hormonen komt..' zei ik grijnzend waarna ik verder ging met eten.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik begin weer te lachen "dit zijn nou lachhormonen denk" ik kijk hem een aan
    Finny mag ikke een happie hebben" vroeg ik op een zeurtoontje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Natuurlijk mag mammie een hapje.' zei ik lachend waarna ik haar mijn bord gaf en op stond. 'Is het goed als ik even ga douchen?' vroeg ik aan haar waarna ik met mijn hand door mijn warrige haar ging.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinnik "yes, tuurlijk mag dat, doe alsof je thuis bent" ik geef hem snel nog een kus. "heb je eigenlijk wel kleding bij?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Nee, maar ik heb nog wel mijn Football kleding in mijn auto liggen. Ik ga het even halen en trek dat wel even aan.' mompelde ik waarna ik weg liep naar mijn auto, mijn kleding pakte en weer terug liep. Ik deed de douche aan en begon even te douchen. Toen ik klaar was had ik mijn Football kleding aangetrokken en had ik mijn natte haar even naar achteren gestreken voor het gemak en liep ik weer terug naar Rachel.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    'Dat denken zoveel mensen' lach ik.
    'Maar ik geef toe dat ik best arrogant en ijdel kan zijn.' mompel ik..


    El Diablo.

    Rachel
    Ik grijns wanneer zijn haren zo naar achter zie zitten. "staat je ook goed" murmel ik terwijl ik hem kus


    Change is for weirdos ~ Niall Horan