• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 17:42 ]


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik opende slaperig mijn ogen en zag dat het licht was. Ik was nog steeds moe, maar stukker midner dan gisteren. Ik wist echt niet wat ik had. Ik was opeens heel erg moe en voelde me niet goed. Nu was het wel wat beter, maar niet nog niet helemaal. Ik kijk naar Kurt, die lag te slapen en ik glimlachte zwakjes. Opeens schoot er door me heen, ik wou nog steeds een gesprek met hem over mijn mobiel. En over Rachel trouwens ook.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik opende knipperend mijn ogen en merkte dat ik nog steeds half op Blaine lag. Ik ging weer van hem af en rekte me uit en keek hem daarna aan, hij was dus al wakker. 'Goede morgen,' zei ik gapend. 'Voel je je al iets beter?' vroeg ik aan hem een beetje bezorgd.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik voelde dat Kurt zich uitrekte en me aan keek. Hij was dus ook wakker. 'Goede morgen,' zei hij gapend. 'Voel je je al iets beter?' vroeg hij aan me een beetje bezorgd. 'Goede morgen' zeg ik ook gapend en wreef in mijn ogen. 'Gaat wel, ben nog wel moe, maar minder dan gister. Ik voel me wel ietjes beter, ja' zeg ik zuchtend en kijk hem aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rory Flanagan:

    Mijn wekker maakt scherpte signalen en kreunend sla ik hem weer uit en sta ik op.
    Ik loop naar de keuken toe en smeer twee boterhammen met Pindakaas, waar ik sinds ik in Amerika woon echt verzot op ben en loop naar de televisie toe.

    Alex Grey:

    Ik was deze ochtend al vroeg opgestaan om mijn nieuwste aanwinst te poetsen. Het is handig als je ouders een belangrijke functie hebben.
    Mijn auto zit er weer glinsterend uit en ik grijns tevreden.
    Ik zet mijn zonnebril op mijn hoofd en ga achter het stuur zitten en rij naar school toe. Eens kijken wie mijn nieuwe slachtoffers worden van het jaar..

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 19:55 ]


    Music is my life

    Kurt

    'Oké,' zei ik zacht waarnaar ik de dekens van me af sloeg en op stond. 'Zal ik maar een ontbijtje voor ons maken?' vroeg ik een klein beetje nerveus. Ik hoopte stiekem dat hij het incident met het mobieltje vergeten is..

    [Ik heb nog niet gereageerd bij de andere RPG omdat Mia Dawn belt, dus ik dacht ik wacht wel even met reageren voordat het straks door elkaar gaat lopen XD]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik fronste en keek Kurt onderzoekend aan. Hij deed anders, het lijkt dat hij wel nerveus is. Ik sta ook op en loop naar hem toe. Ik wist waarom hij dat deed. Ik pak hem stevig vast, zodat hij niet kan lopen en kijk hem doordringend aan. 'Als je denkt, dat ik het vergeten ben, heb je het mis' zeg ik zuchtend. Ik wist dat hij het begreep.

    (Wait whut? Ik heb niet eens gezien dat Mia, Dawn belt. Blijkbaar over heen gelezen. Ze mogen beter even gaan melden, tegen wie ze het hebben. -.- )


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik zuchtte en sloeg mijn ogen neer. 'Het spijt me, het was fout. Ik had het nooit moeten doen en ik zou het ook nooit meer doen.' zei ik gemeend. Ik wilde hem gewoon niet opzadelen met mijn onzekerheden en angst. Ik had gewoon het gevoel alsof ik hem had teleurgesteld.

    [Zo'n vermoeden kreeg ik dus al. Heb ik trouwens ook heel vaak, hoor. ^^]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik pakte teder zijn schouders vast en keek hem aan. 'Kurt, ik begrijp het heus wel, dat je mijn nog niet 100% vertrouwd.' zeg ik spijtig en zuchte even. 'Maar in mijn mobiel kijken' zeg ik terleurgesteld. 'Je kon het ook gewoon vragen of er wat is' zeg ik rustig.

    (Haha, XD Nouja, ik heb gereageerd. -.-)


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Het spijt me.' zei ik waarna ik hem nog steeds niet aan durfde te kijken. Ik beet op de binnenkant van mijn wang en ik wist niet meer wat ik moest zeggen. Het was gewoon een domme ondoordachte actie van mij. Voortaan zou ik wel beter nadenken. 'Misschien kan ik het goedmaken met een lekker ontbijtje?' vroeg ik waarnaar ik hem weer onzeker aan keek.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Ik moet gaan eten, kom zo terug!)


    One Who Travels A Higher Path.

    [Okay, smakelijk!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Kurt, ik ben niet boos op je, eerder een beetje terleugesteld' zeg ik rustig en kijk hem ook aan. 'Ik hou van je, Kurt. Je hoeft niets goed te maken. Als je het echt wilt goedmaken, dan wil ik één ding. Jou' zeg ik verliefd en sla mijn armen om hem heen en zoen hem liefdevol.

    (Ik ben er weer! En dankje! :3)


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik glimlachte zwakjes en zoende hem liefdevol terug. Daarna knuffelde ik hem stevig. 'Ik zou het echt nooit meer doen,' zei ik gemeend. 'Dat zweer ik, vanaf nu zou ik alles vragen.' zei ik waarna mijn ogen weer naar zijn mooie gezicht schoten en ik hem verliefd aan keek. 'Ik hou van je, en ik weet dat het geen excuus is, maar jij bent gewoon veel te bijzonder. En ik ben gewoon heel erg bang om jou weer te verliezen.' zei ik een beetje verdrietig. 'Maar ik doe het echt nooit meer, ik weet dat ik fout zat.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Kurt' zei ik met tranen in mijn ogen. 'Ik was fout bezig, ik ben degene die vreemd is gegaan, jij niet. Ik begrijp waarom je het hebt gedaan, maar Kurt. Ik zweer je, ik zou nooit meer jou pijn willen doen en je raakt me nooit kwijt' zeg ik verdrietig. 'Ik hou ook van jou, Kurt. Ook al moet ik van de daken gaan schreeuwen. Ik hou echt van je' zeg ik en kijk hem diep aan, waarnaar ik mijn lippen op de zijne druk.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik glimlach zwakjes en een traan rolt over mijn wang door zijn woorden. Ik streel liefdevol zijn wang en kijk hem in zijn ogen aan. 'Ik hou ook echt van jou, Blaine.' zeg ik gemeend waarna ik een kus op zijn lippen druk en hem aan kijk. Mijn glimlach verdwijnt van mijn gezicht als ik zie dat hij nog redelijk moe is. 'Je moet rustig aan doen vandaag, Blaine.' zeg ik bezorgd tegen hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.