• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 17:42 ]


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik voelde me opeens duizelig worden en knipper met mijn ogen. Ik voelde me nu echt niet lekker en ging even rechtzitten. Er was gewoon veel dingen gebeurd, ik was moe en nu opeens voelde ik me niet lekker. Ik deed mijn handen op mijn gezicht en wreef even in mijn ogen, waarnaar ik zuchte.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    'Thanks, ik laat het meestal gewoon zo drogen.' zei ik grijnzend waarna ik een terug kuste. Ik zuchtte. 'Ben ik de enige die geen zin heeft in school?' vroeg ik lachend.

    Kurt

    Ik schoot overeind en hield Blaine vast omdat ik zag dat hij zich helemaal niet goed voelde. 'Blaine, alsjeblieft ga slapen. Je bent helemaal uitgeput.' zei ik zachtjes waarna ik hem doordringend aan keek. Hij zag er echt niet goed uit..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik zuht, fuck ik zou Blaine en Kurt weer zien. "nope ik heb ook geen zin" ik plof neer op het bed en kijk naar mijn uitpuilende buik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik grinnikte en legde mijn hand op haar buik en wreef er voorzichtig overheen. Over een paar maandjes is ze bij ons.. Het was zo'n vreemde gedachte.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "Ik ben nog nooit zo dik gerweest" grijnzend kijk ik hem aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik knikte zacht en keek hem moe aan. Ik ging weer liggen en moe trek ik hem half op me. Ik sloeg moe mijn armen over hem heen en sluit mijn ogen. Ik was zo moe, dit was nooit bij mij, dat ik mezelf zo voelde. Ik voelde me weer wegzakken in een diepe slaap.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    'Voor alles is een eerste keer.' zei ik lachend waarnaar ik haar ook weer aan keek en glimlachte.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik kijk lachend terug. Zo onopvallend mogelijk pak ik een paar kussens van de grond en gooi ze zo snel mogelijk in de richting van finn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Hij had me half op zich getrokken en zijn armen om me heen geslagen voordat hij in slaap viel. Ik vond het fijn om zo te liggen en rustte met mijn hoofd op zijn borst. Een tevreden zucht verliet mijn mond en ik sloot mijn ogen. Gelukkig begon hij niet over de mobiel-incident.. Want hij was veel te zwak om het daar nu over te hebben. Al snel viel in slaap en droomde over alles wat er de afgelopen dagen allemaal was gebeurd..

    Finn

    Ik kreeg ineens een kussen tegen me aan en keek Rachel verbaasd aan. 'Het is geen trefbal, hoor.' zei ik nep-boos waarna ik voorzichtig een kussen terug gooide.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 19:29 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Met een grijns ving ik de kussen "klopt dit is een kussengeveht" ik toverde nog drie kussens van de grond en smeet ze allemaal in zijn gezicht voor ik in lachen uitbarste


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (@Paintball: Zullen wij ook maar even doorspoelen naar de ochtend?)


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    'Is een kussengevecht niet typisch iets voor een meiden sleepover?' vroeg ik hoofdschuddend waarna ik haar dreigend aan keek. 'Pas op, of ik kietel je weer, hoor.' zei ik er kort achteraan.

    [ik vind het goed ^^]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Verschrikt kijk ik hem aaan "noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo don't touch me
    " roep ik dramatisch. "kom pak je tas. " zeg ik en pak mijn spullen. voor ik de kamer uitloop kan ik het niet laten en gooi nik nog een kussen en gooi snel de deur dicht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Is it morning? Kan ik ook inspringen. (cool)]


    Music is my life

    [ik ga, morgen ochtend als ik er heel vroeg ben reageer ik nog maar ik denk niet meer. bestuur rachel maar ik typ wel ff mijn idee chey. fijne vakantie en tot over een week]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan