• Ken je dat? Je hebt een geheim wat je eigenlijk aan iedereen wil vertellen, maar het is zo erg dat je het tegen niemand durft te zeggen dus je houd je mond maar. Dat is niet chill, en daarom kun je hier je hart luchten(:

    Als je iets hebt waar je al weken/maanden/dagen mee rond loopt, iets waar je je kapot aan ergert of iets wat je gewoon echt kwijt moet hebt, post het dan in dit topic(:

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 23:44 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Waarom?
    WAAAAORGH!


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 20:22 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Had je naar mij geluisterd, had zij ten minste kunnen zwemmen.

    ---

    Gonna miss you so so much <333


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Jij laat mij beter voelen, jij kan als enige gelijk een glimlach op mijn gezicht toveren.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dreams crushed.
    Niet door naar tweede jaar van mijn studie. Het was alles voor me, betekende meer voor me dan slaap, sociaal leven en hobbies bij elkaar. Alles wilde ik er wel voor opgeven. Het was niet vreemd als ik 's avonds zolang doorwerkte, dat ik de vogels alweer hoorde buiten en het al licht werd.
    Ik had voor het eerst een klas waarin ik me thuisvoelde. Ik hield gewoon van sommigen en ik gaf om iedereen.
    Ik dacht echt dat ik mijn plek had gevonden.
    Maar m'n cijfers waren niet voldoende; twee vijven, en omdat dat in het eerste semester ookal zo was, konden ze niets anders dan me van school sturen.
    Ik heb alles geprobeerd, gesmeekt of ik echt niet nog één laatste kans kon krijgen, maar het had geen enkel nut.
    Geen idee of dit hier hoort, maar ik moest het kwijt. Ik ben hier compleet kapot van. Ik weet dat ik mijn rug moet rechten en verder moet gaan, maar dat is moeilijker dan ik ooit had gedacht.


    Don't run away this time and die like a man.

    Colt45 schreef:
    Dreams crushed.
    Niet door naar tweede jaar van mijn studie. Het was alles voor me, betekende meer voor me dan slaap, sociaal leven en hobbies bij elkaar. Alles wilde ik er wel voor opgeven. Het was niet vreemd als ik 's avonds zolang doorwerkte, dat ik de vogels alweer hoorde buiten en het al licht werd.
    Ik had voor het eerst een klas waarin ik me thuisvoelde. Ik hield gewoon van sommigen en ik gaf om iedereen.
    Ik dacht echt dat ik mijn plek had gevonden.
    Maar m'n cijfers waren niet voldoende; twee vijven, en omdat dat in het eerste semester ookal zo was, konden ze niets anders dan me van school sturen.
    Ik heb alles geprobeerd, gesmeekt of ik echt niet nog één laatste kans kon krijgen, maar het had geen enkel nut.
    Geen idee of dit hier hoort, maar ik moest het kwijt. Ik ben hier compleet kapot van. Ik weet dat ik mijn rug moet rechten en verder moet gaan, maar dat is moeilijker dan ik ooit had gedacht.

    Dat spijt me echt voor je! Je kan het.

    Jij bent echt de 1e die me met een simpel bericht kan laten lachen.

    You used to make me laugh, but now all you do is make me feel miserable.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik moet al de hele avond van oor tot oor grijnzen. Wat een leuke collega heb ik toch!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Fijn,hoor.
    Ga je even gezellig naar de eerste voetbalmatch gaan kijken van het nieuwe jaar, stormen er een hele boel Duitse hooligans op het veld van de tegenstanders waardoor ik maar weer eens doodsbang werd. Plus dan nog eens na de match zitten we 2 uur opgesloten in onze bus (om naar huis te gaan) op de busparking, omdat ze zo nodig rellen moesten gaan schoppen en vechten. ._.
    Ik ben echt een angsthaas.


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Laten we is voor een avond geen ruzie maken...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik mis de eeuwig durende gesprekken die we hadden, en me nooit verveelden.
    Ik mis de velen smsjes die we elkaar iedere avond stuurden.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik wil weten hoe het voelt om zorgeloos te zijn,om niet constant te denken over wat ik zeg/zal zeggen. Ik hou teveel rekening met de gevoelens van anderen.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Negeer me niet!


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Afscheid nemen is zo moeilijk ):


    26 - 02 - '16