• Ken je dat? Je hebt een geheim wat je eigenlijk aan iedereen wil vertellen, maar het is zo erg dat je het tegen niemand durft te zeggen dus je houd je mond maar. Dat is niet chill, en daarom kun je hier je hart luchten(:

    Als je iets hebt waar je al weken/maanden/dagen mee rond loopt, iets waar je je kapot aan ergert of iets wat je gewoon echt kwijt moet hebt, post het dan in dit topic(:

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 23:44 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Crocker schreef:
    Alleen vandaag nog samen met jou en daarna moet ik op zo'n klote vakantie waarbij ik een persoon moet ontmoeten die mij allerlei dingen noemt terwijl ik nota bene een vriend heb. En ik moet verplicht mee naar een stom zwembad en activiteiten voor kleine kinderen doen. Ook is daar geen internet en kan ik niet met je praten. FML.


    het komt wel goed (= ik kom volgende week naar je toe dus je moet mij minder missen =3 hihihihi (=

    Het is altijd een flut vakantie als we weg gaan het enige wat leuk is dat je plaatsen ziet maar verder is het doodsaai en ben ikblij dat ik de laptop nog heb want tja er is bijna geen hond op de camping.

    Boos om vanalles

    I just hate myself.

    ik kan niet slapen omdat ik je mis )':

    Can you feel lonely even when you're surrounded by people? Well, I do.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Waarom snap je nou gewoon niet dat niemand je nog mag


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lieve iPod, waarom laat je me nou in de steek?


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Grr, waarom verbrand ik altijd in plaats van bruin te worden? D:


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Het spijt me jongen, dat het zo moest gaan. Maar als jij mij niet accepteert hoe ik ben, dan vrees ik dat jij geen plaatsje verdient in mijn leven.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik voel echt een klik bij ons en ik vind je echt ontzettend leuk. Misschien ben ik al verliefd aan het worden.
    Het enige minpuntje is dat je een vriendin hebt. Ik wilde dat je van mij was.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    ik missss jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee )=

    Oh fucking hell. :-(


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik wil je bij me hebben, nu! Ik wil dat je me in je armen neemt en zegt dat je van me houdt, en dat ik je prinses ben, zoals je dat altijd doet. Maar helaas, zijn we nu allebei thuis en zie ik je niet tot woensdagavond.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Dit is nou typisch zo'n moment waarop ik niet weet wat ik tegen je moet zeggen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.