• Ken je dat? Je hebt een geheim wat je eigenlijk aan iedereen wil vertellen, maar het is zo erg dat je het tegen niemand durft te zeggen dus je houd je mond maar. Dat is niet chill, en daarom kun je hier je hart luchten(:

    Als je iets hebt waar je al weken/maanden/dagen mee rond loopt, iets waar je je kapot aan ergert of iets wat je gewoon echt kwijt moet hebt, post het dan in dit topic(:

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 23:44 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Crocker schreef:
    Afscheid nemen is zo moeilijk ):


    afscheid nemen bestaan niet. want hij verlaat je niet.

    Hou het nu alstublieft voor één keer vol!


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Waarom is iedereen NU op vakantie?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dinkelberg schreef:
    (...)

    afscheid nemen bestaan niet. want hij verlaat je niet.


    Maar je snapt wel wat ik bedoel


    26 - 02 - '16

    Ik ben net voor de tweede keer gescout, weer heb ik allemaal make-up loze foto's gestuurd, vragen ze m'n maten, vinden ze allemaal heel mooi enzo.
    Wordt ik weer op het laatste moment afgewezen omdat ik 2 cm te klein ben, dat was de eerste keer ook zo :(

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 13:14 ]


    So I'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for

    Waarom eindig ik altijd als tweede in mijn dansgroep? Telkens zit ik bij mijn show/demoteam (hiphop) bij de laatste twee om een soort van 'solo' te dansen in het dansje en toch eindig ik telkens 2de. ): Ben ik dan echt niet goed genoeg of ligt het aan hoe ik eruit zie? Telkens mij de hemel inprijzen voor de beslissing genomen word en dan ... BAM! Toch maar weer niet en is de andere weer beter. ):

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 17:07 ]


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Jammer dat we niet uit eten gaan..


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Blargh, ik word echt gek van de ge'RPG van je. Ik weet dat je het leuk vind, maar kom op. Je moet snel weg en dan schrijf je maar even een post ipv. nog eventjes wat langer en vooral uitgebreider met mij te praten. Weet je hoe stom dat overkomt? "Ja sorry, ik moet eerst even mijn reactie op de RPG schrijven, dan reageer ik wel wat korter en minder op mijn vriendje. Oeps, nu moet ik weg. Doei." Alsof dat belangrijker is dan ik. Je kunt toch wel even wachten totdat je terug bent? Hoe moeilijk is dat..

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 14:15 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Waarom is hij zo aardig? Waarom geeft hij mij valse hoop?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    GODVERDOMME STOMME EIKEL. FLikker toch een eind op! ALTIJD hetzelfde zeggen, ik doe NOOIT wat goed, zogenaamd doe ik NIKS in huis. Help NOOIT met opruimen van dingen.
    En dan val je opeens tegen MIJ uit omdat ik toevallig het dichtst bij je stond. WTF. Opeens flikker je alle spullen op de grond en dan ga je er maar van uit dat ik dat ga opruimen? Echt ja?
    Nou het is dat ik niet lullig ben dus ik heb het maar voor je opgeruimd.
    MAAR dan verwacht je wel van me dat ik godverdomme na tien minuten alweer een goed humeur moet hebben. OJA want dat is zo normaal. Eerst schreeuwen en vervolgens moet ik gewoon doen alsof er niks gebeurd is.
    Nou toevallig, meneertje, laat ik mijn emoties niet vaak zien bij mensen. Maar als ik alleen ben dan komt dat echt wel allemaal naar boven. Nu voel ik me super kut dankzij jou. BEDANKT.

    WTF. Sommige mensen gaan klagen als iets van hun op een onbeschofte manier wordt afgekraakt, maar zelf kraken ze ook gewoon botweg dingen van een ander af!
    Ik word hier niet goed van. Mensen moeten eens naar zichzelf kijken voordat ze over andere dingen gaan lopen zeiken.

    Moet ik zou fucking weer naar dat rot dorp toe fietsen terwijl ik er dus echt net vandaan kom. Waarom? Mevrouw was haar ID-kaart vergeten terwijl ze een nieuwe bankpas aan moest vragen(cat)


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Alleen vandaag nog samen met jou en daarna moet ik op zo'n klote vakantie waarbij ik een persoon moet ontmoeten die mij allerlei dingen noemt terwijl ik nota bene een vriend heb. En ik moet verplicht mee naar een stom zwembad en activiteiten voor kleine kinderen doen. Ook is daar geen internet en kan ik niet met je praten. FML.


    26 - 02 - '16

    ARRRGH. Ik heb m'n username van Russia naar Loniless veranderd en dat was NIET de bedoeling, aangezien Loniless een niet bestaand woord is. Ik dacht er niet bij na en in de plaats van 'Loneliness' te typen, typte ik dit. Shit.


    Intersectional feminist

    Loniless schreef:
    ARRRGH. Ik heb m'n username van Russia naar Loniless veranderd en dat was NIET de bedoeling, aangezien Loniless een niet bestaand woord is. Ik dacht er niet bij na en in de plaats van 'Loneliness' te typen, typte ik dit. Shit.

    Hahahahhaha :''D. Sorry, dit fleurde me weer helemaal op.


    The odds are néver in our favor.