• Ken je dat? Je hebt een geheim wat je eigenlijk aan iedereen wil vertellen, maar het is zo erg dat je het tegen niemand durft te zeggen dus je houd je mond maar. Dat is niet chill, en daarom kun je hier je hart luchten(:

    Als je iets hebt waar je al weken/maanden/dagen mee rond loopt, iets waar je je kapot aan ergert of iets wat je gewoon echt kwijt moet hebt, post het dan in dit topic(:

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 23:44 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dear friends, ik ben niet dat meisje dat altijd lacht. Ik heb pijn. Ik heb verdriet. Ik ben bang. Ik ga helemaal kapot vanbinnen. Maar niemand die het ziet. Want ik troost jullie altijd. Ik geef jullie steun. Ik zeg jullie dat het wel goedkomt en dat ik altijd voor jullie klaar sta. Dat jullie me altijd mogen bellen. Ik ben voor jullie altijd de optimist. Het meisje dat altijd vrolijk is. En toen die ene keer dat ik in huilen uitbarste heb ik je het verteld. Ja je weet dat ik het tegen jou heb. Ik heb je alles verteld van mijn pijn maar je trekt je er niets van aan. Je blijft me bang maken. Ik weet dat we vriendinnen zijn en je bent echt geweldig maar hou ermee op! Ik kan hier niet tegen en je bezorgd me trauma's. Ik kan niet meer slapen. Ik heb continue angstaanvallen. En dat zit ik in mijn eentje in de achtertuin te huilen en me af te vragen wat er mis is met mij. Hou er mee op! respecteer dat ik er niet tegenkan en probeer me te steunen. Of wil je soms dat ik nog langer in therapie moet?


    To live is to fight ~ Shinku

    Ik vraag me serieus af of je jezelf zo belangrijk vindt. Altijd overal een commetaar. Altijd ruzie uitlokken. Altijd verkeerd begrijpen. Altijd mensen verdrietig maken. Just fuck off.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Lekkere ochtend om wakker te worden, nu al in tranen...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ik mis je ): nu al.. terwijl ik je gister nog vast had =x )=

    Waarom weet ik het nu niet? Zo moeilijk kan het toch niet zijn? Dacht ik altijd. Tot je er zelf middenin zit. Dan denk je anders en weet je dat het moeilijk is.
    Hebben ze nu toch gelijk? Al de grapjes, zijn die uiteindelijk toch waar?


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Stel je aub niet zo fucking aan >.>


    -

    Nog negen daagjes :'D


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Het is bijna 7 augustus, bijna...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nog even en je bent terug <3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Waarom is het zo moeilijk ? Ik wou dat je uit mijn leven verdween en dat ik je niet meer hoefde te zien.

    I wou dat je terug was. Me gewoon weer kon vast pakken als ij verdriet had en me vroeg wat er aan de hand was. Je me met jou worden kalmeerde en mijn tranen opving als dat nodig was, alleen kan dat niet meer en moet ik maar beseffen dat je niet meer terug komt terwijl jij de persoon was die ik het hardst nodig had.

    Soms vraag ik me af waarom het nooit goed kan komen tussen ons. Sinds vorig jaar kunnen we het niet, maar geven dingen wel aan elkaar toe. Je kan me met 1 gvd simpel woordje gelukkig maken en mijn dag is weer goed maar je kan het ook zo weer verand re n. Waarom zijn onze gesprekken zo fijn maar kan het niks meer worden ?

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 3:02 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    People think I'm sarcastic. But I'm just very bitter. Lalala.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik droom elke dag over jou en wens elke keer weer dat het waarheid wordt.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik zou willen dat ik je terug kon halen en nog van je leven kon genieten.

    Ugh ik weet echt niet meer wat ik moet doen, ik heb echt het gevoel alsof mijn vriendje geen moeite meer voor me doet/wil doen.
    Vroeger wou hij vaak afspreken en elke woensdag vrijdag zaterdag zondag, nu is het alleen vrijdag, zaterdag en zondag which is fine by me maar als ik dan eens op een woensdag ook hem wil zien zegt ie al direct 'we hadden afgesproken alleen vrijdag, zaterdag, zondag' terwijl hij vroeger zei dat hij me zo vaak mogelijk zou willen zien.
    en als we dan samen zijn is het altijd bij mij thuis of bij hem thuis en dan zeg ik 'we kunnen toch gewoon lekker buiten zitten het wordt goed weer etc' heeft hij al direct tegen argumenten...
    buhh c;

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 19:26 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Schiet nouuuuu op!!!!


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.