• Ken je dat? Je hebt een geheim wat je eigenlijk aan iedereen wil vertellen, maar het is zo erg dat je het tegen niemand durft te zeggen dus je houd je mond maar. Dat is niet chill, en daarom kun je hier je hart luchten(:

    Als je iets hebt waar je al weken/maanden/dagen mee rond loopt, iets waar je je kapot aan ergert of iets wat je gewoon echt kwijt moet hebt, post het dan in dit topic(:

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 23:44 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Waarom moet ik nu weer verliefd worden op één van mijn beste vrienden, als ik me eindelijk thuis voel in dat vriendengroepje waarin ik me nu bevind? Waarom moeten mijn idiote gevoelens altijd alles verpesten?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Fuck gewoon een eind op wil je?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aaaaaawh, ik geniet van het zalig gevoel om te schrijven. Schrijven waar je zin in hebt.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Dear everyone, mijn naam is niet van Harry Styles, maar van Teen Wolf.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I fell in loooove.
    You're perfect.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    ik mis je )= meh ik kan er gewoon niet meer door slapen

    Damn ik heb me nog nooit zo geschaamd. En het ergste is: ik schaamde me voor wie ik ben


    To live is to fight ~ Shinku

    Waarom moet altijd alles van mijn kant komen?


    There is nothing more badass than being yourself

    Dingen zien en horen waarvan ik niet eens weet of ze er wel echt zijn... Stomme angsten.... Misschien word ik wel langzaam gek


    They say I don't know when to give up

    Ik ben moe, maar er gaat nog veel te veel door mijn hoofd. Waarom kon je niet bij me blijven om wat verder te praten? Ik heb er echt nood aan om over de kleinste dingen te blijven keuvelen. ): Zoals ... Waarom kan ik niet zoals een normaal meisje zijn? Er is toch echt wel iets mis met mij?


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Ik hou meer van dieren dan ik van mensen hou :d


    None but ourselves can free our minds.

    Was er nu maar iemand die mijn hand vast hield en die me zegt dat alles oké is en dat ik niet alleen ben. Maar ik ben wel alleen, zo bang. Zo verschrikkelijk bang


    They say I don't know when to give up

    Ik mis ons. Ik mis onze gesprekken. Waarom zijn we ook zo dom geweest? Het had nooit moeten gebeuren, ik heb het gevoel dat nu echt alles is verpest. Ik wil echt gewoon verdergaan, doen alsof er niets gebeurd is, net zoals jij wou doen, maar ik heb zo het gevoel dat dit bij geen van beide van ons lukt. Zucht. Ik mis je.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Fuck, vint, en nu zalt weer in duigen vallen, oh ja, waarom niet? Fuck jong dan dacht je eindelijk dat het perfect ging zijn.
    FCKFCKFCK.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Waarom maken jullie problemen en doet het mij zo'n pijn???


    They say I don't know when to give up