• Ken je dat? Je hebt een geheim wat je eigenlijk aan iedereen wil vertellen, maar het is zo erg dat je het tegen niemand durft te zeggen dus je houd je mond maar. Dat is niet chill, en daarom kun je hier je hart luchten(:

    Als je iets hebt waar je al weken/maanden/dagen mee rond loopt, iets waar je je kapot aan ergert of iets wat je gewoon echt kwijt moet hebt, post het dan in dit topic(:

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 23:44 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    waarom ik, ik voelo mij nutteloos alsof ik niks waard ben. voel mij alleen en nutteloos waar verdien ik het aan. om mij zo al jaren te voelen zonder dat iemand het in de gaten heeft

    Waarom ben je toch bezet? :c


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nog altijd minstens 20 hoofdstukken te gaan. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Een lafaard. Dat ben je.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Stop alsjeblieft met zo ******* dramatisch te doen. Het is echt ontzettend irritant en ik krijg er wurgneigingen van.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Je maakt me bang. Zo bang, dat ik 's avonds huilend in slaap val, huilend wakker wordt omdat ik bang ben dat je me iets aan zal doen..

    Verlegenheid, waarom kwel je mij zo? D:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik durf te zeggen dat ik van je hou. Alleen ik haat het zo dat je bezet bent. :C


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wordt ik nog eens gelukkig of bestaat dat niet.

    Zaterdag zie ik je gelukkig weer (:


    26 - 02 - '16

    You are just an asshole.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik heb altijd wel iemand gehad waar ik tegen kon vertellen waar ik mee zat, maar dit? Nee. Dat vind ik het ergste, dat ik het tegen niemand kan vertellen. Dat ik tegen niemand mijn hart kan luchten. Alleen hier, alleen hier kan ik zeggen dat er iets dwars zit. Zelfs dat kan ik niet tegen iemand, zeggen dat ik met iets zit. Zelfs dat gaat niet. Ik moet altijd lachen , want ik ben de persoon die altijd blij is en die van alles iets leuks kan maken. Zo zien mijn vrienden me, maar dat is niet zo. Zo ben ik niet. Zo ben ik alleen als ik bij vrienden ben, maar als ik 's avonds alleen op mijn kamer zit, dan zie je me hoe ik echt ben. Alleen.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Ik wilde dat ik een jongen was. Klaar.
    Ik ben gewoon niet goed in het 'meisje zijn'.
    Wow dit klinkt zo vaag.

    Ik wou dat we meer dan vrienden konden zijn.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle