• De nieuwe moderators zijn bekend!!

    BeIIisario
    Haddock
    Landon
    Aria
    Scandal

    Gefeliciteerd en welkom in ons team ^^

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 19:57 ]

    Amused schreef:
    (...)
    Maar Alwin, jij moet geen mod worden om te weten dat we van je houden! (H)



    Kiss me, my pretty! (flower)

    Was er maar vriendjespolitiek, met al mijn aanbidders was ik dan zeker mod geweest. En oh, wat een catfights zouden er dan zijn om mijn gunsten! (cool)


    quidquid excusatio prandium pro

    Proficiaaaaat :)
    Ben blij voor jullie en wens iedereen alvast veel succes met het moderatorschap (bloos)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik bedoelde dat hij vast degene die ik uit die lijst wel goed vind, niet goed vind omdat hij degene die ik slecht vind goed vind, zoiets. :'D Je hoeft niet zo kattig te reageren want ik wéét het ondertussen wel.

    Dat het hele mod-team tegen je is? Natuurlijk.


    I am an idiot, I move.

    Waaaaauw! Dankjewel, echt heel erg bedankt. Ik had dit echt niet verwacht en ik had dit topic nog niet gezien, dus ik schrok me echt dood toen ik dit hele mod-profiel op Quizlet zag, hihi. Ik ga echt hartstikke mijn best doen. :Y)


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Creed schreef:
    (...)
    Dat het hele mod-team tegen je is? Natuurlijk.


    Dat bedoelde ik eigenlijk niet maar oké. Ook goed. :'D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat bedoelde ik eigenlijk niet maar oké. Ook goed. :'D

    Het was ook niet serieus XD. Scheelt dat weer :3.


    I am an idiot, I move.

    Gefeliciteeerd!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Congrats!


    The odds are néver in our favor.

    Wow Evelien! ^^

    Gefeliciteerd allemaal =D Hopelijk zijn het allemaal goede mods (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    I'm surprised Liz didn't make it. ;o
    Maar gefeliciteerd voor de nieuwe mods and be prepared; Ik houd er zielsveel van om op sommige dagen de mods te pesten. You'll see soon enough what I mean.(wbw)


    Til hug og blod.

    Mirkwood schreef:
    I'm surprised Liz didn't make it. ;o
    Maar gefeliciteerd voor de nieuwe mods and be prepared; Ik houd er zielsveel van om op sommige dagen de mods te pesten. You'll see soon enough what I mean.(wbw)


    Ik ook D: Lizzie was een goeie mod geweest. Misschien heeft ze het nu te druk met andere leuke dingetjes (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Wauw, dit had ik niet zien aankomen, haha! :-D


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik had wel gedacht dat ik er niet tussen ging zitten. Maar de vraag is natuurlijk of ik ooit wel een kans heb gemaakt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Eventuele reacties met een of ander rondgaand printscreentje worden verwijderd in dit topic. Er wordt zometeen een apart topic voor dat aangemaakt.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Neenie schreef:
    Kato! Mijn droom was waar! Gefeliciteerd!
    Oh, en Evelien! En Amy! Allemaal gefeliciteerd! <3

    Wauw, Nena, jij moet waarzegster worden of zo! :-D En dankje! <3


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."