• De nieuwe moderators zijn bekend!!

    BeIIisario
    Haddock
    Landon
    Aria
    Scandal

    Gefeliciteerd en welkom in ons team ^^

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 19:57 ]

    Hoeveel inzendingen waren er nu uiteindelijk? c:

    Mirkwood schreef:
    (...)

    Bedoel je dat nu aanvallend of niet? Ik geef namelijk enkel mijn mening zonder bijbedoelingen voor anderen. Verder ben ik echt wel blij voor degene die het wel gemaakt hebben hoor, zoals ik ook al zei. Ik had dat alleen echt verwacht.
    Nee dit is niet aanvallend, ik vind het gewoon vreemd, want dat was zeker een aanwinst voor Quizlet geweest.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Laswell schreef:
    Hoeveel inzendingen waren er nu uiteindelijk? c:

    Er waren 102 aanmeldingen.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    (...)
    Er waren 102 aanmeldingen.


    wow haha


    I Love You

    Errin schreef:
    (...)Nee dit is niet aanvallend, ik vind het gewoon vreemd, want dat was zeker een aanwinst voor Quizlet geweest.


    Vind jij, en bedankt daar voor, maar persoonlijk vind ik dat de moderators daar meer verstand dan hebben dan wij, aangezien ze het werk kennen. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Gefeliciteerd allemaal! (:


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    SmileLullaby schreef:
    Ik verwachte ergens al dat Scandal het zou halen.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Escritura schreef:
    (...)

    Vind jij, en bedankt daar voor, maar persoonlijk vind ik dat de moderators daar meer verstand dan hebben dan wij, aangezien ze het werk kennen. ^^

    Mag ik even zeggen dat ik het knap van jou vind dat je het zo sportief opneemt dat je het uiteindelijk toch niet geworden bent? c: Vind het fijn om te weten dat er ook nog mensen zijn die het niet beledigend of persoonlijk opvatten, en erop vertrouwen dat het goed is zo c:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Gefeliciteerd aan de nieuwe moderators. Sommige een beetje verrassend, maar ik vind het zeker geen slechte keuzes! :]


    Deep inside, I've never felt alive

    Er is zo een iemand op die lijst die ik niet echt mag, maar de rest ken ik niet dus kan ik ook niet zeggen of ze het goed zullen doen of niet.
    Iig, succes allemaal.

    Pioneer schreef:
    (...)
    Mag ik even zeggen dat ik het knap van jou vind dat je het zo sportief opneemt dat je het uiteindelijk toch niet geworden bent? c: Vind het fijn om te weten dat er ook nog mensen zijn die het niet beledigend of persoonlijk opvatten, en erop vertrouwen dat het goed is zo c:


    Dankje voor het compliment. :) Ik weet zeker dat jullie goede moderators hebben gekozen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Navigate schreef:
    Er is zo een iemand op die lijst die ik niet echt mag, maar de rest ken ik niet dus kan ik ook niet zeggen of ze het goed zullen doen of niet.
    Iig, succes allemaal.

    Oké, ik heb nu telkens schrik dat al die dingen over mij gaan, laten we hopen van niet. (krul)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Miyavizm schreef:
    Ik wist dat ik er niet tussen zat, maar goed. Succes aan de nieuwe mods.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Haddock schreef:
    (...)
    Oké, ik heb nu telkens schrik dat al die dingen over mij gaan, laten we hopen van niet. (krul)

    Ik vind het, no offence, een beetje flauw om dat te zeggen. Zo geef je (met zo'n opmerking) alleen een beetje gevoel van wantrouwen af, en dat lijkt me niet echt motiverend (vooral voor de nieuwe mods).
    Maar verder zal ik niet gaan zeuren :]


    Deep inside, I've never felt alive

    Haddock schreef:
    (...)
    Oké, ik heb nu telkens schrik dat al die dingen over mij gaan, laten we hopen van niet. (krul)


    Ik vind dat er meer schelden in die zin moet. Jij bent een slechte kapitein haddock :Y)


    quidquid excusatio prandium pro