• De nieuwe moderators zijn bekend!!

    BeIIisario
    Haddock
    Landon
    Aria
    Scandal

    Gefeliciteerd en welkom in ons team ^^

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 19:57 ]

    Renner schreef:
    Gefeliciteerd!

    ik vind het alleen raar dat iemand die nog geen jaar op Q zit mod is geworden
    Ja maar iedereen heeft gelijke kansen. Zelf de leeftijd doet er niet toe. Zeiden ze eerder al.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Wees eens blij met positieve kritiek.

    Hahaha, ben ik ook wel hoor. xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gefeliciteerd allemaal! (flower)


    If we had not a soul, music would have created it.

    Renner schreef:
    Gefeliciteerd!

    ik vind het alleen raar dat iemand die nog geen jaar op Q zit mod is geworden


    Ik vind niet dat dat uit hoeft te maken, eigenlijk. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Errin schreef:
    (...)Ja maar iedereen heeft gelijke kansen. Zelf de leeftijd doet er niet toe. Zeiden ze eerder al.


    Nee, er is er ook een bij van 13. Zolang ik er niks van merk en ze volwassen genoeg overkomen om zoiets te doen, vind ik het prima.


    Til hug og blod.

    Errin schreef:
    (...)Ja maar iedereen heeft gelijke kansen. Zelf de leeftijd doet er niet toe. Zeiden ze eerder al.

    Ja, maar ik vind dat vaak moeilijk dat iemand van 13 (niks persoonlijk) gaat vertellen wat ik wel of niet mag doen.

    Renner schreef:
    Gefeliciteerd!

    ik vind het alleen raar dat iemand die nog geen jaar op Q zit mod is geworden

    Ik was nog maar een halfjaar lid toen ik mod werd, en ik heb nóóit problemen gehad met bijvoorbeeld het niet weten hoe iets werkt. Het gaat vooral om je online tijd en het aantal forum berichten.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    De mods hebben mensen gekozen waarvan zij denken die het goed gaan doen, de oude mods hebben hier dan ook verstand van.

    Navigate schreef:
    (...)
    Ja, maar ik vind dat vaak moeilijk dat iemand van 13 (niks persoonlijk) gaat vertellen wat ik wel of niet mag doen.

    Iemand van 13 kan volwassener zijn dan iemand van 16. Hier is echt wel op gelet tijdens de aanmeldingen (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Woaa! Dat was vlug.
    Gefeliciteerd!
    Ik heb het naar Erica gesmst en ze gelooft me niet. Ze dacht dat ik een flauwe mop maakte.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Mirkwood schreef:
    (...)

    Nee, er is er ook een bij van 13. Zolang ik er niks van merk en ze volwassen genoeg overkomen om zoiets te doen, vind ik het prima.
    Ja, maar iedereen had ook gelijke kansen. Daar waren ze onlangs nog over bezig, want toen begon iemand over een loting ofzo.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Navigate schreef:
    (...)
    Ja, maar ik vind dat vaak moeilijk dat iemand van 13 (niks persoonlijk) gaat vertellen wat ik wel of niet mag doen.


    Tja, that's life. Deal with it. ;]


    Til hug og blod.

    Gefeliciteerd! (flower)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Errin schreef:
    (...)Ja, maar iedereen had ook gelijke kansen. Daar waren ze onlangs nog over bezig, want toen begon iemand over een loting ofzo.


    Er is altijd een hoop gezeik over niks bijzonders als het om aanmeldingen gaat van crewbanen of grote veranderingen op de website. Mensen houden van drama. :W


    Til hug og blod.

    Boutella schreef:
    Wow, Congratz!


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky