• Beste users,

    momenteel gaat er een afbeelding rond, die een zogenaamde printscreen van het modforum bevat. Deze heeft betrekking op de modverkiezingen en een lijst die bij ons zou bestaan. Hierbij willen we jullie laten weten dat deze afbeelding nep is. Hecht hier dus niet teveel waarde aan. Wij weten niet van wie deze komt, we weten alleen dat het voor zowel de mods als de users die deze ontvangen hebben een vervelende situatie is. Maar deze afbeelding bevat 'informatie' die dus alles behalve waar is.

    Dit was een mededeling die komt van het gehele modteam.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee, maar diegene moet hier dan trouwens al meer dan 3 jaar zitten, ten eerste. En ten tweede, er staan dingen op die geen enkele user weet. Dat maakt mij gewoon aan het twijfelen, snap je?, dus hoe kan die faker die 'onaardige' dingen melden?


    Er zijn zat mensen die hier al jaren zitten en door hier jaren te zitten merk je ook heel veel dingen op. Net als dat jij en ik ook iets meer van elkaar weten dan mensen die hier bijvoorbeeld pas 3 maanden zitten bijvoorbeeld. En ik val jou hier niet mee aan, dus vat het alsjeblieft ook niet zo op maar; Het zou me niets verbazen als iemand die op die lijst staat ook degene is die hem gemaakt heeft.


    Til hug og blod.

    Geller schreef:
    Just one question? Het is toch niet dat je doodgaat als je die lijst ziet, dus waarom hecht iedereen er een waarde aan en krijgen we een heel topic over, alsof het mij boeit dat de mods mij niet zouden mogen :')

    Mij maakt 't niet zoveel uit dat ik de lijst sta :d Het is 'm dat ofwel iemand hier drama zit te maken/zoeken en hoopt dat er een rel komt of dergelijke ofwel de mods liegen.

    Escritura schreef:
    (...)

    And this is whats pissing me off so much.


    Agree, ik vind het lullig voor de crew, echt lullig. Het zou juist een "feest" moeten zijn dat er mensen het team komen versterken en dan wordt het verbloemd door gekut van een user met een te grote bek en een te klein geweten.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Iemand heeft echt tijd over om al dat 'bewijs' te maken en versturen...
    De mods doen hun best en waarom zouden ze zo'n lijst maken? Zelfs als ze al zo redeneren, kijken ze toch gewoon een stuk sceptischer naar de aanmelding.
    Iemand had blijkbaar zin in een relletje, en jammer genoeg heeft die dat ook gekregen.
    Ik vind het erg voor de mods en voor de mensen op de lijst, maar dit soort dingen zouden best gewoon doodgenegeerd worden...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Authors schreef:
    (...)

    Ik ben er vrij zeker van dat het daar niet om draait :')


    Nee, maar ik bedoel te zeggen dat de mods er geen drama van moeten maken door het te posten, als ze er geen topic van hadden gemaakt, had het niemand wat gescheeld.


    SLOAN.

    Navigate schreef:
    (...)
    Mij maakt 't niet zoveel uit dat ik de lijst sta :d Het is 'm dat ofwel iemand hier drama zit te maken/zoeken en hoopt dat er een rel komt of dergelijke ofwel de mods liegen.


    Wel, de drama is gelukt! Drama everywhere! ^^


    Olive

    Ik ga nog een ding zeggen en ik hoop dat ik niet heel dit topic straks achter me aan krijg.
    Iedereen zit hier te discussiëren, om wat? Een lijst die misschien wel en misschien ook niet bestaat. Tja, als hij bestaat kunnen wij er toch niks aan doen. (cat)

    Ik ben nog steeds van mening dat hij niet bestaat, omdat ik de mods vertrouw, maar ik begrijp ook wel dat sommigen van jullie twijfelen. Toch vind ik zelf het bewijs niet goed genoeg.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Mirkwood schreef:
    (...)

    Er zijn zat mensen die hier al jaren zitten en door hier jaren te zitten merk je ook heel veel dingen op. Net als dat jij en ik ook iets meer van elkaar weten dan mensen die hier bijvoorbeeld pas 3 maanden zitten bijvoorbeeld. En ik val jou hier niet mee aan, dus vat het alsjeblieft ook niet zo op maar; Het zou me niets verbazen als iemand die op die lijst staat ook degene is die hem gemaakt heeft.


    Dan vallen er wel gelijk héél veel mensen af die het zouden kunnen zijn.


    Your make-up is terrible

    Cresseyde schreef:
    Iemand heeft echt tijd over om al dat 'bewijs' te maken en versturen...
    De mods doen hun best en waarom zouden ze zo'n lijst maken? Zelfs als ze al zo redeneren, kijken ze toch gewoon een stuk sceptischer naar de aanmelding.
    Iemand had blijkbaar zin in een relletje, en jammer genoeg heeft die dat ook gekregen.
    Ik vind het erg voor de mods en voor de mensen op de lijst, maar dit soort dingen zouden best gewoon doodgenegeerd worden...


    Maar het is moeilijk om dat te doen, het is niet leuk om te weten dat er een user is die zoiets doet tegen andere users op Q, iedereen heeft er last van, crew en gewone leden. Ik vraag me af wie zo'n wrok koestert jegens zo veel mensen en waarom die zo kortzichtig is een lijst te maken om mensen belachelijk te maken. Dat maakt mij zo godvergeten allerjezus pissig.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Geller schreef:
    (...)

    Nee, maar ik bedoel te zeggen dat de mods er geen drama van moeten maken door het te posten, als ze er geen topic van hadden gemaakt, had het niemand wat gescheeld.


    Als ze het hadden genegeerd, zou iemand anders wel een topic hebben gemaakt. Het is niet de schuld van de moderators dat er een drama over is. Please, theyre being blamed of enough shit already give them a break. Ze proberen dit alleen op te lossen en maar drama te voorkomen. Maar als mensen zogenaamd bewijs gaan zoeken en zeggen dat de moderators liegen, tsjah, dan krijg je drama.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dramaaaaa omg mijn leven is over door die lijst omg


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Geller schreef:
    (...)

    Nee, maar ik bedoel te zeggen dat de mods er geen drama van moeten maken door het te posten, als ze er geen topic van hadden gemaakt, had het niemand wat gescheeld.

    Ze hebben een algemeen topic maken om dit gerucht wat de ronde ging, even weg te werken, maar blijkbaar dacht meneer of mevrouw de flauwerd:
    'Laat ik er nog een schepje bovenop doen.' Daarom is het uit de hand gelopen... :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Americana schreef:
    Dramaaaaa omg mijn leven is over door die lijst omg

    't is net een bangalijst he, zo eng. haha


    SLOAN.

    Escritura schreef:
    (...)

    Als ze het hadden genegeerd, zou iemand anders wel een topic hebben gemaakt. Het is niet de schuld van de moderators dat er een drama over is. Please, theyre being blamed of enough shit already give them a break. Ze proberen dit alleen op te lossen en maar drama te voorkomen. Maar als mensen zogenaamd bewijs gaan zoeken en zeggen dat de moderators liegen, tsjah, dan krijg je drama.


    Agreed.


    quidquid excusatio prandium pro

    Erudite schreef:
    Ik ga nog een ding zeggen en ik hoop dat ik niet heel dit topic straks achter me aan krijg.
    Iedereen zit hier te discussiëren, om wat? Een lijst die misschien wel en misschien ook niet bestaat. Tja, als hij bestaat kunnen wij er toch niks aan doen. (cat)

    Ik ben nog steeds van mening dat hij niet bestaat, omdat ik de mods vertrouw, maar ik begrijp ook wel dat sommigen van jullie twijfelen. Toch vind ik zelf het bewijs niet goed genoeg.

    Waarom zou je het topic achter je aan krijgen?:W
    Dat is je mening en ik deel die ook...Ik geef eerlijk toe dat ik het niet weet en dat het me ook niet interesseert.

    Stel dat het echt zou zijn, get over it.
    Je gaat heus niet dood van wat slechte kritiek, al weet ik wel dat het niet aangenaam is.
    Als het fake zou zijn, des te beter, maar het is duidelijk dat de maker ervan gewoon voor ophef wilde zorgen wat dus overduidelijk gelukt is.
    Mijn raad; Sta er boven en geef de maker ervan zijn of haar zin niet.

    Als we al zelfs de mods niet zouden kunnen vertrouwen, wie dan wel, toch?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.