• Woodrow Wilson High School.. Een normale High school. Werk werd gewoon gedaan, en bijna geen tikkeltje gevaar. Maar dat veranderde twee jaar geleden. Nieuwe kinderen kwamen op de school, anders dan de anderen. Gevaarlijker.. Tieners uit de ghetto, tieners uit een bende en noem maar op. Het leven op de school is veranderd. De muren zitten vol met graffiti, in één uur ontstaan misschien wel vijf gevechten. Kortom, de school is echt veranderd. Deze tieners zijn samen in één klas gezet door de leraren, om de andere tieners te "beschermen" tegen deze gevaren. maar waarom zijn ze zo? Simpel, ze willen respect. Alleen krijgen ze dat niet zo gemakkelijk. Vele mensen haten hun. Omdat ze een dierbare van hun hebben vermoord, te gevaarlijk vinden of gewoon omdat ze een grote overlast zijn. Maar ze zijn niet zomaar zo, iedereen heeft een eigen verhaal.. Ook zitten tussen al de leraren een klein groepje die deze tieners willen helpen. Hun zijn dan ook aangewezen voor die klas. Maar hun baan is daarom ook niet gemakkelijk.. Maar wie weet, misschien kunnen deze tieners zich ooit gedragen.. Misschien als ze eindelijk hun respect hebben...
    Afgeleid van de film, Freedom Writers


    Leerlingen:
    1. Lexy Alexandra Chayenna Romano CarrotCurls
    2. Tyler Jay Rodriquez CarrotCurls
    3. Jeanine Samantha Evans - Aragog
    4. Mae Winter - SupahBaby
    5. Flower Adriana Drea - Lovelylonely
    6. Macy Leah Smith - Demi1309
    7. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    8. Nathan Alexandro Scagotti - WillNotLearn
    9. Jayson Cole - quin98
    10. Chad Samuels - NiallsMofo

    Leraren:
    1. Nathan Jake Manuels CarrotCurls
    2. Jessica Wakefield - JokerBaby
    3. Eliza Herroforts - Nyan
    4. Naomi Scott - OHMYVAZAPNIN

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 3 personages per account (Meisje, jongen en leraar)!
    -We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:27 ]


    El Diablo.

    Jessica
    "Bedankt voor het antwoord, meneer..." ik keek hem vragend aan. Ik zou me niet op mijn kast laten jagen, niet vandaag.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tyler

    'Tyler, en onthoud dat maar' grijns ik, en steek het mes dwars door de tafel.
    'Je gaat die naam nog vaak horen' grijns ik breed.


    El Diablo.

    Jayson
    ik grijns even om wat Tyler doet en kijk naar de lerares. Ik vraag me af wat ze zou gaan doen... Waarschijnlijk zou ze boos worden ofzo en dan zouden wij gewoon weer kunnen lachen.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:00 ]

    Chad

    Mijn blik viel op de lerares, die gelijk weer iemand op z'n kop gaf. Ik grinnikte een beetje en stond op. ''Lekker bezig, gast!'', roep ik door het lokaal naar de jongen, die ervoor had gezorgd dat de lerares een beetje moest oppassen voor deze klas, en dat moet ze zeker weten.


    Billy Bob Bob Billy :P

    Jessica
    "Bedankt voor de waarschuwing, Tyler." ik negeerde het mes expres en keek de klas opnieuw rond.
    "Ok. In plaats van dat ik jullie namen ga vragen en hobby's en dan alleen maar dingen te horen krijg als steken en graffiti spuiten ga ik het eens anders aanpakken." Ik neem mijn tas even en rommel erin tot ik een rolletje plakband vind, daarna keek ik de klas weer rond.
    "Nou, Tyler, wil jij dit even over de grond plakken. In de helft van de klas graag."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Macy

    Ik rol met mijn ogen en kijk naar Tyler.
    'Je gaat die naam nog vaak horen,' doe ik hem na. Ik zak onderuit en leg mijn benen op de tafel. Even helemaal niks doen... Na school begon al dat zefstandige gedoe weer. Ik trek mijn capuchon over mijn hoofd en sluit mijn ogen. Vanacht had ik haast niet geslapen... Ik had het te druk. Mijn huis had ik niet verlaten, maar toch had ik weer wat weten te verkopen. Aan de buurjongen, hij had een feest en wilde wel wat. Met mij was te onderhandelen...
    Ik kijk verbaasd naar het rolletje plakband.
    'Waarom? In de klas hoor je op je reet te zitten en saaie dingen aan te horen en niks te doen. Dus waarom deze keer anders?' Ik kijk haar verveeld aan en dan naar het plakband.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:01 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Tyler

    Ik grijns door die andere gast, Chad toch? 'Heb je problemen Smith?!" roep ik naar het Macy. Daarna kijk ik naar de lerares. 'En als ik dat nou eens niet ga doen?' grijns ik..


    El Diablo.

    Jayson
    Ik keek even raar naar de lerares. Waarom nou weer plakband op de grond? 'Hee Tyler misschien kan je ook gewoon wat anders met die plakband gaan doen'zeg ik grijnzend.

    Jessica
    "Dan kunnen we de les gewoon meteen beginnen, zonder elkaar te leren kennen. Misschien heb je nu nog een beetje kans dat het leuk wordt, maar ik verzeker je. Het wiskunde is best moeilijk en heeeeeeel saai, volgens mij zou je het leuker vinden als we dat nog even uitstellen en iets leukers doen."
    Als hij het niet zou doen begonnen we de les gewoon. Dikke pech voor deze leerlingen dan. Ik was bereid wat moeite te doen, maar ik zou niet voor ze gaan kruipen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Macy

    'Volgens mij hebben wij hier allemaal problemen Tyler. Maar als jij niet je bek nu houdt jij de meeste. En doe gewoon iets met dat plakband.' Ik zucht en kijk weer naar buiten. Domme klootzak dat het is. Niemand leek acht op de lerares te slaan, dus waarom ik wel? Ik kijk vanuit mijn ooghoek weer naar Tyler. Hoe volwassen was hij? En als ik dat nou is niet doe? Ach man, heeft hij niet iets beters te doen?

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:05 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mae
    Ik keek grinnikend naar Tyler die de nieuwe lerares aan het uitdagen was. Dat was één van de redenen waarom ik hem nog mocht. Hij nam niets echt serieus in de klas en hij deed er alles aan leerkrachten kwaad te krijgen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Chad

    What the hell wil die vrouw met die tape? Dit is toch niet dat achtelijke challenge day gedoe hè? Ik pleur mijn tas op de grond en leg mijn benen op tafel. Ik zet de koptelefoon over mijn oren en zet keihard de muziek van Eminem op, zodat ik even niet naar de kakelende lerares hoef te luisteren.

    [Oke jongens, ik moet gaan :C Ik denk echt dat ik nu het een en ander ga missen, maar dat is dan maar zo :C Speak to you tomorrow xx]


    Billy Bob Bob Billy :P

    Tyler

    Ik rol met mijn ogen, en kijk de lerares aan.
    'Ik heb mijn eigen manier' grijns ik, en pak de spuitbus met zwart.
    Ik spuit een lijn over de vloer, 'nou blij' grijns ik.
    Ik loop naar het bureau en spuit dat ook wat onder.
    'Deze klas heeft wat decoratie nodig' grijns ik..


    El Diablo.

    Jessica
    Ik kijk geïnteresseerd de klas rond.
    "Nou, Tyler, je hebt wel gelijk. Het is hier wat flets. Misschien kan ik ervoor zorgen dat je tegen de volgende keer een stukje muur voor jou alleen krijgt, wil je ondertussen gewoon langs die kant van de lijn gaan staan. Volgens mij heb je wel genoeg aandacht gehad."
    Ik kijk de rest van de klas aan en wijs naar de linkerkant van de klas. "Hop, allemaal naar daar."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Macy

    Ik kijk naar Tyler en dan naar de lijn. Best wel slim... 'Als je dat nou gelijk deed vanplaats die opmerking maken, dan ging alles wat sneller he.' ik zucht en kijk hem aan. 'Voel je trots,' voeg ik er aan toe. ik pak mijn mobiel en zet muziek op. Ik sluit mijn ogen en negeer alles om me heen. Dit werd echt een dagje van niks. Ze dacht toch niet serieus dat ik nu weer ging opstaan? Ik zat wel lekker aan de rechterkant van de klas. En ik blijf waar ik ben.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:12 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne