• Woodrow Wilson High School.. Een normale High school. Werk werd gewoon gedaan, en bijna geen tikkeltje gevaar. Maar dat veranderde twee jaar geleden. Nieuwe kinderen kwamen op de school, anders dan de anderen. Gevaarlijker.. Tieners uit de ghetto, tieners uit een bende en noem maar op. Het leven op de school is veranderd. De muren zitten vol met graffiti, in één uur ontstaan misschien wel vijf gevechten. Kortom, de school is echt veranderd. Deze tieners zijn samen in één klas gezet door de leraren, om de andere tieners te "beschermen" tegen deze gevaren. maar waarom zijn ze zo? Simpel, ze willen respect. Alleen krijgen ze dat niet zo gemakkelijk. Vele mensen haten hun. Omdat ze een dierbare van hun hebben vermoord, te gevaarlijk vinden of gewoon omdat ze een grote overlast zijn. Maar ze zijn niet zomaar zo, iedereen heeft een eigen verhaal.. Ook zitten tussen al de leraren een klein groepje die deze tieners willen helpen. Hun zijn dan ook aangewezen voor die klas. Maar hun baan is daarom ook niet gemakkelijk.. Maar wie weet, misschien kunnen deze tieners zich ooit gedragen.. Misschien als ze eindelijk hun respect hebben...
    Afgeleid van de film, Freedom Writers


    Leerlingen:
    1. Lexy Alexandra Chayenna Romano CarrotCurls
    2. Tyler Jay Rodriquez CarrotCurls
    3. Jeanine Samantha Evans - Aragog
    4. Mae Winter - SupahBaby
    5. Flower Adriana Drea - Lovelylonely
    6. Macy Leah Smith - Demi1309
    7. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    8. Nathan Alexandro Scagotti - WillNotLearn
    9. Jayson Cole - quin98
    10. Chad Samuels - NiallsMofo

    Leraren:
    1. Nathan Jake Manuels CarrotCurls
    2. Jessica Wakefield - JokerBaby
    3. Eliza Herroforts - Nyan
    4. Naomi Scott - OHMYVAZAPNIN

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 3 personages per account (Meisje, jongen en leraar)!
    -We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:27 ]


    El Diablo.

    Tyler

    Ik sprong op, maar pakte mijn eigen spuitbussen. Ik liep naar een muur waar niemand stond en begon met spuiten. Ik trapte de sigaret ergens uit, en stopte een kauwgompje in mijn mond. Ik begon te kauwen en spoot tegelijk..


    El Diablo.

    Eliza
    Vlug liep ik naar mijn volgende les lokaal ,maar stopte toen ik de reuk van verf opving.Ik keek het lokaal binnen "Wat is hier aan de hand!?" vroeg ik ongeloof waardig


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jessica
    Ik zuchtte.
    "Niets, ze zijn de klas aan het inrichten." glimlachte ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Eliza
    Ik zuchtte en liet het er maar bij.
    Ik was toch al te laat voor mijn volgende les.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Tyler

    Na een tijdje had ik het eerste af, en grijnzend keek ik ernaar. Ik ging al snel weer verder rechts van dat, en begon weer met spuiten..


    El Diablo.

    Jessica
    Ik glimlacht toen ze weg liep.
    Volwassenen... Ook al hoorde ik er nu technisch gezien bij. Ik vond ze nog steeds niets.
    Ik besloot zelf ook wat te gaan spuiten. Vroeger had ik het ook wel eens gedaan en ik was er best goed in. Ik nam een klein stukje muur, vanwaar ik zelf de klas een beetje in de gaten kon houden en begon te spuiten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jessica
    Ik keek blij naar het resultaat en zette de spuitbussen terug. Ergens vond ik het leuk om nog eens te doen, maar het bracht me wel terug naar alle herinneringen van vroeger. Daar dacht ik niet graag aan dus keek ik maar gewoon naar de rest.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jayson
    Ik begon met spuiten op een muur waar nog niemand bezig was. Ik keek ondertussen even naar wat de andere aan het spuiten waren en ging daarna veder. Na een tijdje had ik het af en begon met iets anders.

    [Wat is er gebeurt en is er nog iets tegen Sam gezegt?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tyler

    Al snel was ik klaar met het tweede (Min de mensen en hartjes in de ogen xd ), en dacht na wat ik nog kon doen. Ik kauw wat op mijn kauwgom, en begin weer te spuiten.

    Lexy

    Ik liep met tegenzin de klas in, tot ik zag dat we graffiti mochten spuiten. Met een grijns pak ik wat bussen en begon ook met spuiten..


    El Diablo.

    Macy

    Ik kijk naar de teken die ik heb gemaakt. Niemand zou ze begrijpen, maar voor mij waren ze belangrijk. Het teken van mij m mijn broertje, het teken van mijn bende en een meisje die angstig door een kier heen kijkt. Ik bijt op mijn lip en zet de bussen terug. Ik ga weer op mijn plek zitten en kijk naar buiten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Na een tijdje was de tweede ook af. Ik keek er even naar en ging daarna rustig op een tafel zitten. Ik keek even naar wat Tyler gemaakt had, Dat zag er dus echt vet uit

    Daniël

    Ik was niet van plan mijn werk op één van deze muren te zetten, al leken de anderen er anders over te denken want binnen no time was er bijna geen plek meer over. Zelf zat ik naast Nathan op één van de lege tafeltjes en gaf verder geen aandacht meer aan wat de rest deed.


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler

    Na een tijdje was ik ook klaar, en grijnzend plofte ik op een van de tafels. Ik kauw rustig verder, en kijk rond. Sommigen waren dus echt goed..


    El Diablo.

    Aragog schreef:
    [Wat is er gebeurt en is er nog iets tegen Sam gezegt?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''