• Woodrow Wilson High School.. Een normale High school. Werk werd gewoon gedaan, en bijna geen tikkeltje gevaar. Maar dat veranderde twee jaar geleden. Nieuwe kinderen kwamen op de school, anders dan de anderen. Gevaarlijker.. Tieners uit de ghetto, tieners uit een bende en noem maar op. Het leven op de school is veranderd. De muren zitten vol met graffiti, in één uur ontstaan misschien wel vijf gevechten. Kortom, de school is echt veranderd. Deze tieners zijn samen in één klas gezet door de leraren, om de andere tieners te "beschermen" tegen deze gevaren. maar waarom zijn ze zo? Simpel, ze willen respect. Alleen krijgen ze dat niet zo gemakkelijk. Vele mensen haten hun. Omdat ze een dierbare van hun hebben vermoord, te gevaarlijk vinden of gewoon omdat ze een grote overlast zijn. Maar ze zijn niet zomaar zo, iedereen heeft een eigen verhaal.. Ook zitten tussen al de leraren een klein groepje die deze tieners willen helpen. Hun zijn dan ook aangewezen voor die klas. Maar hun baan is daarom ook niet gemakkelijk.. Maar wie weet, misschien kunnen deze tieners zich ooit gedragen.. Misschien als ze eindelijk hun respect hebben...
    Afgeleid van de film, Freedom Writers


    Leerlingen:
    1. Lexy Alexandra Chayenna Romano CarrotCurls
    2. Tyler Jay Rodriquez CarrotCurls
    3. Jeanine Samantha Evans - Aragog
    4. Mae Winter - SupahBaby
    5. Flower Adriana Drea - Lovelylonely
    6. Macy Leah Smith - Demi1309
    7. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    8. Nathan Alexandro Scagotti - WillNotLearn
    9. Jayson Cole - quin98
    10. Chad Samuels - NiallsMofo

    Leraren:
    1. Nathan Jake Manuels CarrotCurls
    2. Jessica Wakefield - JokerBaby
    3. Eliza Herroforts - Nyan
    4. Naomi Scott - OHMYVAZAPNIN

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 3 personages per account (Meisje, jongen en leraar)!
    -We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:27 ]


    El Diablo.

    (Jayson wil wel maar heb niet heel lang)

    [Oke is goed, waar is Jayson? Dan kan Chad ernaar toe]


    Billy Bob Bob Billy :P

    {Macy gaat wel naar ze toe. Waar zijn Chad en Jayson?}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik zie het al, Jayson is bij de graffiti dinges :)]


    Billy Bob Bob Billy :P

    Jessica
    Als de bel gaat, loop ik meteen de klas uit. Ik moet pas het laatste lesuur weer lesgeven en liep dus gewoon meteen naar de lerarenkamer. Daar liep ik meteen verder naar het toilet. Ik deed de deur achter me op slot en ging voor de spiegel staan. Daar trok ik mijn T-shirt omhoog en keek naar de tatoeage op mijn heup. 'I'm alright. It only hurts when I breathe.' stond er in rode letters. Ik beet onzeker op mijn lip. Het deed me eraan denken dat ik het vroeger erger heb gehad. Het was beter nu, mijn leven was beter nu. Ik had niets te klagen. Ik zuchtte en negeerde de littekens op mijn lichaam, terwijl ik mijn T-shirt weer naar beneden duwde.
    Volwassenen, ik haat ze.
    Ik toverde een lichte glimlach tevoorschijn, deed de deur weer open en liep terug naar buiten. Ik zette me een tas koffie en ging aan een tafel zitten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Chad
    Met mijn koptelefoon op loop ik richting die gast die Jayson heet, en leg mijn tas neer. Ik bekijk zijn werk even en glimlach. ''Dat is echt vet man!'', zeg ik wanneer ik mijn koptelefoon weer om mijn nek hang.


    Billy Bob Bob Billy :P

    {een leerkracht die met Jessica wilt spreken?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Ja, Macy wel. o laat maar. Leerkracht... , macy is een leerling}

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 20:31 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    {Ja, Macy wel. o laat maar. Leerkracht... , macy is een leerling}

    {nou ik kan ze uit de lerarenkamer laten komen, maar...
    Dan nog wat zeggen ze tegen elkaar?
    We kunnen het eens proberen, moet Jessica wat door het schoolgebouw rondlopen, zodat ze elkaar kunnen tegenkomen?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    JokerBaby schreef:
    (...)
    {nou ik kan ze uit de lerarenkamer laten komen, maar...
    Dan nog wat zeggen ze tegen elkaar?
    We kunnen het eens proberen, moet Jessica wat door het schoolgebouw rondlopen, zodat ze elkaar kunnen tegenkomen?}

    [Mag Chad er ook bij komen, ik verveel me lol]


    Billy Bob Bob Billy :P

    Jessica
    Ik drink mijn koffie leeg, zet de lege tas weg en loop dan weer naar buiten. Ik had geen zin om gewoon helemaal alleen in de lerarenkamer te zitten niksen. Ik zwierf wat rond door de gangen. Er was toch niets te doen.

    {Ja, gooi hem er maar bij.}

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 20:38 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Chad
    Ik moest me nog haasten ook, om op tijd bij de volgende les te zijn. Niet dat ik aanwezig wilde zijn, ik had gewoon geen zin om na school te blijven hangen omdat ik moest nablijven. Terwijl ik op mijn mobiel keek liep ik door de bijna lege gangen. Wanneer ik opkijk, zie ik de lerares die volgens mij Mrs. Wakefield heet.


    Billy Bob Bob Billy :P

    Jessica
    Ik zag een jongen vanuit mijn les langslopen.
    "Uhm.... Chad was het toch?" roep ik hem achterna.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Chad
    Ik remde af wanneer ze mijn naam riep en sjokte naar haar toe. ''Wat heb ik nu weer gedaan?'', mompelde ik chagerijnig en sloeg mijn armen over elkaar.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 20:45 ]


    Billy Bob Bob Billy :P

    Macy

    Ik staar voor me uit. De bel was al lang gegaan, maar ik had geen zin om te verdwalen, geen zin in les en al helemaal geen zin om op te staan. Ik zat prima. Nou eigenlijk niet. Ik zat me zorgen te maken over Max. Vanuit mijn ooghoek zie ik Chad en de nieuwe lerares. Ik kijk even naar ze en suit dan mijn ogen. Ik wilde naar huis. Ik wilde aan geld komen, mijn broertje goed verzorgen en dan naar mijn vrienden. Mijn leven was zo goed als kansloos. Werk zou ik nooit vinden, hoogstens mijn baantje als barmeisje op zaterdag avond zou ik houden en dan het drugsdealen. Het was eigenlijk te weinig om mee rond te komen. ik was al blij dat mijn vader mijn school wilde betalen en ik het huis kon blijven betalen. Eten hadden we precies genoeg. Kleren hadden we eigenlijk te weinig, maar gelukkig betaalde de buurvrouw mee. Zonder haar stonden we allang op straat en daar wilde ik liever niet aandenken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne