• Woodrow Wilson High School.. Een normale High school. Werk werd gewoon gedaan, en bijna geen tikkeltje gevaar. Maar dat veranderde twee jaar geleden. Nieuwe kinderen kwamen op de school, anders dan de anderen. Gevaarlijker.. Tieners uit de ghetto, tieners uit een bende en noem maar op. Het leven op de school is veranderd. De muren zitten vol met graffiti, in één uur ontstaan misschien wel vijf gevechten. Kortom, de school is echt veranderd. Deze tieners zijn samen in één klas gezet door de leraren, om de andere tieners te "beschermen" tegen deze gevaren. maar waarom zijn ze zo? Simpel, ze willen respect. Alleen krijgen ze dat niet zo gemakkelijk. Vele mensen haten hun. Omdat ze een dierbare van hun hebben vermoord, te gevaarlijk vinden of gewoon omdat ze een grote overlast zijn. Maar ze zijn niet zomaar zo, iedereen heeft een eigen verhaal.. Ook zitten tussen al de leraren een klein groepje die deze tieners willen helpen. Hun zijn dan ook aangewezen voor die klas. Maar hun baan is daarom ook niet gemakkelijk.. Maar wie weet, misschien kunnen deze tieners zich ooit gedragen.. Misschien als ze eindelijk hun respect hebben...
    Afgeleid van de film, Freedom Writers


    Leerlingen:
    1. Lexy Alexandra Chayenna Romano CarrotCurls
    2. Tyler Jay Rodriquez CarrotCurls
    3. Jeanine Samantha Evans - Aragog
    4. Mae Winter - SupahBaby
    5. Flower Adriana Drea - Lovelylonely
    6. Macy Leah Smith - Demi1309
    7. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    8. Nathan Alexandro Scagotti - WillNotLearn
    9. Jayson Cole - quin98
    10. Chad Samuels - NiallsMofo

    Leraren:
    1. Nathan Jake Manuels CarrotCurls
    2. Jessica Wakefield - JokerBaby
    3. Eliza Herroforts - Nyan
    4. Naomi Scott - OHMYVAZAPNIN

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 3 personages per account (Meisje, jongen en leraar)!
    -We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:27 ]


    El Diablo.

    {Hmm... Ik heb geen idee wat er gebeurt is.. Er is nu les voor zover ik het begrijp.. Sam kan met Daniël en Nathan gaan praten? (A)}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ehm, er was een pauze van een kwartier en nu is het de 3e les. Je mag graffiti spuiten op de muren van het lokaal. Maar ik heb geen idee of er wat tegen Sam was gezegd :'D ]


    El Diablo.

    WillNotLearn schreef:
    {Hmm... Ik heb geen idee wat er gebeurt is.. Er is nu les voor zover ik het begrijp.. Sam kan met Daniël en Nathan gaan praten? (A)}

    [She would love to -wbw-
    Waar zijn ze, en wat doen ze precies? :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    [She would love to -wbw-
    Waar zijn ze, en wat doen ze precies? :'D]


    {Ehmm.. Ze zitten ergens in het lokaal op een tafel tegen elkaar te praten, beide geen zin om iets te doen -wbw-}


    Don't be like the rest of them, darling

    Jessica
    Ik kijk grijnzend naar de kunstwerken op de muur.
    Deze klas had zoveel potentie. Waarom zag niemand dat. Ze zagen het zelf niet eens.
    Het was overduidelijk dat overal waar zij zich voor in zouden zetten, dat het altijd zou lukken. Het zijn vechters, van de beste soort.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jessica
    Na een tijd was er geen plek meer op de muren.
    "Goed, willen jullie de spuitbussen terug in de doos verzamelen."
    Ik kijk trots om me heen.
    "Het is echt prachtig jongens. En ik ben blij dat er niemand moeilijk moest doen. Als we steeds op zo'n manier kunnen werken kan ik er misschien voor zorgen dat er meer van dit soort dingen voor jullie wordt georganiseerd." Ik kijk even naar het oog dat ik getekend had en kreeg ergens een benauwd gevoel. Ik had het liever niet gedaan. Nonchalant deed ik de zijkant van het bord erover, zodat ik er niet meer moest naar kijken. Dat oog betekende iets heel anders voor me. Ik had zonder nadenken gewoon gespoten, maar achteraf gezien herkende ik het. Ja, het kwam me heel bekend voor. Ik begon zenuwachtig met mijn armband te spelen waaronder het litteken verborgen zat. Het litteken dat eruit zag als een oog.
    "Wie wil mag vertrekken de bel gaat toch over vijf minuten." breng ik zachtjes uit.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    In mijn ooghoeken zag ik een tweeling zitten, en onwillekeurig krulden mijn mondhoeken omhoog. Deze twee kende ik nog niet. Ik liep naar ze toe, en keek ze onderzoekend aan. ''Hey.'' zei ik uiteindelijk maar schouderophalend. Ik was nooit een ster geweest in openingszinnen, dus na een tijdje heb ik de hoop maar opgegeven.
    Ik hoorde dat we mochten gaan, en ik keek beide jongens aan. ''Gaan jullie mee?'' vroeg ik ze, aangezien ik er het rest van het jaar niet alleen voor wou staan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Daniël

    Ik had al gezien hoe het meisje naar ons toe was gekomen en het was dan ook geen verassing dat ze tegen ons begon te praten, 'Hey' Zei ze schouderophalend waarna ze na de mededeling van de leraar dat we mochten gaan vroeg of we mee gingen, 'Sure' Andwoorde ik schouderophalend, ik had toch geen zin meer om hier in het lokaal te blijven zitten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Macy

    Ik spring op en loop het lokaal uit. Ik plof op een stoel neer en pak een mobiel. Ik zucht en berg hem weer op. Over een paar uur moest ik Max zijn tiener moeder spelen. Ik moest aardig, vriendelijk en een goede moeder zijn. Anders zouden ze hem van me afpakken. Ze weten dat Onze moeder dood is, ik heb ze wijsgemaak dat ik het kan om hem op te voeden. Dus nu moest ik weer met die lerares gaan praten over zijn probleem gedrag en ik zat er niet op te wachten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sam
    Ik glimlachte flauwtjes, en liep samen met de tweeling de deur uit. Toen we eenmaal op de gang waren aangekomen, leunde ik nonchalant tegen de muur. ''Dus, eh- Ik ben Sam.'' zei ik uiteindelijk. Het kwam er onverschillig uit, maar mijn lichaamstaal zei iets anders.
    Het was me eigenlijk aangeleerd in het bordeel, een bepaalde pose aannemen dat je vrouwelijke vormen accentueert. Het klonk belachelijk, maar het ging vrijwel automatisch. Ik probeerde wat rechter te staan, en keek de jongens aan met een vragende uitdrukking, doelend op hun namen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Dubbel --']

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 19:15 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Danël

    Toen we het lokaal uit waren leunde ze nonchalant tegen de muur van de gang ''Dus, eh- Ik ben Sam' zei ze uiteindelijk, zelf lette ik niet echt op Sam maar op de mensen die na ons het lokaal uit waren gelopen iets wat bijna automatisch ging: mijn gedachten afleiden van iets. 'Ik ben Daniël' Beantwoorde ik haar vragende uitdrukking waarna Nathan zichzelf bijna direct na mij voorstelde met een kort 'Nathan'


    Don't be like the rest of them, darling

    {Wie wil met Macy praten?}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sam
    Ik zuchtte en knikte. Deze twee waren ook niet érg spraakzaam. Ik tikte verveeld met mijn nagels tegen de muur, wat een irritant geluid veroorzaakte. Ik keek de twee jongens onderzoekend aan. Wat voor verhaal zouden achter hun zitten?

    [Sorry, ik heb atm niet heel veel inspiratie x_x]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Wie wilt er met Chad praten? (:]


    Billy Bob Bob Billy :P