• Woodrow Wilson High School.. Een normale High school. Werk werd gewoon gedaan, en bijna geen tikkeltje gevaar. Maar dat veranderde twee jaar geleden. Nieuwe kinderen kwamen op de school, anders dan de anderen. Gevaarlijker.. Tieners uit de ghetto, tieners uit een bende en noem maar op. Het leven op de school is veranderd. De muren zitten vol met graffiti, in één uur ontstaan misschien wel vijf gevechten. Kortom, de school is echt veranderd. Deze tieners zijn samen in één klas gezet door de leraren, om de andere tieners te "beschermen" tegen deze gevaren. maar waarom zijn ze zo? Simpel, ze willen respect. Alleen krijgen ze dat niet zo gemakkelijk. Vele mensen haten hun. Omdat ze een dierbare van hun hebben vermoord, te gevaarlijk vinden of gewoon omdat ze een grote overlast zijn. Maar ze zijn niet zomaar zo, iedereen heeft een eigen verhaal.. Ook zitten tussen al de leraren een klein groepje die deze tieners willen helpen. Hun zijn dan ook aangewezen voor die klas. Maar hun baan is daarom ook niet gemakkelijk.. Maar wie weet, misschien kunnen deze tieners zich ooit gedragen.. Misschien als ze eindelijk hun respect hebben...
    Afgeleid van de film, Freedom Writers


    Leerlingen:
    1. Lexy Alexandra Chayenna Romano CarrotCurls
    2. Tyler Jay Rodriquez CarrotCurls
    3. Jeanine Samantha Evans - Aragog
    4. Mae Winter - SupahBaby
    5. Flower Adriana Drea - Lovelylonely
    6. Macy Leah Smith - Demi1309
    7. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    8. Nathan Alexandro Scagotti - WillNotLearn
    9. Jayson Cole - quin98
    10. Chad Samuels - NiallsMofo

    Leraren:
    1. Nathan Jake Manuels CarrotCurls
    2. Jessica Wakefield - JokerBaby
    3. Eliza Herroforts - Nyan
    4. Naomi Scott - OHMYVAZAPNIN

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 3 personages per account (Meisje, jongen en leraar)!
    -We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:27 ]


    El Diablo.

    [Wie wil Tyler ofzo meeten?]


    El Diablo.

    Jessica
    Ik glimlachte triest.
    "Niets hoor. Ik wil gewoon wat feedback. Wat vond je van de les van net?"
    Ik moest gewoon even iets goeds horen. Iets wat niet negatief was en me niet de grond in werkte.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Bijna iedereen zit volgens mij in de klas. Dus ik weet niet. Macy zit op de gang en Chad en Jessica zijn in diezelfde gang aan het praten}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Tyler

    Ik liep net over de gang, als ik de nieuwe lerares hoor.
    Ik loop grijnzend naar haar toe, en zie dan ook dat Chad er staat.
    'De beste tot nu toe.' grijns ik.


    El Diablo.

    Chad
    Een kleine glimlach speelde op mijn lippen. Ik moest eerlijk zijn, ik vond het een leuke les. ''Ik vond het best wel leuk..'', mompelde ik. Ik had nog nooit een docent meegemaakt die de muren liet onder spuiten.


    Billy Bob Bob Billy :P

    Macy

    Ik schrik op van stemmen. Tyler is er nu ook bij gaan staan. Volgens mij heeft iedereen besloten deze les te skippen. Ik zucht en kijk naar het drietal. Normaal zouden we elke leerkracht genegeerd te hebben, maar zij pakte ons anders aan. Die vragen vond ik nie leuk, maar dat graffiti spuiten weer wel. Of het zou gaan helpen weet ik ook niet. Het was iets anders en dat waardeerde ik wel. Ik zucht en kijk op mijn mobiel. Misschien kon ik maar beter naar huis gaan...

    {Kan iemand van de 3 macy opmerken?}

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 20:52 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jessica
    "Bedankt." zuchtte ik opgelucht.
    "Ik ben blij dat jullie het leuk vonden. Sommige volwassenen nemen zich toch ook veel te serieus."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Demi1309 schreef:
    Macy

    Ik schrik op van stemmen. Tyler is er nu ook bij gaan staan. Volgens mij heeft iedereen besloten deze les te skippen. Ik zucht en kijk naar het drietal. Normaal zouden we elke leerkracht genegeerd te hebben, maar zij pakte ons anders aan. Leuk vond ik het niet. Of het zou gaan helpen weet ik ook niet. Het was iets anders en dat waardeerde ik wel. Ik zucht en kijk op mijn mobiel. Misschien kon ik maar beter naar huis gaan...

    {Kan iemand van de 3 macy opmerken?}

    [Ik laat Chad haar wel opmerken]


    Billy Bob Bob Billy :P

    Chad
    ''En daarom heb ik zo'n hekel aan ze.. Ik ga weer, laters..'', mompel ik en loop richting Macy, die daar een beetje dood op d'r mobiel keek. ''Is het leuk met al je vrienden?'', grapte ik, want ik wist dat ze daar niet tegen kon. Een kleine grijns speelde op mijn lippen. ''Just joking..''


    Billy Bob Bob Billy :P

    Tyler

    'Ach, volgens mij ben jij niet veel ouder dan ons.' grijns ik.
    Ik leun tegen een muur, en kijk haar aan.


    El Diablo.

    Jessica
    "Nee, ik ben 24. Ik heb het nooit zo op volwassenen gehad, zelfs nu ik er zelf zogezegd toe behoor." ik haal mijn schouders op.
    "Met al hun miljoenen regels. Volgens mij is het al genoeg als je gewoon een duidelijke grens stelt, voor de rest laat je iedereen beter gewoon een beetje vrij."
    Ik besef dat hij waarschijnlijk niet wil weten wat ik wil.
    "Maar euh.. Hoe oud ben jij?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Macy

    Ik kijk op. Chad staat grijnzend voor mijn neus. Ik bijt hard op mijn lip om te bedenken. 'Jij hebt er anders ook niet veel,' mompel ik. Ik kijk hem bitter aan, maar zucht dan. 'Mijn vrienden zitten niet op deze hel.' Ik kijk hem aan. Wat een sukkel was het ook. Hij leek ook niet veel vrienden te helpen. 'Bovendien pap ik niet aan met de leerkracht. Sinds wanneer doen mensen zoals jij dat? Is wel braaf hoor. Hopelijk vind ze je aardig.' ik kijk strak naar de muur tegen over me.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Tyler

    '19' zeg ik, en zet mijn rugzak even op de grond.
    'Maar ik moet toegeven, je bent een chille leraar' grijns ik..


    El Diablo.

    Chad
    ''Ik own een hele wijk in een ghetto, ik heb meer vrienden dan jij hoor... Zij begon een gesprek met mij, oké? Jij bent echt raar zeg..'', mompelde ik en was van plan weg te lopen. Ik wierp nog een spottende grijns op Macy. ''Mooie gun, trouwens.. Ik heb je heus wel gezien vanochtend bij die poortjes. Geluk voor jou dat die dingen niet aan stonden...'' Ik pakte mijn tas en liep naar een tafel aan de andere kant achterin.


    Billy Bob Bob Billy :P

    Jessica
    "Dank je. Ik ben blij dat je het zegt."
    Ik bedenk me dat ik een compliment terug zou moeten geven, maar begin te grijnzen. "Ik kan zeggen dat je een brave leerling bent, maar dan zou ik liegen. Je bent wel best grappig op een heel opstandige manier."
    Ik grinnik even. "Af en toe kom je wel heel dicht bij de grens, maar het blijft ergens wel grappig."


    “To live will be an awfully big adventure.”