• Woodrow Wilson High School.. Een normale High school. Werk werd gewoon gedaan, en bijna geen tikkeltje gevaar. Maar dat veranderde twee jaar geleden. Nieuwe kinderen kwamen op de school, anders dan de anderen. Gevaarlijker.. Tieners uit de ghetto, tieners uit een bende en noem maar op. Het leven op de school is veranderd. De muren zitten vol met graffiti, in één uur ontstaan misschien wel vijf gevechten. Kortom, de school is echt veranderd. Deze tieners zijn samen in één klas gezet door de leraren, om de andere tieners te "beschermen" tegen deze gevaren. maar waarom zijn ze zo? Simpel, ze willen respect. Alleen krijgen ze dat niet zo gemakkelijk. Vele mensen haten hun. Omdat ze een dierbare van hun hebben vermoord, te gevaarlijk vinden of gewoon omdat ze een grote overlast zijn. Maar ze zijn niet zomaar zo, iedereen heeft een eigen verhaal.. Ook zitten tussen al de leraren een klein groepje die deze tieners willen helpen. Hun zijn dan ook aangewezen voor die klas. Maar hun baan is daarom ook niet gemakkelijk.. Maar wie weet, misschien kunnen deze tieners zich ooit gedragen.. Misschien als ze eindelijk hun respect hebben...
    Afgeleid van de film, Freedom Writers


    Leerlingen:
    1. Lexy Alexandra Chayenna Romano CarrotCurls
    2. Tyler Jay Rodriquez CarrotCurls
    3. Jeanine Samantha Evans - Aragog
    4. Mae Winter - SupahBaby
    5. Flower Adriana Drea - Lovelylonely
    6. Macy Leah Smith - Demi1309
    7. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    8. Nathan Alexandro Scagotti - WillNotLearn
    9. Jayson Cole - quin98
    10. Chad Samuels - NiallsMofo

    Leraren:
    1. Nathan Jake Manuels CarrotCurls
    2. Jessica Wakefield - JokerBaby
    3. Eliza Herroforts - Nyan
    4. Naomi Scott - OHMYVAZAPNIN

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 3 personages per account (Meisje, jongen en leraar)!
    -We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:27 ]


    El Diablo.

    Jessica
    Ik hoorde de bel gaan en wachtte geduldig. De leerlingen hadden nu nog een kwartier pauze en dan straks zouden we weer les hebben. Of ja, niet echt les, maar iets wat erop neerkwam.
    "Jullie mogen deze klas een beetje decoreren." glimlachte ik naar het meisje dat net was binnen gekomen. Ik moest echt nog eens oefenen op de namen.
    "Hoe heet je?"

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 16:36 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Mae
    "Ik ben weg hier", zei ik en liep het lokaal uit. Ik was op weg naar buiten terwijl ik een sigaret opstak, toen ik het gesprek van Tyler en Chad opving.
    "Menen jullie dit nu?" vroeg ik verbaasd en aan niemand in het algemeen.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 16:43 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    {Wat is er gebeurt? & Waar kunnen Nathan en Daniël heen?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler

    'Jep.' grijns ik, en leun naar achter.
    'Geen idee waarom maargoed' mompel ik, en steek een sigaret op..


    El Diablo.

    {Hmm, ze hebben ondertussen nog een les gehad. De meesten lopen gewoon weg en nu is het een klein kwartiertje vrij en daarna hebben ze weer les van Jessica.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Oke, ik wacht dan wel even tot de les begint ^^}

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 16:54 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Jessica
    Ik hoorde de bel gaan ten teken dat de pauze voorbij was en begon onbewust wat te glimlachen. Ik denk niet dat ze onze volgende activiteit echt saai zouden vinden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {1e 2 lessen zijn geweest. Ze hebben nu Engels van de nieuwe leerkracht die ze al bij wiskunde hebben ghad}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Macy

    Ik slenter door de gang en kijk naar de graffiti. Wat was ze nou weer van plan? Ik plof neer op mijn standaarplek en zie de andere binnen komen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mae
    Ik trapte mijn sigaret uit en liep opnieuw het lokaal binnen. Ik ging op mijn vaste plek achteraan zitten en ging, zoals gewoonlijk, met mijn voeten op de tafel liggen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Tyler

    Met een lichte grijns stapte ik ook binnen, en plofte op een van de stoeltjes achter. Ik keek naar Jessica en stak rustig nog een sigaret op..


    El Diablo.

    Jessica
    "Wat een ongezonde gewoonte, Tyler." zeg ik lachend. Ik kijk de klas rond en glimlach licht.
    "Ok, we gaan deze klas een beetje decoreren, maar er zijn afspraken. Jullie mogen doen wat jullie willen, maar op de ramen, tafels of vloer wordt niet gespoten. Ook niet op het schoolbord. Het enige waar jullie op mogen is de muur. Maar dan wel elke muur, dus jullie krijgen veel vrijheid. Verder heb ik ook nog wat posters mee, die jullie misschien kunnen ophangen."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Daniël

    Samen met Nathan liep ik het lokaal in, de eerste lessen hadden we gemist iets wat toch niemand iets kon schelen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jessica
    "Ik zou zeggen: leef jullie maar uit dan. Maar zie dit als een kans. Als jullie dit verpesten zullen jullie niet meer de kans krijgen om leuke dingen te doen. Amuseer jullie, maar houdt het binnen de perken."
    Ik zette de doos in het midden van de klas.
    "Aan de slag dan maar."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Macy

    Ik spring op en pak een zwarte spuitbus. Ik loop naar de muur en bekijk de muur. Ik glimlachte en ging aan het werk. Aan de slag met de graffiti om het teken van Max en mij te maken. Een M met allemaal dingen die bij ons passen. Als dit af was zou ik nog wel iets anders doen dat op mij slaat, maar niemand zou begrijpen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne