• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 16:35 ]


    Remember to be ridiculous.

    Kaien schreef:
    (...)
    [Worden jou antwoorden ooit nuttig? XD Ik verzin wel iets.]


    [Hahaha, vast niet.]


    Your make-up is terrible

    Mysha Jae Lachesis
    "Ik kan ook gewoon doodleuk binnen een sigaret opsteken. Waarschijnlijk wordt ze dan wel zo boos dat ze even niks ziet," zei ik.
    Het idee van een voorraad drank stond me erg aan. Ik had al plotseling moeten stoppen met de drugs, waardoor ik me soms minder prettig voelde dan ik gewend was, dus dat ik dan tenminste nog af en toe een slok alcohol kon nemen was wel fijn.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Sanne Hoogdoorn
    'Is goed,' antwoordde ik. 'Maar er is een kans dat ze hem altijd bij zich draagt of het laatje waar hij in zit opslot zit. Waarschijnlijk zijn ze al op het idee gekomen dat ik het ga proberen. Een dief in je midden hebben is niet handig in dit geval.'


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    Ik was in een ruimte terecht gekomen. Als ik het mij goed herinnerde was die ze gezamenlijke ruimte. Er was een papier in die ruimte en ik had die gelezen. Regels.. Ik zuchtte. Altijd die regels ook. Een glimlachje sierde mijn gezicht. Regels waren er om te breken. Ik draaide mijzelf om en begon weer te lopen. Mijn ogen vielen op een opvallend meisje. Haar benen waren opvallend lang, maar zo eventjes vlug gezien was ik alsnog groter dan haar. Haar kleren hadden iets. Niet iets wat je vaak zag. Ik liep naar haar toe. 'Zeg, wat zie jij er opvallen uit,' zie ik tegen haar. Ik trok lichtjes mijn wenkbrauw op. 'Heeft dat ook een reden?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jason van Huyse
    Ik sprong recht"Laten we dan wat verkennen.Ik ben wel eens benieuwd wat voor personen er hier zitten."zei ik en keek hem vragend aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lauren Campbell

    'Ja, dat kan. Maar ik denk dat we dan te weinig tijd hebben. Ik denk niet dat ze zo snel wegloopt bij de balie. Een sigaret maakt haar minder kwaad dan een mes en iemand die zichzelf snijdt. Ze moet namelijk zo ie zo naar me toe komen om me te helpen. Tenzij ze me liever laat dood bloeden, maar dat lijkt me niet.' Ik kijk ze grijnzend aan. 'Dus wat doen we?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mysha Jae Lachesis
    "Het maakt mij echt niet uit, als we die sleutel maar krijgen," zei ik, en haalde mijn pakje sigaretten tevoorschijn.
    Ik haalde er één uit en stak hem ongestoord op. Ik was eraan gewend dat iedereen om me heen rookte, en als ze dat hier niet deden zetten ze maar een stap achteruit.
    "Heb je een mes?" vroeg ik daarna. Anders had ik er wel één. Een bescheiden exemplaar, de andere was afgepakt. Maar hij was vlijmscherp.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Sanne Hoogdoorn
    'Dat mes moet ze toch afpakken,' zei ik glimlachend. 'Het is niet toegestaan om te bezitten hier.'
    Ik werd weer even verbaasd aangekeken door de twee net als toen ik de regels net opsomde maar ik was er intussen an gewend. Ik zuchtte. 'Ik ken de regels wel maar ik volg ze gewoon niet.'


    Remember to be ridiculous.

    Wát, een topic?! :'DDDD
    Oké, kan iemand me alsjeblieft even bijpraten? En waar kan ik inspringen?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lauren Campbell

    'Ja. Ik heb een mes.' Ik haal hem tevoorschijn. 'Ik snijd mezelf wel. Ik ben toch al... Mislukt.' Ik loop voor ze uit. 'Zeg maar als jullie klaar zijn. Eerst aandacht trekken, maar niet te opvallend.'

    {Ik ben even eten}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Ik kwam een stuk langzamer overeind. Ik deed alles relaxed en haastte me bijna nooit wat ervoor zorgde dat mijn tegenstanders steeds opnieuw verrast waren wanneer ze doorhadden dat ik behoorlijk snel was. 'Oké,' zei ik. 'Volgens mij zijn de meeste mensen buiten dus zullen we daar heengaan? Ik ben wel weer toe aan een sigaret.'


    Remember to be ridiculous.

    [mensen zijn aangekomen, hebben hun spullen op hun kamer en raken verwikkeld in gesprekken. Mysha, Lauren en Sanne gaan een poging doen om de sleutel van de drankkelder te stelen. Jason en Jasper komen zou naar buiten dus die kunnen je wel tegenkomen.
    @Demi1309 en Chantrea volgens mij moet de poging de eerste keer mislukken.]


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    Ik loop nog altijd rond, ik heb net de keuken gevonden maar die deur zit blijkbaar op slot. Ook wel logisch, maar ik heb gewoon honger na zo'n lange reis. Ik vraag meaf waar degene zijn die in de keuken horen. Ik draai me om als ik plotseling voetstappen hoor.
    "Zeg, wat zie jij er opvallen uit." zegt de jongen die naar me toe gelopen kwam, met een wenkbrauw lichtelijk opgetrokken. Daardoor bekijk ik hem ook even, niet iets wat je élke dag ziet maar ook niet abnormaal.
    "Heeft dat ook een reden?" vraagt hij. Zo, die durft. Normaal durven mensen niet eens tegen me te praten.
    "Zodat jij me aanspreekt, natuurlijk." zeg ik zo sarcastisch mogelijk terwijl ik een poeslieve glimlach op mijn gezich zet, wat nogal in contrast staat met de rest. Dan trek ik mijn wenkbrauwen op en kijk ik hem lichtelijk arrogant en vragend aan. Mijn houding word aanvallender.
    "Heeft het een reden dat jij zulke onbeschofte vragen stelt?" vraag ik aan hem.


    Your make-up is terrible

    [Dankje!
    Wie wilt er iets doen met Laurene?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jason ven Huyse
    Wat een slome."Oké !" zei ik en deed de deur open.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH