• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 16:35 ]


    Remember to be ridiculous.

    {Maar gaat de eerste keer mislukken?}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    'Eh,' zei ze. Het was grappig om te zien hoe ze sprakeloos was. Na een tijdje gaf ze pas antwoord. Zo gek was mijn antwoord toch niet? 'Het zou kunnen, jou vraag hoeft me niet tegen te houden.'
    Haar ogen werden eventjes fijn geknepen tot spleetjes. 'Maar toch, hield mijn vraag jou tegen,' zei ik en trok eventjes één mondhoek omhoog als een glimlachje. Zij ging tegen de dichtsbijzijnde muur aan leunen. Mij keek ze heel de tijd aan. 'Maar ik dat ik zelf wel kan bepalen wat onbeschoft is en wat niet, denk je niet?' vroeg ze en ik haalde eventjes mijn schouders op. Ik dacht eventjes na over een gepaste antwoord. 'Dus, wat vind jij dan onder onbeschoft vallen?' vroeg ik aan haar. Al kon het mij vrij weinig schelen wat zij nou onbeschoft vond en wat niet. 'Ik vond mijn vraag namelijk totaal niet onbeschoft. Ik was gewoon nieuwsgierig, niks mis mee.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Demi1309 schreef:
    {Maar gaat de eerste keer mislukken?}

    [..(no_chears)]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    {Ja, dus... Mmm snee in haar arm voor niks... Gaan ze gelijk weer straf geven of ik vlucht :O hahaha, komt allemaal goed:) Maar die sleutel krijgen ze wel... ooit:)}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    Hij haalt zijn schouders op en is even stil. Misschien denkt hij na, ik weet het niet. Er verschijnt een kleine glimlach op mijn rode lippen en ik blijf hem aankijken. Uiteindelijk besluit hij te antwoorden, als ik al ongeduldig ben geworden.
    "Dus, wat vind jij dan onder onbeschoft vallen? Ik vond mijn vraag namelijk totaal niet onbeschoft. Ik was gewoon nieuwsgierig, niks mis mee." zegt hij. Mijn glimlach word iets breder. Mijn handen glijden onwillekeurig over het gladde, glanzende zwarte rokje, dat misschien iets te kort is.
    "Het ligt eraan hoeveel waarde je hecht aan andere mensen en hun mening." zeg ik met dezelfde glimlach. Weinig dus, voor mij. Ik weet niet hoe het met hem zit maar ik gok eigenlijk op hetzelfde.


    Your make-up is terrible

    [ben ook back, jeeey! Mijn broer en vader eten teveel.]
    Jasper de Ridder
    Ik liep rustig achter Jason het kleine trapje af. Zodra we buiten waren stak ik een sigaret op. Ik nam een haal. Ah, dat was beter. Ik was een echte kettingroker en had nooit geprobeerd om te stoppen. Ik genoot ervan. en had een hekel aan mensen die erover begonnen dat het slecht voor me was. Ik verklootte toch alleen mijn eigen lichaam? 'Beter,' zei ik. 'Ook een sigaret?'


    Remember to be ridiculous.

    [Hij moet niet mislukken :\]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nathan Deleon

    De glimlach van haar werd groter en ik keek een beetje toe hoe haar handen over haar korte glanzende rokje gleden. 'Het ligt eraan hoeveel waarde je hecht aan andere mensen en hun mening,' zei ze. Ik keek haar weer aan en zag dat ze dezelfde glimlach nog steeds had. 'Een aparte waarde,' zei ik met mijn schouders lichtjes ophalend. 'Het is soms interessant hoe de mening van een ander is, maar echt onthouden zal ik het toch niet en of ik er ook mee rekening mee ga houden?' Ik haalde weer mijn schouders op. 'Dat licht eraan wat voor mening het is en waarover.'


    [Ok, wat kan ik het beste neer zetten? Meisje klinkt zo jong, maar de rest -Dame, vrouw, jongedame..- klinkt zo oud..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    {Wat is er gebeurt? O_O Jullie zijn ook al zo snel..}


    Don't be like the rest of them, darling

    [moet juist wel, anders hebben ze meteen een sleutel te pakke. Gaat dat niet een beetje snel dan?]


    Remember to be ridiculous.

    {Ja, misschien wel. We kunnen ook doen dat ze eerst de rook actie proberen, maar die mislukt en even later snijdt Lauren zichzelf en dan lukt het wel. Dan is het niet gelijk, maar wel daaarna?:)}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [is goed maar ik heb het idee dat ze niet hun volledige verblijf die sleutel kunnen houden dan hebben ze hem een keer open gehad zit er een nieuw slot op ofzo.]


    Remember to be ridiculous.

    [Eeh, daar heb ik dus ook altijd last van haha. Als het een aanspreking is op gedrag of iets dergelijks gebruik ik altijd jongedame. Ik denk dat je het beste gewoon meisje kan gebruiken, want je gebruikt ook gewoon jongen en dat is dan niet jong of zo.]

    Rikki Madeleine Beck

    ."Een aparte waarde." is zijn antwoord die hij zegt terwijl hij zijn schouders ophaalt. Ik kijk nu wat nieuwsgieriger, benieuwd wat hij bedoeld. Het is ongewoon dat mensen hun mening kunnen formuleren of al een mening hebben en niet met de groep meelopen.
    "Het is soms interessant hoe de mening van een ander is, maar echt onthouden zal ik het toch niet en of ik er ook mee rekening mee ga houden? Dat ligt eraan wat voor mening het is en waarover." Een antwoord die zeker wel te verwachten was als ik had nagedacht. Zo raar is het niet, ik denk dat ik niet veel zal verschillen al zal ik niet zomaar naar iemands mening vragen.
    "Mij maakt het niet zoveel uit, bijna nooit eigenlijk." zeg ik en ik haal automatisch ook mijn schouders op, om nonchalant over te komen. Ik vouw mijn handen samen voor mijn lichaam en ontvouw ze al snel weer.
    "Daarom maakt het mij niet uit of ik onbeschoft ben." Ik glimlach even naar hem.


    Your make-up is terrible

    WillNotLearn schreef:
    {Wat is er gebeurt? O_O Jullie zijn ook al zo snel..}


    Don't be like the rest of them, darling

    [mensen zijn aangekomen, zijn op hun kamers geweest en hebben gesprekken aan degang. Mysha, Lauren en Sanne gaan een poging doen om de sleutel van de drankkelder te stelen.]


    Remember to be ridiculous.