• topic 3

    Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 17:06 ]


    Remember to be ridiculous.

    Jason van Huyse
    'Volgens mij is het hier gewoon geen erg goed idee om iemands kamer binnen te komen zonder eerst te kloppen,' zei ze ik knikte 'Niemand lijkt echt bang te zijn om geweld te gebruiken.'vervolgde ze haar zin,we kwamen de meisjeskamer binnen en legden het drank op het bed.Er werd geklopt.Ik schrok keek Sanne aan "Wat is er?" vraagt ze ,wachtend op een antwoord "Wij zijn het." klonk een stem en de deur ging open.'Je hebt Daniel ingeruild zie ik.' zeg ze kil tegen Sanne. 'Hoi,' mompelde ze dan tegen mij "Hey." zei ik terug en zag haar een paar slokken champagne drinken,drinken daar heb ik ook wel zin in.'Jason?'Het was Jasper."Hey." zei ik en nam een blikje bier.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 0:46 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lauren Campbell

    'Prima. Mysha en Daniel zoeken het zelf wel uit. Ze weten waar deze kamer is. Als we nou normaal mobieltjes mochten...' Ik zucht en zet de fles champagne opnieuw aan mijn lippen. Opeens schiet het me te binnen dat ik Al 4 jaar geen alcohol heb gedronken. Ik schud mijn hoofd en drink gulzig verder. Ik wil alles gewoon even vergeten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Ik pakte de whisky en begon te drinken. De drank maakte me even licht in mijn hoofd omdat het al een tijd geleden was maar ik had de smaak al snel weer te pakken. Gelukkig was de fles groot. 'Bedankt, je bent een heldin Sanne.'

    Sanne Hoogdoorn
    'Bedankt, het is gewoon jarenlange ervaring,' zei ik en ik pakte een bierflesje. Ik opende het en begon te drinken. Ik was twaalf geweest toen ik begon maar ik had altijd met mate gedronken omdat ik mijn lichaam in conditie wou houden. Drank kon je lichaam aftakelen en hoewel niemand er hier fysiek afgetakeld uitzag dronk ik nog steeds met mate en ik was pas net zestien dus eerder had ik altijd anderen moeten vragen om het in een kroeg of in de supermarkt te halen, nou stal ik het ook wel eens uit de supermarkt.


    Remember to be ridiculous.

    {ik ga zo slapen ben doodmoe... Misschien nog 1 à 2 reacties}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lauren Campbell

    Ik plof neer op het bed. 'Hoelang hebben jullie al wel niet gedronken?' ik kijk ze vragend en sluit even mijn ogen. Ik lik mijn lippen af en proef nog wat champagne. Heerlijk!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jason van Huyse
    'Hoelang hebben jullie al wel niet gedronken? vroeg het meisje dat vast Lauren heette."6 maanden ofzo." zei ik en nam nog een slok van mijn bier.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sanne Hoogdoorn
    'Een paar weken,' antwoordde ik. 'IK heb het gemist, op alleen frisdrank en koffie kan een mens niet leven.'
    De smaak van het bier maakte me opgelucht. Het is iets bekends net als het rondsluipen en stelen. Het herinnert me aan mijn leven voor Music Ends. Wat een toepasselijke naam voor de meesten. Ergens voelt het veilig in vergelijking met het opvangtehuis, als die verdomde regels er niet waren zou ik blij zijn dat ik hier zat inplaats van daar.

    Jasper de Ridder
    'Een paar weken, de avond dat ik werd opgepakt was de laatste keer,' zei ik. 'Ik hou van alcohol, voor jou moet het nog veel langer geleden zijn als voor ons.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    'Jep. 4 hele lange jaren zonder alcohol....' Ik staar naar het plafond en ga rech op zitten. 'Maar ik ga even Naar mijn eigen kamer. Ben een beetje moe en alles. Ik zie jullie wel bij het avond Eten.' ik loop de kamer uit naar mijn eigen kamer. Ik laAt me op mijn bed vallen en sluit mijn ogen. Al snel val ik in een diepe slaap.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {ik ga slapen. Tot morgen}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sanne Hoogdoorn
    'Dat ze dat volhield,' zei ik. 'En het lijkt nu net of dit een jongenskamer is en ik degene ben die de regels overtreedt.'
    Terwijl ik aan het praten was haalde ik handig Jasons horloge van zijn arm af. 'Hoe laat is het eigenlijk?' Vroeg ik glimlachend.


    Remember to be ridiculous.

    Demi1309 schreef:
    {ik ga slapen. Tot morgen}

    (tot mogen )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jason van Huyse
    Lauren verliet de kamer.Hmmm 4 jaar,zou ik toch niet kunnen overleven.En ik nam nog een slok van mijn bier.'Hoe laat is het eigenlijk' vroeg Sanne en bekeek mijn horloge.Al snel wou ik kijken op mij pols,maar hij zat daar niet meer.Wacht eens eventjes."Hé!" roep ik als ik doorheb dat ze mijn horloge gejat heeft.En heef haar dan een por.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sanne Hoogdoorn
    Ik haalde het horloge tevoorschijn en gaf het terug. 'Horloges zijn simpel,' zei ik. 'Op mijn negende stal ik mijn eerste Guess horloge zonder betrapt te worden op een feest van mijn vaders werk.'
    Ik mocht hem wel, de meesten hier zouden het waarschijnlijk een stuk heftiger gereageerd hebben.

    Jasper de Ridder
    'Dat was gaaf,' zei ik. 'Ik had het niet geloofd als ik er niet bij had gestaan maar ik ga naar mijn kamer. Ik zie jullie nog wel.'
    Ik stopte de whisky in mijn zak en ging opweg naar onze eigen kamer waar ik em op bed liet vallen.

    [ik vindt het vervelend om twee personen van mezelf in een gesprek met zo weinig mensen te hebben]


    Remember to be ridiculous.

    Jason van Huyse
    Ik nam mijn horloge terug en deed hem weer op mijn pols."ik wou dat ik dat ook kon."Lachte ik,Als ik het kon zou mijn vader er al lang niet meer zijn en zou ik vast niet hier zitten.Wat ben ik tog zo'n kluns,ik schudde de gedachten uit mijn hoofd en hoorde Jasper net nog dit zeggen'Ik had het niet geloofd als ik er niet bij had gestaan maar ik ga naar mijn kamer. Ik zie jullie nog wel.' Met ze'n tweetjes kon ook nog gezellig zijn.

    (ja dat vind ik ookj zo vervelend ,an weet je niet echt wat te doen hé)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sanne Hoogdoorn
    'Het vereist een beetje oefening maar je moet voornamelijk de ander afleiden,' zei ik. 'Door tegen je te praten werd je aandacht naar mijn gezicht getrokken en niet naar dat ik je horloge los aan het maken was.'
    Ik gaf eigenlijk nooit college's maar ik was niet van plan om hier allemaal spullen te gaan ontvreemden want iedereen kon de link naar een dievegge als mij leggen en ik had liever niet meteen een heleboel vijanden.


    Remember to be ridiculous.