• Regels;

    • Geen mensen vermoorden zonder toestemming van diegene
    • Als je op een gegeven moment op de een of andere manier niet meer kunt meedoen aan de RPG laat dan eerst even je personage doodgaan in een stukje
    • We beginnen wanneer de tributen net in de tubes zitten
    • Niet iedereen kan een wapen krijgen aan het begin, als iedereen dat wel heeft worden er sowieso een paar vermoord

    Topic 1

    Happy 75th annual Hunger Games, and may the odds be ever in your favor !


    how dare you speak of grace

    [Mijn topics.]


    El Diablo.

    (ABO)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Abo]


    If we burn, you burn with us. <3

    [Mijn tropic]

    James

    Ik knipper met mijn ogen en voel dat er warm, plakkerig spul op me ligt. Ik voel eraan en zie dat het rood is. Ik ben gewond! 'MIKE!' schreeuw ik, zo heet mijn broer. Dan realiseer ik dat ik in de Hungergames zit. Ik probeer te zitten en zie een kampvuur. Dan zie ik Austin. Hij heeft me dus niet in de steek gelaten! Snel zie ik ook de rest.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    Ik kijk verschikt op als James 'Mike' begint te roepen en ik doe mijn vinger op mijn lippen als teken dat die wat stiller moet zijn. Ik schuif wat naar hem toe en glimlach even. 'Gaat het een beetje?'vraag ik aan hem en kijk even naar het verband wat inmiddels al best roodgekleurd is.

    James

    'Ja, het gaat wel. Sorry, ik mis mijn broer zo erg.' zeg ik en ik hoop dat ze niet over mijn ouders gaan beginnen, maar als ze dat wel doen dan ga ik het vertellen. Ik ga zitten en warm me op aan het vuurtje. 'Wacht even.' ik strompel naar het riviertje toe en doe mijn shirt uit. Ik wikkel ook het verband eraf en begin te zwemmen, ik was een van de weinige kinderen die kon zwemmen. Wij moesten thuis wel zwemmen. Nadat ik een tijdje gezwommen had klom ik weer op de kant. Ik bekeek de wond. Best wel diep. Ik sprong er weer in en ving een paar vissen. Het bloeden was gestopt. Ik trok mijn shirt weer aan en liep terug. 'Ik heb weer vis.' zei ik.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    James verteld dat die ze broer erg mist en loopt daarna weg. Later komt die terug met vis en ik grijns. Hij kan volgens mij ook geen rust houden. 'goed gedaan'zeg ik en glimlach even.

    James

    'Dankje.' zeg ik. Ik loop door het bos en zie een stok. Ik raap hem op en begin de vissen schoon te maken. Dan spies ik ze aan de stok en rooster ze. 'Wie wil er een stukje?' zeg ik als ze klaar zijn.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    'Ik wil wel'zeg ik met een glimlach als hij vraagt wie er een stukje wil. Ik dacht even terug aan vandaag,er was voor mij veel gebeurt in tegenstellig tot de andere dagen,die waren erg rusig.

    Guinevere

    'Ik hoef niet, maar Parwinkle denk ik wel.' zei ik toen James terug kwam met vis. Ik stond op terwijl ik omhoog keek en mijn blik vasthield op een eekhoorn die in een boom zat. 'Een eekhoorn. Dan moeten hier ergens in de buurt ook nootjes te vinden zijn.' zei ik blij. Ik liep even een stukje door de stuiken heen naar een andere open plek, en ja hoor. Daar stond een reusachtige kastanjeboom.


    how dare you speak of grace

    James

    Glimlachend snijd ik een stukje voor Austin En Parwinke af. 'Alsjeblieft. Het spijt me als er erg veel graten in zitten, maar ik heb het meeste eruit gehaald.' Ik overhandigde het stukje vis aan hem en Parwinkle. Zelf at ik ook een stukje. De vissmaak deed me denken aan thuis, dus legde ik het stukje weer neer. 'Moet ik nog wat doen?'. Vroeg ik. 'Ik verveel me namelijk.'

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 19:38 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Guinevere

    Ik holde weer terug. 'Jongens, kom eens kijken.' Ik liep weer met ze mee terug naar waar de kastanjeboom stond. 'Kijk dan, die zijn gepoft zo lekker!' zei ik terwijl ik kastanjes begon op te rapen.


    how dare you speak of grace

    Austin
    'De vis is lekker'zeg ik tegen James en glimlach even. 'Nou volgens mij heeft Guinevere al wat voor je bedacht'zeg ik lachend waarna ik opsta en haar achterna loop. We komen bij een grote kastanjeboom en ik glimlach. 'Lekker'zeg ik tevreden en pak wat kastanjes die ik in mij rugzak stop. 'Maar James als je je verveeld kan ik je misschien zo wel leren met messen om te gaan.'

    James

    Ik raap ook wat kastanjes op. Als Austin zegt dat hij mij wel wil leren omgaan met messen stem ik enthousiast in. Nadat ik mijn zakken vol heb loop ik terug naar het vuurtje. Parwinkle kauwt op haar stukje vis. 'Lekker, James!' zegt ze. Ik glimlach en leg de kastanjes neer. Ik ben blij dat ik nieuwe bondgenoten heb.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!