• Regels;

    • Geen mensen vermoorden zonder toestemming van diegene
    • Als je op een gegeven moment op de een of andere manier niet meer kunt meedoen aan de RPG laat dan eerst even je personage doodgaan in een stukje
    • We beginnen wanneer de tributen net in de tubes zitten
    • Niet iedereen kan een wapen krijgen aan het begin, als iedereen dat wel heeft worden er sowieso een paar vermoord

    Topic 1

    Happy 75th annual Hunger Games, and may the odds be ever in your favor !


    how dare you speak of grace

    Austin
    Het meisje komt langzaam achter de boom vandaan en ik kijk even gauw naar haar. District 6,en volgens mij was haar naam Dora. 'Hoi'zegt ze onzeker en ik laat mijn mes iets zakken. Ik hou hem wel in mijn hand en kijk haar zelfverzekerd aan. 'Hoi'

    James

    Snel pak ik mijn speer en loop ik met Austin mee. Er springt een meisje achter de boom vandaan. 'Hoi.' zegt ze. Ik kijk boos naar haar. Waarom komen we altijd mensen tegen als Austin en ik alleen ergens zijn? Ik wreef met mijn hand even in mijn oog. Ik was namelijk redelijk moe.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dora || District 6

    Een jongen liet zijn mes zakken en zei 'Hoi' terug. Er kwam een andere jongen bij staan. Ik vroeg me af met hoeveel ze waren, maar ik dacht dat ze wel te vertrouwen waren.
    "Zijn jullie met nog meer?" vroeg ik.


    If we burn, you burn with us. <3

    James

    'Zijn jullie met nog meer?' vroeg ze. Ik knikte en zei 'Ja, we zijn met z'n vieren. Ook nog twee meisjes.' Ik liet mijn speer wat zakken. Mijn blik gleed over haar gezicht.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    ik kijk het meisje even onderzoekend aan terwijl ik het gesprek tussen haar en James volg. Ik bekeek haar even,ze leek niet van plan te zijn ons t gaan aanvallen of zo.

    Dora || District 6

    De andere jongen gaf antwoord.
    "Ja, we zijn met z'n vieren. Ook nog twee meisjes." Hij liet zijn speer zakken, en ik haalde opgelucht adem. Hij keek me onderzoekend aan.
    Ik grijnsde.
    "Is er nog plek voor mij? Ik ben geen bedreiging voor jullie." Ik deed mijn handen in de lucht alsof ik me overgaf. Daarna lachte ik.


    If we burn, you burn with us. <3

    Austin
    Ik keek haar even aan en beet twijfelend op mijn lip. Ze zag er wel betrouwbaar uit,en als ze één van ons wat wou doen zou het er toch niet lukken. We waren zoizo altijd met ze tweeën en anders zouden we wel sterk genoeg zijn. ik keek even naar James en dan weer naar het meisje en knikte.

    James

    Ik zie dat Austin knikt dus leg ik mijn speer weer neer. 'Kan je zwemmen?' vraag ik aan haar en ik kijk haar aan. 'Ik ben trouwens James.' ik steek vriendelijk mijn hand uit en glimlach.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dora || District 6

    Ze knikken allebei.
    "Kun je zwemmen? Ik ben trouwens James." Hij steekt zijn hand uit.
    "Dora." Ik pak zijn hand aan, en ik grijns.
    "En ja, ik kan zwemmen. En wie ben jij?" Ik draai me om naar de andere jongen.


    If we burn, you burn with us. <3

    James

    'Dat is Austin.' zeg ik en ik spring weer in het water. 'Kom er ook in. Het water is lekker warm!'Ik zwem een rondje en ga dan onder water. Ik kom weer boven. 'Hoe oud ben jij eigenlijk Dora?' vraag ik aan haar.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dora || District 6

    Ik legde mijn rugzak aan de kant en sprong er ook in. James had gelijk, en water was warm.
    "Ik ben 15. En jij?" Antwoordde ik terug.


    If we burn, you burn with us. <3

    Austin
    De andere aan het zwemmen en ik spring er vrolijk achterna. Op dit moment had ik even niet meer het gevoel dat ik in de hunger games zat.

    James

    Ik zwom naar haar toe '12' zei ik met een glimlach en ik draaide me weer om. Er was vandaag zo veel gebeurd! Eerst liep ik weg van Syniral. Toen kwam ik Nathaniel tegen. Toen rook ik eten en kwam ik onderandere Austin tegen. Toen werden we aangevallen door Nathaniel en Alexys. Daarna ging Austin mij leren messen werpen en nu komen we Dora tegen! Ik dook onderwater en ging zitten op de bodem.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dora || District 6

    "12." Antwoordde hij. 12. Net zo oud als Nathaniel was. Hoe kon iemand dat zo jong was, nu al een beroeps zijn? Hoe kon hij zo gemeen zijn? Maar ik probeerde Nathaniel uit mijn hooft te zetten, net als de twee moorden die ik op mn geweten had.
    Ik heb de eerste dag in de arena goed door weten te komen. Genoeg eten en slaap, en ondertussen al 3 bondgenoten gehad.


    If we burn, you burn with us. <3

    Austin
    Ik zwem naar James toe en duw hem kort onderwater. Daarna trek ik hem weer bovenwater en kijk hem grijnzend aan. 'Dus, jij wou nog een wedstrijdje doen toch?'vraag ik hem lachend.