• Regels;

    • Geen mensen vermoorden zonder toestemming van diegene
    • Als je op een gegeven moment op de een of andere manier niet meer kunt meedoen aan de RPG laat dan eerst even je personage doodgaan in een stukje
    • We beginnen wanneer de tributen net in de tubes zitten
    • Niet iedereen kan een wapen krijgen aan het begin, als iedereen dat wel heeft worden er sowieso een paar vermoord

    Topic 1

    Happy 75th annual Hunger Games, and may the odds be ever in your favor !


    how dare you speak of grace

    James

    Ik ga zitten en pak er nog een paar. 'Hoelang zitten we eigenlijk al in deze arena?' vraag ik.


    (moet gaan)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    'Eerlijk gezegt echt geen idee, door de Arena weet ik niet eens meer welke dag en tijd het is'beken ik en kijk even naar de lucht. Volgens mij duurt het niet lang meer voordat het donker wordt.

    [Oke doeg]

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 22:30 ]

    James

    'Weet je wat wel leuk is? Dat jullie ouders en mijn broer al geïnterviewd zijn!' zei ik enthousiast. Ik pakte nog een kastanje en at die ook op. Ik geeuwde breed 'Kan jij eigenlijk zwemmen, Austin?' vroeg ik.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Reactie?:))


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    'Vindt je dat zo leuk dan?'vraag ik lachend en kijk daarna even op. 'Waarom jou ouders niet dan en wel je broer?'vraag ik hem.Kan jij eigenlijk zwemmen, Austin?' vraagt hij en ik knik. 'Ja ik kan wel zwemmen'

    James

    Ik haal diep adem en zeg dan. 'Omdat mijn ouders niet meer kunnen praten. Of kijken. Of zitten. Of horen. Het enigste wat ze nog kunnen is denken en voelen. Ook liggen ze in een soort van coma.' ik stop even en sluit mijn ogen. Ik denk terug aan een dag die ik het liefst zo willen vergeten. Ik open mijn ogen weer en en ik probeer volijk te zeggen 'Maar leuk dat je kan zwemmen! Zullen we een keer een wedstrijdje houden?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    Ik kijk hem even aan en slik. 'Ow sorry'mompel ik en loop daarna naar hem toe. 'Een keer? Waarom niet gewoon nu?'vraag ik grijnzend. Ik loop naar hem toe en til hem op. Ik leg hem over mijn schouder en loop naar het water toe. 'Zin om lekker nat te worden?'vraag ik grijnzend. Ik probeerde ook een beetje om hem weer een beetje vrolijker te laten worden.

    James

    Ik begin lachend te spartelen als hij me optilt. 'Zin om lekker nat te worden?'vraagt hij. 'Ha, laat me los! Ha!' lach ik. Vlak mij het water weet ik me los te maken en spring op de grond. Ik trek mijn t-shirt uit en duik in het water. Ik kom weer boven en begin Austin nat te spetteren.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    Ik grijns en trek mijn shirt uit. 'Mijn nat spetteren hé? Daar krijg je spijt van'roep ik lachend en duik het water in. Ik trek James via zijn been onderwater en ga zelf weer naar boven terwijl ik grijns.

    James

    Ik zwem onder water om hem heen en klim op zijn rug. 'Zeepaardje!' roep ik lachend en ik spetter water in zijn gezicht. Hoevaak zou ik nog plezier in mijn leven kunnen hebben?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    James klimt op mijn rug en ik grinnik. 'Zeepaardje!' roept hij lachend en hij spettert water in mijn gezicht. Ik spetter wat water naar achter wat op hem komt en ga daarna met hem nog op mijn rug even kopje onder.

    Dora || District 6

    Ik word na een paar uur weer wakker. Mijn lichaam is niet gewend om op een stenen grond te liggen slapen.
    Ik pak mijn spullen, wrijf de slaap uit mijn ogen en ren dan weer het bos in. Ik denk dat ik te lang op 1 plek ben gebleven, straks had een beroeps mij gevonden. Toen kwam ik bij een beek. Ik zag te laat dat er twee jongens in zaten te zwemmen. Ik dook snel achter een boom, maar ze hadden me al gezien.


    If we burn, you burn with us. <3

    James

    Als Austin onderwater gaat hou ik snel mijn adem in. Ik zwem weer van zijn rug af, maar blijf onderwater. Ik open mijn ogen en zie een vis zwemmen. Het water is erg helder. Ik kom vlak voor Austins gezicht boven en roep 'Boe!'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    'Schik!'roep ik grijnzend en zie dan een meisje achter een boom duiken. 'Wacht is'zeg ik tegen James en zwem gauw naar de kant. Ik pak een mes in mijn hand en kijk naar James. 'Een tribuut'zeg ik zacht tegen James en loop wat dichter naar de boom toe.

    Dora || District 6

    Ik hoor voetstappen mij naderen. Mijn ademhaling word sneller. Ik weet niet wat ik moet doen. Aanvallen? Maar dan heb ik nog meer vijanden.
    Dus ik kom langzaam achter de boom vandaan.
    "Hoi." zeg ik onzeker, terwijl ik klaarsta om een mes uit mijn rugzak te pakken.


    If we burn, you burn with us. <3