• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: KaoruKun
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 22:12 ]


    El Diablo.

    [haha, ben ff benee want het plekje waar ik een teek had is rood en een klein bultrje dus mijn vadder kijkt er even naar. het kan zijn dat jullie het niet een s merken dat ik wegben maar ik weet niet of dat zo hoort heb nog maar 2 teken in mijn leven gehad]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik, ik, iiiiik!!! Sinds ze Smooth criminal deden eigenlijk pas vond ik ze echt goed bij elkaar passen. ^^]

    Finn

    Ik grinnikte en draaide me om en sloeg mijn armen ook om haar heen. 'Hoe was het bij je moeder?' vroeg ik waarnaar ik een kus op haar lippen drukte.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Haha, heb een sebtana story ^^ ]


    El Diablo.

    [oeh die ga ik lezen over een tijdje moet eerst ff 8 pagina's met pb's doorspitten.]
    rachel
    Ik kuste hem terug. "Goed, ze was blij dat ik kwam en dat ze gezond is" ik drukte mijn lippen weer op de zijne


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Mh, oké.' zei ik na onze kus en omarmde haar.
    'En hoe voel jij je?' vroeg ik een beetje bezorgd.

    [oeh, dan ga ik ook even een kijkje nemen :3]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knik "beetje last van mijn buik maar voor de rest gaat het eigenlijk wel goed" zeg ik en kijk hem aan "en bij jou?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Wel oké,' lachte ik een beetje fake waarnaar ik haar even onderzoekend aan keek en daarna mijn blijk afwendde. Ik vond dat mijn leven een puinhoop was, maar verder was het wel oké.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinnik, dact hij echt dat ik het niet doorhad. Ik sloeg mijn armen om zijn nek zover dat mogelijk was en met het puntje van mijn neus raakte ik de zijne uit. "je moet niet liegen Finn je kunt het bij me kwijt oké" fluister ik zacht.
    [lolz rach en finn hebben bijde dat smsje niet gelezen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Mijn neppe glimlach verdween van mijn gezicht en drukte vluchtig een kus op haar lippen. 'Ja, weet ik.' zei ik snel. 'Trouwens, heb jij ook een berichtje gehad van Quinn?' veranderde ik snel het onderwerp.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    Het vliegtuig vertrekt trouwens morgenavond verstuur ik naar de rest.
    Verveeld laat ik me naar achte rleunen en kijk rond..


    El Diablo.

    Rachel
    Ik zucht even, ik liet het voor wat het was."geen idee" zeg ik en pak mijn mobiel. 2 smsjes. eerst las ikdie van quinn en daarna die van Damon. Ongelovig keek ik Finn aan "is dit een grapje ofzo?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Ik weet het niet, het lijkt mij aardig serieus.. Maar nu je het zegt, ik kijk aardig veel naar de sport channel, en ik durf te zweren dat Damon mij ergens bekend voor komt. Jij niet?' vroeg ik verbaasd aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "ik kijk geen sport, ik zal eens kijken op internet" zeg ik en wacht even tot het internet opstart. Daarna typ ik Damons naam en komen er allemaal plaatjes van Damon in een voetbaltenue. "voetballer,oke dan zal het wel echt zijn"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Ik wist het,' zei ik terwijl ik over haar schouder mee keek. 'Ik bedoel, ik dacht dat hij gewoon een lookalike was, maar hij is het gewoon.' mompelde ik overdonderd. 'Dat is echt wel gaaf.' zei ik terwijl ik Rachel aan keek. 'Wij toch wel mee toch?' vroeg ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grijns en knik "dit lijkt me zo gaaf ik sms" Heey Damon, Finn en ik gaan maar altegraag mee. Hoelang zullen we daar verblijven?? Rachel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan